دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

لیست کاملی از بازیگران معروفی که از همسرانشان طلاق گرفتند/ از مهدی پاکدل تا پژمان بازغی و رامبد جوان+عکس 

پنجشنبه، 31 خرداد 1403
کد خبر: 393633
ساعدنیوز: در این مطلب برخی از بازیگران معروفی که گمان نمیرفت از یکدیگر جدا بشوند را برایتان آماده کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، همواره ازدواج و طلاق بازیگران یکی از موضوعات جالب در میان مردم بوده است.در ادامه لیست بازیگران معروفی را که از یکدیگر جدا شده‌اند مشاهده بفرمایید.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

در اسفند 89 مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی با یکدیگر ازدواج کردند. آن‌ها در زمان زندگی مشترک، تصاویر زیادی از خود منتشر کردند، اما در مجموع زندگی کم‌حاشیه‌ای داشتند. در اواسط 95 و زمان جدایی اما، اتفاقات عجیبی افتاد. صفحه اینستاگرام پاکدل هک شد، ولی بعد از آن که پس گرفته شد، دیگر اثری از عکس‌های دونفره نبود.

طلاق رامبد جوان و همسرانش

رامبد جوان تبریزی متولد 1 دی 1350 در تهران دیپلمه است و یک خواهر بنام پوپک دارد اولین بار در دهه 70 با دختری بنام ماندانا روحی ازدواج کرد اما این رابطه بعد از مدتی به طلاق ختم شد.ازدواج دوم رامبد در 27 اسفند 87 با سحر دولتشاهی بازیگر نام آشنا بود اما از او نیز در سال 93 جدا شد و در سال 95 با نگار جواهریان دیگر بازیگر زن ازدواج کرد.سحر دولتشاهی نیز با همایون شجریان ازدواج کرده است.

طلاق پژمان بازغی از همسرش مستانه مهاجر

پژمان بازغی با مستانه مهاجر تدوین‌گر سینما ازدواج کرده و این زوج صاحب دختری به نام (نفس) می باشند. آنها بعد از سالها زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.

طلاق محمدرضا شریفی نیا و همسرش

محمدرضا شریفی نیا متولد 25 خرداد 1334 در تهران لیسانس تربیت بدنی دارد و همسرش آزیتا حاجیان متولد 21 دی 1336 در تهران، بازیگر است، این زوج در سال 1358 با هم ازدواج کردند.بعد از 30 سال زندگی مشترک در نهایت سال 1385 طلاق گرفتند و آزیتا حاجیان در سال 1389 با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد.

طلاق منوچهر هادی و یکتا ناصر

یکتا ناصر و منوچهر هادی در 20 اسفندماه 94 به عقد یکدیگر درآمدند و زندگی شان پر از حس زیبا و قشنگ بود که ناگهان خبر طلاق آنها در سال گذشته منتشر شد.آنها یک دختر زیبا به نام سوفیا دارند.

طلاق بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک بازیگر و همسرش پیمان قاسم خانی متولد 30 دی 1345 در تهران، نویسنده استرهنما و قاسم خانی در سال 1370 در مسیر دانشگاه با هم دوست شدند و در سال 73 ازدواج کردند که ثمره آن یک دختر بنام پریا است اما در سال 95 بعد از 22 سال از هم جدا شدندخانوم رهنما در 4 شهریور 1396 برای بار دوم با شخصی بنام امیر خسرو عباسی پیوند زناشویی بست که متاسفانه به طلاق منجر شد.

طلاق الناز حبیبی و همسرش

الناز حبیبی متولد 21 مرداد 1368 در همدان لیسانس رشته تدوین می باشد شش خواهر و برادر هستند و همه اعضای خانواده اش در سوئد زندگی می کنند.او در سال 91 وقتی 24 ساله بود با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد، همسرش بخاطر شغلی که داشت خارج از ایران زندگی می کرد این رابطه دورا دور نیز در نهایت به جدایی ختم شد.

طلاق آزاده نامداری و همسرش فرزاد حسنی

آزاده نامداری متولد 9 آذر 1363 در کرمانشاه لیسانس مدیریت صنعتی، بازیگر و مجری می باشد و همسرش فرزاد حسنی متولد 21 شهریور 1356 در تهران او نیز بازیگر و مجری است.این زوج در سال 92 باهم ازدواج کرد اما کمتر از یکسال در سال 93 از هم جدا شدند، خانوم نامداری یکسال بعد برای بار دوم با سجاد عبادی ازدواج کرد و حالا یک دختر دارد.

طلاق شهاب حسینی و همسرش

شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 در تهران ، دیپلم رشته انسانی است که در سال 1374 با پریچهر قنبری ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو پسر می باشد.در چند سال اخیر شایعه طلاق این دو منتشر شد و مدتی بعد شهاب حسینی مجدد ازدواج کرد.

  برچسب ها: بازیگر طلاق

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 07 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
سنگ تمام مجری خوش تیپ برای سالگرد ازدواجشان+عکس/ از کادوی آنچنانی تا لوکیشن منحصربفرد مراسمشان😍
نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍
(عکس) دراز کشیدن و بازی کردن نوه علیرضا زاکانی در بیت رهبری، خانه پدری همه مردم ایران ...
(عکس) کیک تولد مجلل همسر سالار عقیلی با نقش و نگار پیانو در کنج سنتی و دنج منزلش / مگه چقدر مهمون دارید که کیک به این بزرگی سفارش دادید؟
ترجمه تخصصی متن
(فیلم) چرا قاضی زاده هاشمی سه سال پیش سفره را روی فرش تکاند؟ / به من حتی پیشنهاد بازیگری داده شد!
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍