دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

لیست نمایندگی های رسمی ساعت فردریک کنستانت در تهران 

چهارشنبه، 30 خرداد 1403
ساعت های فردریک کنستانت به لطف جزئیات طراحی، ویژگی‌های نوآورانه و کیفیت استثنایی در جهان شناخته شده هستند. هر ساعت با استفاده از بهترین مواد مانند استیل ضد زنگ، چرم و طلا ساخته شده است. وقتی روی یک ساعت فردریک کنستانت هزینه می‌کنید، روی کیفیت، ساخت و طراحی برتر سرمایه گذاری می‌کنید.

برای اطمینان از اصالت و گارانتی، ساعت های فردریک کنستانت را تنها از نمایندگی های رسمی این برند خریداری نمایید.

نمایندگی رسمی فردریک کنستانت پاسداران تهران

آریازمان، نمایندگی رسمی ساعت فردریک کنستانت در ایران، واقع در پاسداران، بوستان هفتم، پلاک 139 طبقه چهارم است که به فروش و خدمات پس از فروش ساعت‌های این برند معتبر و محبوب می‌پردازد. این ساعت، یکی از برندهای معروف و با سابقه در صنعت ساعت‌سازی است و به تولید انواع ساعت‌های لوکس با طراحی‌های زیبا و کیفیت بالا مشهور است.

لیست برترین نمایندگی های رسمی ساعت فردریک کنستانت در تهران

نمایندگی

آدرس و شماره تماس

آریا زمان

آدرس: پاسداران، نبش گلستان اول، مجتمع پریس، طبقه چهارم (اداری)، واحد 2

تلفن: 02191001260

شوروم آریازمان

آدرس: پاسداران ، نبش گلستان اول ، پریس سنتر ، طبقه همکف واحد 12

تلفن: 02191001241

گالری ساعت مقدم

آدرس: اتوبان ستاری، کورش مال، طبقه منفی 1، واحد 88

تلفن: 02144966692

گالری فستینا گروپ

آدرس: زعفرانیه ، مقدس اردبیلی ، مرکز خرید پالادیوم ، طبقه اول ، واحد 105

تلفن: 02126355383

شهر ساعت جواهریان

آدرس: تهران،خیابان کریمخان زند نبش آبان شماره 260

تلفن: 02188901721

گالری نقش زمان

آدرس : تهران، مرکز خرید میلاد نور،طبقه سوم ، واحد 36

تلفن: 02188085523

گالری دنیای ساعت

آدرس: تهران، مرکز خرید ایران مال، باغ ماهان، طبقه G2

تلفن: 02147672737

گالری ساعت عقربه

آدرس: سعادت آباد ، مرکز خرید اپال

طبقه دوم ، واحد 211

تلفن: 02126350343

گالری نقش زمان

آدرس: بلوار میرداماد ، مرکز خرید محسنی ، پلاک 30

تلفن: 22227669-021

گالری ساعت ونک

آدرس : خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ونک جنب بانک تجارت پلاک 2465

تلفن : 09123360344

گالری تایم ویژن

تهران ، سعادت آباد ، چهارراه مدیریت ، مجتمع تجاری رویال ، طبقه اول

تلفن: 02144964961

گالری فستینا گروپ

آدرس : شهرک غرب خیابان ایران زمین پاساژ گلستان طبقه همکف واحد138

تلفن : 09128441512

گالری لسانی

آدرس : تهران، تجریش، مجتمع ارگ، طبقه دوم، پلاک 411

تلفن : 02122396620

تشخیص اصالت ساعت های فردریک کنستانت

- لوگو و نام کامل فردریک کنستانت روی صفحه ساعت درج شده است.

- در مدل‌های بند فلزی، وزن ساعت به دلیل استفاده از آلیاژهای مختلفی از جمله استیل ضد زنگ نسبتا سنگین تر از نمونه‌های تقلبی است.

- تمامی ساعت‌های فردریک کنستانت دارای یک کد و سریال 7 رقمی هستند (به عنوان مثال 7881468). البته ساعت های تولید محدود، این سریال 7 رقمی را ندارند و دارای کدی مشابه 157/1888 یا شماره 157 هستند. با وارد کردن کد در سایت برند (frederiqueconstant.com/warranty-activation) از اصالت محصول اطمینان پیدا خواهید کرد.

- خرید ساعت را فقط از طریق یکی از نمایندگی رسمی و مجاز برند فردریک کنستانت انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که ساعت دارای گواهی اصالت صادر شده باشد.

آیا فردریک کنستانت یک برند ساعت لوکس در نظر گرفته می شود؟

وقتی صحبت از لوکس بودن ساعت به میان می‌آید، برندهای خاصی به خاطر تاریخ غنی و طرح های متمایزی که دارند، در ذهن برجسته می‌شود. فردریک کنستانت بدون شک یکی از این نام‌هاست.

ساعت های Frederique Constant که در بین علاقه‌مندان به ساعت و کلکسیونرها شناخته شده است، همیشه مترادف با تجمل و دقت بوده است. این ساعت‌سازی سوئیسی که در سال 1988 توسط آلتا باکس و پیتر استاس تأسیس شد، همواره نوآوری، کیفیت و طراحی را در اولویت قرار داده است. این تعهد به تعالی است که جایگاه آن را به عنوان یک برند لوکس تثبیت کرده است. همچنین، فردریک کنستانت به تولید ساعت های مکانیکی با مکانیزم‌های پیچیده مشهور است که این ویژگی به طور معمول در ساعت های لوکس دیده می‌شود.

وجه تمایز برند فردریک کنستانت

اگرچه فردریک کنستانت در مقایسه با سایر مارک‌های ساعت سوئیسی جوان‌تر است، اما در یک دوره نسبتاً کوتاه پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. از جمله قابلیت‌های متمایز این برند:

- یکی از ویژگی‌های مشخص فردریک کنستانت، ساعت‌های نسخه محدود آن است. این ساعت‌ها اغلب با طراحی منحصر به فرد، مواد درجه یک و جزئیات پیچیده مشخص می‌شوند که نشانه تعهد برند به نوآوری است. ساعت‌های نسخه محدود فردریک کنستانت، فقط ساعت نیستند، بلکه میراثی هستند که می‌توان آن‌ها را در طول نسل‌ها به ارث برد.

- فردریک کنستانت در تولید ساعت‌های مکانیکی با مکانیزم‌های پیچیده مانند توربیلون و پرپچوال کلندر تبحر و شهرت خاصی دارد. علم مکانیک استفاده‌ شده در این دسته از ساعت‌ها، بسیار تحول‌آور و انقلابی به شمار می‌رود و به همین دلیل است که مورد توجه علاقه مندان به ساعت های لوکس قرار می‌گیرد.

- استفاده از موتورهای خانگی (In House) از ویژگی‌های متمایز دیگر برند فردریک کنستانت است. به این معنا که موتور ساعت‌ها توسط خود ساعت‌سازی کنستانت تولید می‌شود. این ویژگی است که تنها برندهای لوکس ساعت (فیلیپ، رولکس، امگا، واشرون کنستانتین و غیره) دارند.

- فردریک کنستانت در تولید ساعت هایی با ظاهر کلاسیک اما قابلیت‌های مدرن (اعلان‌های هوشمند، اتصال به اپلیکیشن موبایل، سنسور ضربان قلب و غیره) مهارت دارد.

- ساعت‌های فردریک کنستانت به دلیل نسبت قیمت / کیفیت عالی که دارند برای مخاطبان زیادی قابل دسترس است. این در حالی است که تعداد کمی از برندهای سوئیسی قادر به ارائه کیفیت بالا با قیمت مصرف کننده نسبتا پایین هستند؛ این مشخصه و وجه تمایز برند فردریک کنستانت است.


آریازمان به عنوان برترین نمایندگی رسمی ساعت فردریک کنستانت

آریا زمان به عنوان بزرگترین نمایندگی رسمی ساعت های لوکس فردریک کنستانت، مجموعه‌ای بی‌نظیر از این برند سوئیسی را ارائه می‌دهد. با ارائه جدیدترین و متنوع ترین مدل های فردریک کنستانت در آریا زمان، شما تجربه‌ای بی نظیر از زیبایی و کیفیت خواهید داشت. این نمایندگی با ارائه خدمات پس از فروش حرفه‌ای و تضمین اصالت کالا، همواره در تلاش است تا رضایت کامل مشتریان را جلب نماید.

خرید ساعت فردریک کنستانت از نمایندگی رسمی

ظاهر ساعت‌های فردریک کنستانت به طرز شگفت انگیزی کلاسیک، شیک و با ابهت است به نحوی که زیبایی آن‌ها دل هر کلکسیونر یا طرفدار ساعتی را نرم می‌کند. تمام قسمت‌های تولید ساعت‌های کنستانت از طراحی تا مونتاژ زیر نظر طراحان با سابقه انجام می‌گردد و توجه به اصول در آن بسیار جدی گرفته می‌شود.

محصولات این برند کیفیت بالایی دارند و از بهترین مواد اولیه و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود. تمامی این ساعت‌ها ضد آب هستند و معمولا صفحه گرد داشته و از نوع عقربه‌ای هستند. قابلیت‌های هر مدل از این برند با توجه به کاربری خاصی که برای آن تعریف شده متفاوت است، کرنوگراف، دو زمانه، تایمر، تقویم و مشخصات دیگر هر کدام در مدل‌های مختلف برند کنستانت دیده می‌شود. برای خرید ساعت‌های زنانه و مردانه فردریک کنستانت (همراه با گواهی اصالت و خدمات پس از فروش) تنها از طریق نمایندگی رسمی و انحصاری این برند اقدام کنید.

آریازمان؛ نمایندگی رسمی ساعت برند در تهران

آدرس: پاسداران، نبش گلستان اول، مجتمع پریس، طبقه چهارم (اداری)، واحد 2

شماره تماس: 02191001260


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویراستاری تخصصی مقاله
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی