دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

لیستی کامل از بازیگران مردی که با دو بازیگر خانم ازدواج کرده اند+عکس/ از مختار سریال مختارنامه تا امین حیایی... 

دوشنبه، 18 تیر 1403
ساعدنیوز: به هر حال زندگی خصوصی سلبریتی‌ها همیشه مورد توجه عموم مردم بوده، وقتی که کار به ازدواج دو سلبریتی می‌رسد که این جذابیت دو چندان هم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از برترین ها، به هر حال زندگی خصوصی سلبریتی‌ها همیشه مورد توجه عموم مردم بوده، وقتی که کار به ازدواج دو سلبریتی می‌رسد که این جذابیت دو چندان هم می‌شود. کدام بازیگران مرد ایرانی با دو بازیگر خانم ازدواج کرده‌اند؟ ملاحظه می‌کنید از حیث عامه‌پسند بودن، چقدر این سوژه می‌تواند جذاب باشد.

مهدی پاکدل در سال 1389 با بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد و در سال 1395 از او جدا شد. این هنرمند در سال 1399 با رعنا آزادی‌ور از هنرمندان بازیگر پیمان زناشویی بست.

رامبد جوان سه بار سر سفره عقد نشسته و هر سه همسر او با نام ماندانا روحی، سحر دولتشاهی و نگار جواهریان از هنرمندان سینما و تلویزیون می‌باشند. رامبد جوان از زندگی مشترک فعلی خود با نگار جواهریان دختری به نام نوردخت دارد.

امین حیایی سال‌ها قبل زندگی مشترک کوتاهی را با مونا بانکی‌پور تجربه کرد که به طلاق انجامید. دارا حیایی حاصل ازدواج اول امین حیایی است. این هنرمند بعد از مدتی با نیلوفر خوش‌خلق از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

فریبرز عرب‌نیا بازیگر مطرح سینما و تلویزیون اولین‌بار با آتنه فقیه‌نصیری پیمان زناشویی بست و ازدواج آن‌ها بعد از چند سال به پایان رسید. این هنرمند بعد از چند سال با زنده‌یاد عسل بدیعی ازواج کرد و جانیار حاصل زندگی مشترک آن‌ها است. این زوج بعد از مدتی طلاق گرفتند.

امین زندگانی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون اولین‌بار با مینا لاکانی پیمان زناشویی بست که بعد از مدتی به طلاق انجامید. این هنرمند بعد از چند سال با الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد و با او زندگی می‌کند.

مهدی هاشمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون برای اولین‌بار با گلاب آدینه ازدواج کرد و نورا هاشمی ثمره ازدواج آن‌ها بود. این هنرمند در سال‌های اخیر با مهنوش صادقی ازدواج کرده و با او زندگی می‌کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 18 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تیپ شیک همسر وریا غفوری با کت خامه دوزی ترند 1403 / قیمت و تمامی جزئیات
(عکس) خلاقیت بانمک یک مادر برای نشان دادن اینکه فرزندش چقدر خوردنی و خوشمزه ست همه را به خنده واداشت
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
رونمایی از سولماز، خواهر بزرگ و دست راستِ سردار آزمون+عکس/ حساب کتاب و مدیریت مجموعه های ستاره فوتبال دست ایشونه👌
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تولد آرشا پسر شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان در باغ اجاره ای / چه ذوقی هم میکنه کوچولوی خوشتیپ
برنده بهترین عکس عروسی سال 2023 چه کسی است؟/عروس دامادی که برنده جایزه 1500دلاری شدند!
ویراستاری تخصصی مقاله
ویدیو/ مذاکرۀ 1+1 و تسلط خنده‌دار کَنگَر زِهتاب به زبان اسپانیولی/ گریم محشر "جواد رضویان" با اون جالب نشستنش روی اُپن آشپزخونه