دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

لزوم اصلاح ساختار در واحدهای دانشگاه آزاد 

سه شنبه، 22 اسفند 1396
کد خبر: 3707
ساعد نیوز: معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: باید اصلاح ساختار برای واحدهای بزرگ، متوسط و کوچک این دانشگاه انجام شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا رهایی در هفدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: ارتقای کیفیت در تمام حوزه ها در قالب برنامه های پیش بینی شده مورد توجه است.

وی افزود: در زمینه توسعه براساس طرح آمایش، دستورالعمل های جدیدی ترسیم می شود که برای توسعه کیفی مطلوب و ارتقا فعالیت های فرهنگی زمینه را آماده می کند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد ادامه داد: توسعه برنامه های آموزشی، ارتقای فعالیت های پژوهشی و طرح های تحقیقاتی باید در واحدهای دانشگاهی جدی گرفته شود و اقتصاد دانش بنیان نیز مبنای فعالیت ها قرار گیرد.

رهایی خاطرنشان کرد: نیازهای استانی بسیار مهم و لازم است و باید با تعامل نزدیک با مقامات استانی، سطح فعالیت های پژوهشی ارتقا پیدا کند.

وی افزود: ساماندهی برنامه های آموزشی باید باتوجه به تقاضا و نیاز کشور انجام شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: امروز در برخی از برنامه ها، تقاضای مناسبی نداریم و باید با ارزیابی رشته ها مهندسی مجدد انجام شود و رشته هایی عرضه شود که با نیازهای کشور منطبق باشد.

رهایی عنوان کرد: مطالعات ساماندهی در قالب طرح آمایش انجام می شود.

وی دومین مرحله ارتقا آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی را ساماندهی اعضای هیات علمی عنوان کرد و افزود: ساماندهی اعضای هیات علمی بر حسب طرح آمایش باید انجام شود و اینکه چه نوع رشته هایی باید تاسیس و چه مجموعه های مهارتی در سطح کاردانی و کارشناسی راه اندازی شود، از اولویت های مهم است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: سومین قدم در ارتقای آموزش، اصلاح ساختار است که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک موسسه بخش خصوصی باید بتواند یک نوع حرکت دینامیک داشته و نباید مانند ساختارهای دولتی خود را محدود کند.

رهایی ادامه داد: اصلاح ساختار برای مجموعه واحدهای بزرگ، متوسط و کوچک باید انجام شود که در این راستا بتوان به چابکسازی با هدف رفع مشکلات و استفاده حداکثری از ظرفیت دست یافت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل سابمیت مقاله
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب