دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

معاون جدید رئیس جمهور، از عدم علاقه به کار سیاسی تا مقام اول علمی در مسکو 

یکشنبه، 14 مرداد 1403
کد خبر: 401154
ساعدنیوز: دبیری فردیست که کمتر کسی تبریز پیدا می شود که او را نشناسد. او حرف های ناگفته بسیاری از تحصیلات و ورزش و شورا را در سینه دارد

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز بخش هایی از گفتگوی دبیری با یک رسانه محلی بخوانید:

شهرام دبیری گفت: من دوره تخصصی و تکمیلی را در ژاپن سپری کردم و پس از بازگشت به کشور و عضویت به‌عنوان هیئت‌علمی دانشگاه، از سوی سازمان بین‌المللی انرژی اتمی در سال 1990 به مسکو اعزام شدیم که در آن دوره پزشکان جوانی از سراسر دنیا برای شرکت در دوره پزشکی هسته‌ای و حفاظت از اشعه به آنجا آمده بودند.

البته از شهرهای کیف و لنین‌گراد نیز بازدیدی داشتیم و در امتحان پایانی دوره من مقام اول را در بین همه شرکت‌کنندگان کسب کردم. از بازماندگان نیروگاه چرنوبیل و آسیب دیدگان آن نیز بازدیدی داشتیم که آن حادثه درسی برای کشورهای دیگر برای توجه بیشتر به اقدامات ایمنی بود.

من شخصاً علاقه‌ای به فعالیت‌های سیاسی ندارم و مرحوم پدرم نیز مرا به این کار توصیه کرده بود و سعی خودم نیز بر این بوده که به مسائل سیاسی ورود پیدا نکنم. اما فعالیت‌های اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و علمی را انجام دادم و به‌عنوان اولین متخصص پزشکی هسته‌ای در شمال غرب، بخش پزشکی هسته‌ای را در دانشگاه و دانشگاه بین‌المللی تبریز و در کنار آن باشگاه ورزشی را تأسیس کردم.

من در خصوص فعالیت برای شورای شهر ذهنیت و برنامه‌ریزی نداشتم. اصرار برخی دوستان در شهرداری و سازمان‌ها برای حضور من در انتخابات شورا علی‌رغم عدم تمایل منجر به این شد که به عضویت در شورای شهر انتخاب شوم.

پس‌ازاین اصرارها و مشورت به این نتیجه رسیدم که پس از یکسری فعالیت‌های خصوصی، فعالیت‌هایی را نیز درزمینه شورا و شهرداری انجام دهم و به این دلیل شرکت کردم حتی جالب است بدانید که همسر من نیز نمی‌دانست من در انتخابات شورای شهر شرکت کرده‌ام و پس از چند روز همسرم به من گفت که من خبر حضور تو را از همسایه‌ها شنیدم، چرا به من نگفته‌ای؟!

پس از شرکت نیز استقبال خوبی از این ثبت‌نام شد و به دلیل فعالیت‌های ورزشی و اجتماعی شهروندان عزیز تبریز شناخت خوبی از من داشتند و رأی خوبی به من دادند و درنهایت به‌عنوان عضو شورای شهر تبریز در دور سوم و دور چهارم انتخاب شدم.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 14 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دقایقی همراه با افتتاحیه رستوران"ماتریکس" فرزاد فرزین+عکس/ حضور علی دایی، منوچهر هادی، یکتا ناصر و نیوشا ضیغمی و همسر سابقش
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تفریحات لاکچری الناز شاکردوست در قله ی کوه میان برف های اکلیلی / هنرنمایی حرفه ای بانو با اسکی هایش معرکه ست + فیلم
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ...
(ویدئو) هوش عجیب و باورنکردنی یک میمون در مقابل انسان / همکاری جالب میمون با عکاس حیات وحش
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
چهره غمزده و چشمان اشکبار ستاره اسکندری در مراسم بیتا فرهی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی