دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / ادامه تحصیل / تحصیل در خارج / تحصیل در کشور فیلیپین /

معرفی دانشگاه های برتر کشور فیلیپین 

پنجشنبه، 02 آذر 1396
کد خبر: 761
ساعد نیوز: با برترین دانشگاه های کشور فیلیپین و رشته های تحصیلی این دانشگاه ها آشنا شوید.

کشور فیلیپین برترین سیستم آموزش عالی در آسیا را به خود اختصاص داده است. سیستم آموزشی که پیرو سیستم آموزشی آمریکا می باشد. باید بدانید که این کشور فرصت مطالعه به زبان انگلیسی با هزینه ای مقرون به صرفه را در اختیار افراد قرار می دهد. کشور فیلیپین حدود پنج هزار دانشجوی بین المللی در سراسر جهان ( در طول یکسال ) را به خود جذب کرده است. این درحالیست که اغلب این دانشجویان متعلق به دیگر کشورها در غرب آسیا می باشند.

درحال حاضر حدود 2300 موسسه آموزش عالی در فیلیپین وجود دارد که اکثر آنان خصوصی می باشند. بسیاری از این دانشگاه ها با رومانی های کاتولیکی در ارتباط می باشند، که در واقع این امر در کشورهای مستعمره قبل منعکس می شوند. بودجه دانشگاه های دولتی این کشور توسط دولت تامین می گردد. این درحالیست که دانشگاه ملی و دانشگاه فیلیپین بیشترین بودجه را دریافت می نمایند.

حدود 4 تا از دانشگاه های فیلیپین در رتبه برترین دانشگاه های جهان قرار دارند. دانشگاه هایی که رتبه های بسیار بالایی قرار دارند و رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS و آسیا در سال 2015 به دست آورده اند شامل:

دانشگاه دیلیمان فیلیپین University of the Philippines, Diliman-Quezon City

این دانشگاه در رتبه 410-401 جهانی و 75 آسیایی قرار دارد. دانشگاه فیلیپین ( UP ) یک دانشگاه کاملا دولتی می باشد، سیستم دولتی که موجب ساخت 7 دانشگاه دولتی و به طور کلی 15 محوطه دانشگاهی در کل کشور شده است. دانشگاه Diliman فیلیپین در شهر Quezon واقع شده است و حدود 24000 دانشجو را در خود جای داده است.  این دانشگاه در رتبه 150 دانشگاه برتر جهان از نظر مطرح کردن زبان انگلیسی و ادبیات قرار دارد. به علاوه این دانشگاه در میان 250 دانشکده معروف جهان از نظر علوم اجتماعی و مدیریت می باشد.

دانشگاه  مانیلا فیلیپین University of the Philippines, Ateneo de Manila 

دانشگاه Ateneo de Manila یک دانشگاه تحقیقی خصوصی می باشد که رتبه 550-501 جهانی و 114 آسیایی را به خود اختصاص داده است. چهار محوطه دیگر این دانشگاه  در منطقه Metro Manila قرار دارد، این در حالیست که محوطه اصلی این دانشگاه در شهر Quezon واقع شده است. این دانشگاه در سال 1859 توسط جامعه عیسوی تاسیس گشت. این دانشگاه به عنوان قدیمی ترین دانشگاه کشور فیلیپین در نظر گرفته می شود. دانشگاه Ateneo  در رتبه 200 دانشگاه برتر جهان از لحاظ مطرح کردن زبان انگلیسی و ادبیات می باشد. این در حالیست که دانشکده هنر و علوم انسانی این دانشگاه، رتبه 350 جهانی را به خود اختصاص داده است.

دانشگاه  سانتو توماس فیلیپین University of the Philippines,Santo Tomas

دانشگاه (santo tomas (UST به عنوان دانشگاه پادشاهی Santo tomas یا دانشگاه کاتولیکی فیلیپین شناخته می شود. دانشگاهی که رتبه 701 جهانی و 143 آسیایی را به خود اختصاص داده است. UST دانشگاهی خصوصی می باشد، این درحالیست که دانشگاه تحقیقات کاتولیکی رومن در Manila واقع شده است و به عنوان قدیمی ترین دانشگاه در آسیا و فیلیپین در نظر گرفته می شود. این دانشگاه در سال 1611 تاسیس گشت، دانشگاهی که به عنوان بزرگترین دانشگاه کاتولیکی جهان شناخته می شود و بیش از 42000 دانشجو را در خود جای داده است. این دانشگاه به عنوان معتبرترین دانشگاه در کشور به سال 2013 شناخته شد.

دانشگاه دلاساله فیلیپین University of the Philippines,De La Salle

از دیگر دانشگاه های برتر در فیلیپین دانشگاه De La Salle خواهد بود. دانشگاهی که در رتبه 200 دانشگاه برتر جهان قرار دارد. دانشگاه DLSU دانشگاهی خصوصی می باشد. دانشگاه تحقیقاتی کاتولیکی رومن در سال 1911 توسط برادران مسیحی تاسیس گشت. این دانشگاه حدود 20700 دانشجو را در خود جای داده است. ناگفته نماند که محوطه اصلی این دانشگاه در قلب Manila قرار دارد. همانند دانشگاه Ateneo de Manila و دانشگاه فیلیپین، دانشگاه DLSU در رتبه 200 دانشگاه برتر جهان از نظر مطرح کردن زبان انگلیسی و ادبیات می باشد.

 تحصیل در رشته پزشکی فیلیپین:

دوره پزشکی در فیلیپین 8 سال می باشد که به دو دوره تقسیم می گردد: دوره اول در 4 سال اول متقاضیان یک لیسانس مرتبط با گروه پزشکی می گیرند (البته کسانی که دارای لیسانس مرتبط با گروه پزشکی می باشند احتیاجی به گذراندن این دوره ندارند) و 4 سال دوم دوره اصلی پزشکی می باشد.
هزینه تحصیل برای 4 سال اول ترمی 800 تا 1500 دلار می باشد و برای 4 سال دوم با توجه به دانشگاه محل تحصیل متفاوت می باشد که حدوداً سال 4000 دلار در سال هزینه می شود(بعضی از دانشگاهها در همانند دانشگاه ایست در ابتدای ورود donation می گیرند اما شهریه پایین تری دارند donation دانشگاه ایست ده هزار دلار و شهریه سالیانه 1800 دلار می باشد).
در فیلیپین برای رشته پزشکی هفت دانشگاه برتر وجود دارد که عبارتند ار:

دانشگاه برتر پزشکی و دندانپزشکی در فیلیپین


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟