دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / ادامه تحصیل / تحصیل در خارج / تحصیل در سنگاپور /

معرفی دانشگاه های برتر کشور سنگاپور 

یکشنبه، 12 آذر 1396
کد خبر: 955
ساعد نیوز: با دانشگاه های برتر و مورد تایید وزارت علوم در کشور سنگاپور، رشته های ارائه شده و رتبه های علمی آن دانشگاه ها بیشتر آشنا شوید.

دانشگاه های سنگاپور به دلیل کسب رتبه های بالا و معتبر بین دانشگاه های جهان به ویژه در سالهای اخیر توجه دانشجویان ایرانی را برای اخذ پذیرش به خود جلب کرده اند. از مزایای دیگر این کشور رفت و آمد آسان به ایران می باشد که مشکلاتی که دانشجویان آمریکایی و کانادایی و غیره برای رفت و آمد و گرفتن ویزا دارند، را ندارد. همچنین بورس دانشگاه های سنگاپور برای هزینه های دانشجویان کافی است. از طرفی به دلیل آنکه دانشگاه های سنگاپوری سطح علمی دانشجویان ایرانی را قبول دارند و پذیرش دانشجویان ایرانی با استقبال بیشتری رو به روست، گرفتن پذیرش از این دانشگاه ها ساده تر به نظر می رسد.

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، در سه گروه و  به شرح زیر است:

گروه الف (دانشگاه های ممتاز)

Nanyang Technological University (NTU)

National University of Singapore

گروه ج (دانشگاه های متوسط)

Singapore University of Technology and Design (SUTD)

صرفاً دانشكده فناوري اطلاعات (Information Systems Technology and Design

معرفی دانشگاه های برتر کشور سنگاپور

دانشگاه ملی سنگاپور  (National University of Singapore)

بی گمان برای متقاضیان تحصیل در سنگاپور جذاب ترین گزینه دانشگاه ملی سنگاپور NUS خواهد بود که دارای اعتبار بین المللی فراوان است به طوریکه در حال حاضر در رنکینگ جهانی QS رتبه ی 12 و در بین دانشگاه های آسیایی در سال 2015 در رتبه اول قرار دارد. از نظر کیفیت آموزش رشته های تحصیلی این دانشگاه در رشته مهندسی عمران و سازه در رتبه 3 جهانی و در زمینه مهندسی و فناوری در رتبه 4 جهانی و همچنین در علوم طبیعی در رتبه 10 جهانی قرار دارد.

دانشگاه فنی نانیانگ (Nanyang Technological University)

در رنکینگ جهانی، دانشگاه فنی نانیانگ NTU در رتبه 13 جهان و پس از دانشگاه ملی سنگاپور قرار دارد و این موضوع خود بیانگر سطح کیفی تحصیل در سنگاپور می باشد.دانشگاه NTU همانند دانشگاه NUS، در دوره های مهندسی دارای اعتبار بین المللی می باشد و از لحاظ کیفیت استادان دانشگاه که به تدریس مهندسی و فناوری می پردازند در رتبه 10 جهانی و در رشته ی مهندسی عمران جزو 10 دانشگاه برتر محسوب می شود. در تحولات اخیر و به عنوان بخشی از یک سرمایه گذاری مشترک با کالج سلطنتی لندن در انگلستان، NTU دسته اول از دانشجویان را در مدرسه ی پزشکی جدید خود لی کونگ چیان در تابستان 2013 نام نویسی کرد.

دانشگاه مدیریت سنگاپور (Singapore Management University)

این دانشگاه رشته های تخصصی زیادی در زمینه های حسابداری و مالی، علوم کامپیوتر، اقتصاد، قانون و آمار ارائه می دهد و یکی دیگر از دانشگاه های شناخته شده برای تحصیل در سنگاپور به شمار می رود که دارای شهرت جهانی می باشد. دانشگاه مدیریتی سنگاپور در لیست 50 دانشگاه برتر در زمینه حسابداری و مالی در جهان و در لیست 100 دانشگاه برتر در زمینه علوم و مدیریت قرار دارد.

دانشگاه (FTMS)

دانشگاه FTMS  در سال ۱۹۸۶ در سنگاپور تاسیس شد و اکنون ۱۰ شعبه در ۱۲ کشور آسیای و آفریقایی دارد. نوآوری در روش آموزش مثل آوردن خلاقیت و کار آفرینی و ایجاد شور و شوق در یادگیری و به چالش کشیدن دانش آموزان برای یادگیری بهتر و آموزش هدفمند از مشخصه های سیستم آموزشی این کالج می باشد و نیز به همه دانشکده هایش در رشد و توسعه و کیفیت بالای آموزش پشتیبانی می دهد: کیفیت در ارائه یبرنامه های آموزسی – کارمندان باتجربه و واجد شرایط برای پشتیبانی دانش آموزان – شناخته شده بودن دانشگاه در سطح بین المللی – مرکز امکانت هنر و فن – محیط سودمند و مساعد برای تحصیل –  بکار گیری روشهای پژوهشی  در آموزش – فارغ التحصیلی با قابلیت استخدام – داشتن دانشجویان اینتر نشنال از ۵۰ ملیت مختلف .

رشته های تحصیلی ارائه شده در ftms:  مهندسی نرم افزار – حسابداری و امور مالی – سیستم اطلاعات کسب و کار – مدیریت بین الملی (در مقطع لیسانس) و مهندسی و سیستم کامپیوتر – مدیریت کسب و کار – فناوری اطلاعات و مهندسی نرم افزار در مقطع (فوق لیسانس) . این دانشگاه در رشته ی مدیریت بازرگانی از دانشگاه انجلیا راسکین جایزه نیز دریافت کرده است . در کل رشته ی تخصصی این دانشگاه که درآن بسیار موفق عمل کرده رسته ی مدیریت بازرگانی می باشد.

دیگر دانشگاه های بین المللی سنگاپور

سنگاپور، به عنوان یکی از مراکز پیشرو در جهان در زمینه همکاری بین دانشگاه ها با بسیاری از دانشگاه های پیشتاز در جهان برنامه های مشترک ارائه می دهد. برای مثال دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور با دانشگاه فناوری آمریکایی ماساچوست (MIT ) و دانشگاه چینی ژژیانگ همکاری می کند. همچنین دانشگاه  Yale-NUS  که در سال 2011 به عنوان اولین دانشگاه هنر در سنگاپور 2011 با همکاری و شراکت بین دانشگاه ملی سنگاپور و دانشگاه آمریکایی Yale تاسیس شده است. این همکاری ها بیشتر بر روی بهبود کیفی جنبه های بین المللی  آموزش در دانشگاه های سنگاپور متمرکز شده اند تا گزینه های بیشتری برای متقاضیان بین المللی تحصیل در سنگاپور مهیا کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه