دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / قوانین و آیین نامه / قوانین /

معرفی پایگاه وب راهنمای نگارش پایان نامه ها و رساله ها 

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397
کد خبر: 6980
ساعد نیوز: در این بخش ساعد نیوز، مطالبی برای آشنایی با پایگاه وب راهنمای نگارش پایان نامه ها و رساله ها و نحوه استفاده از آن،برای استفاده علاقه مندان، قرار داده شده است.

راهنمای نگارش پایان نامه ها و رساله ها

پایگاه وب راهنمای نگارش پایان نامه و رساله (راه) که با پشتیبانی دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری طراحی و راه اندازی شده است، یک شیوه یک سان، جامع، و بروز در دسترس همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشور می گذارد که با پیروی از«ورد» نسخه های گوناگون واژه پرداز «تمپلت»، آن، پایان نامه ها و رساله های یک دستی نوشته شوند. افزون بر راهنمای نگارشدر دسترس گذارده شده است که دانشجویان بتوانند با دریافت آنها کار نگارش را آسان تر انجام دهند. در کنار اینها، منابع وپیوندهای بسیاری نیز که در نگارش پایان نامه و رساله کاربرد دارند، در این پایگاه آمده اند.

عنوانراهنمای نگارش پایان نامه ها و رساله ها
دسته بندیخدمات دانشجویان
ار‌ائه دهندهپژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)
نوع ار‌ائهالکترونیکی
آدرس وب سایتhttps://rah.irandoc.ac.ir/
مخاطبینکتابخانه ها دانشجویان پژوهشگران اعضای هیات علمی
شناسنامه خدمت دانلود
توضیحات

صدها هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی کشور برای به پایان رساندن کارشناسی ارشد یا دکتری خود باید پایان نامه یا رساله ای بنویسند و از آن در برابر استادان و داوران دفاع کنند. این دانشجویان که در مؤسسه های گوناگون درس می خوانند، برای نگارش پایان نامه یا رساله از شیوه های گوناگون پیروی می کنند. برخی از این شیوه نامه ها کاستی هایی دارند، برخی برافتاده اند، برخی تنها به بخشی از نیازها پاسخ می دهند، برخی به دشواری یافت می شوند، و برخی هم بروز نمی شوند. شیوه نامه هایی هم که به کار می آیند، با یک دیگر تفاوت های بسیار دارند. این کاستی ها و تفاوت ها، نگارش پایان نامه و رساله را سخت و کار سازمان دهی آنها را نیز با دشواری روبه رو می کند. پایگاه وب راهنمای نگارش پایان نامه و رساله (راه) که با پشتیبانی دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری طراحی و راه اندازی شده است، یک شیوه یک سان، جامع، و بروز در دسترس همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشور می گذارد که با پیروی از«ورد» نسخه های گوناگون واژه پرداز «تمپلت»، آن، پایان نامه ها و رساله های یک دستی نوشته شوند. افزون بر راهنمای نگارشدر دسترس گذارده شده است که دانشجویان بتوانند با دریافت آنها کار نگارش را آسان تر انجام دهند. در کنار اینها، منابع وپیوندهای بسیاری نیز که در نگارش پایان نامه و رساله کاربرد دارند، در این پایگاه آمده اند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم