معایب بوتاکس غیرطبیعی

  جمعه، 24 مرداد 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
معایب بوتاکس غیرطبیعی
امروزه تمایل مردم به انواع جراحی های زیبایی و اقداماتی که باعث زیبایی و جوانی بیشتر می شود، نسبت به گذشته بیشتر شده. خیلی از مردم وقتی اقدام به کاری برای زیبایی و جوانی خود می کنند از عوارض آن بی خبر هستند.

امروزه تمایل مردم به انواع جراحی های زیبایی و اقداماتی که باعث زیبایی و جوانی بیشتر می شود، نسبت به گذشته بیشتر شده. خیلی از مردم وقتی اقدام به کاری برای زیبایی و جوانی خود می کنند از عوارض آن بی خبر هستند. ما امروز می خواهیم به شما آموزش دهیم که خودتان در خانه به روش طبیعی بوتاکس درست کنید. امروزه بیشتر مردم طرفدار بوتاکس هستند و برای از بین بردن چین چروک و جوانسازی پوستشان به سراغ بوتاکس می روند. هم اکنون با انجام بوتاکس به روش خانگی می توانید از عوارض و هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

اگر برای از بین بردن چین و چروک صورت خود به سراغ بوتاکس می روید بهتر است این ماسک خانگی را برای از بین بردن چین و چروک صورتتان امتحان کنید. توسط این ماسک شما می توانید پوست صورتتان را آبرسانی کنید و پوستی محکم داشته باشید در نتیجه چین و چروک های صورتتان هم از بین می روند.

مواد اولیه برای تهیه ماسک بوتاکس صورت

  • نصف قاشق چای خوری روغن نارگیل
  • یک عدد تخم مرغ
  • نصف قاشق چای خوری آب لیمو

برای تهیه ماسک بوتاکس به روش خانگی در منزل باید ابتدا تخم مرغ را در یک کاسه بشکنید. سفیده تخم مرغ را از زرده آن جدا کنید و سپس سفیده تخم مرغ را خوب هم بزنید. در نهاین آب لیمو و روغن نارگیل را به تخم مرغ هم زده شده اضافه کنید و با هم مخلوط کنید

ابتدا قبل از استفاده از ماسک بوتاکس صورت، شما باید صورتتان را با آب گرم و یک شوینده ملایم مثل شامپو بچه خوب بشویید و سپس با حوله خشک کنید. سپس مخلوط ماسک را با انگشت به صورتتان بزنید و به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید.

بعد اجازه دهید ماسک به مدت یک ربع روی صورتتان بماند و در نهایت می توانید پوستتان را با آب و چای بابونه سرد شده شستشو دهید. البته می توانید از آب به تنهایی هم برای شستن صورتتان استفاده کنید. بعد از شستن صورتتان شاهد این خواهید بود که تمام جوش و لک ها و همچنین چین و چروک های پوستتان محو شده است. این ماسک زیبایی و جوانی خاصی را به پوست صورت شما می بخشد. برای اینکه تاثیرات این ماسک بر روی صورتتان به صورت دائمی باشد بهتر است که این کار را برای مدتی تکرار کنید.

معایب بوتاکس غیرطبیعی

بوتاکس از یک توکسین (سم) به نام بوتولینوم تهیه می شود. مقدار بسیار بسیار کمی از آن استفاده می شود، اما حتی یک بار مصرف بیش از حد آن می تواند به دلیل بوتولیسم کشنده باشد. بوتولیسم یک بیماری است که به نارسایی تنفسی منجر می شود.تنها یک گرم از این ماده می تواند منجر به مرگ بیش از یک میلیون نفر شود و فقط دو کیلوگرم از این ماده می تواند هر کسی که روی کره زمین زندگی می کند را بکشد!

با این حال، ما نمی خواهیم شما را بترسانیم، بوتاکس، برای اکثر قسمت ها، تا جایی که درمان شیمیایی انجام می شود، کاملا ایمن است و بیشتر موارد عجیب و غریب بوتاکس، در واقع در افرادی رخ می دهد که از آن برای اهداف دارویی استفاده می کنند، پس فکر مثبت خود را ادامه دهید. اما فراموش نکنید که باز نسبت به روش های طبیعی تر خطرهای بیشتری دارد.

همچنین مساله درد هم در این زمینه مطرح است. درمان های غیر طبیعی بوتاکس شامل تزریق می شوند، که ممکن است برخی از آن ها کاملا دردآور باشند. این تزریقات همچنین باعث ایجاد کبودی در اطراف نقاط موردنظر می شود و چند روز طول می کشد تا محو شوند. روش های بوتاکس طبیعی، این مشکلات را ایجاد نمی کنند.انواع مختلف بوتاکس، چه طبیعی و چه غیر طبیعی اغلب موقتی هستند. تاثیر بوتاکس غیر طبیعی فقط تا ۶ ماه طول می کشد و نه بیشتر. این امر می تواند باعث شود که مردم بارها و بارها تحت روش تزریق بوتاکس قرار گیرند.اما همزمان با گذشت زمان، عضلات در مناطق تحت درمان بیشتر و بیشتر ضعیف خواهند شد. این کار در نهایت منجر به شل شدن و صاف شدن پوست می شود. پس از آن، عضلات ضعیف مجبور می شوند از قدرت عضلات دیگر اطراف استفاده کنند. دکتر Patricia Wexler متخصص پوست می گوید که این امر می تواند روند سالخوردگی را تسریع بخشد.

با این حال روش های طبیعی بوتاکس نیز نتایج دائمی را به وجود نمی آورند، اما پوست را تقویت کرده و به مبارزه با پیری کمک می کنند. با استفاده مکرر از این روش های طبیعی، آن ها می توانند به سالم تر شدن پوست کمک کنند و در نتیجه تاثیرات آن ها طولانی مدت است و می تواند مزایای بلند مدت داشته باشد. در اصل، هیچ وجه منفی برای استفاده از بوتاکس طبیعی وجود ندارد.

استفاده از حمام های گیاهی

به اعتقاد درمانگران سنتی یکی از بهترین شیوه های مبارزه با بروز چین و چروک های ناشی از شادی و غم در زندگی استفاده از حمام های گیاهی است. این حمام ها با تاثیر گذاشتن بر اعصاب بدن و ریلکس کردن آنها و همین طور با آبرسانی دقیق به سلول های پوست کمک می کنند تا از میزان آسیب وارد شده به سلول های پوستی به مرور کم شود.
از این رو درمانگران طب سنتی حمام کردن با عصاره یا اسانس گیاهان دارویی مانند عصاره گل رز، عصاره اسطوخودوس، عصاره بادام شیرین، عصاره گل پامچال و عصاره لیمو یا روغن آواکادو را یک بار در هفته و به مدت ۳۰ دقیقه به مراجعان خود توصیه می کنند. این حمام موجب ترمیم بافت های خشک و سلول های آسیب دیده می شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (154 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (149 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (8 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (18 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (11 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (11 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (6 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند
بازسازی صدای کاهن مصری پس از 3 هزار سال از روی مومیایی او+ تصاویر
فال روزانه امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 10 تیر 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 10 تیر خرداد 1403
قیمت رسمی انواع چلوکباب 43 سال قبل در رستوران اصیل ایرانی! +عکس
روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از آوازخوانی دلپذیر و اجباری آیت الله طالقانی و منتظری در زندان/ خودم صدای خوبی ندارم اما...+ویدیو
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید "دل بیچاره" مهدی جهانی +فیلم/ منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 10 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 10 تیر ماه 1403
استفتاء از رهبری در مورد رای سفید
قتل دلخراش خانم معلم به دست شوهرش/ پرت کردن همسر از طبقه سوم
ماجرای تصمیم خاص حاج قاسم برای کَفنش از زبان یکی از همرزمان جانبازش
دست نوشته‌های یک جانباز هنرمند: نسل انتقالی به پایان راه نزدیک می‌شود