دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

مادر فسایی دخترش را خفه کرد 

پنجشنبه، 04 اردیبهشت 1399
کد خبر: 76074
ساعد نیوز : زنی که متهم به قتل عمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ختر 21 ساله خود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر فسا است جزئیات تازه ای از این جنایت را فاش کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از کارگر آنلاین ، زنی که متهم به قتل عمد ی د ختر 21 ساله خود د ر فسا است جزئیات تازه ای از این جنایت را فاش کرد .

عامل این حاد ثه پس از کشتن د ختر 21 ساله اش طی تماس تلفنی با ماموران آنها را د ر جریان قرار د اد و د ر حالی که گریه و زاری می کرد پرد ه از این جنایت هولناک برد اشت.

جنایتی که چند روز قبل د ر یکی از محلات شهرستان فسا اتفاق افتاد .ماموران کلانتری شهرستان فسا از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک قتل خانواد گی مطلع و بلافاصله به محل حاد ثه اعزام شد ند . با حضور ماموران د ر محل حاد ثه مشخص شد ، د ختر21 ساله ای به قتل رسید ه است. مقتول د ر حالی به قتل رسید ه بود که شواهد نشان می د اد وی خفه شد ه است. د ر اد امه تحقیقات پلیس مشخص شد ، ماد ر این د ختر پس از ارتکاب به این جنایت گوشه ای نشسته و د ر نهایت طی تماس تلفنی ماموران را د ر جریان قرار د اد ه است با حضور به موقع ماموران وی د ستگیر شد .

با تشکیل پروند ه مقد ماتی با موضوع قتل عمد ، تیم جنایی به سراغ ماد ر د ختر به قتل رسید ه می رود . این ماد ر قاتل د ر بازجویی های اولیه به قتل د خترش اعتراف کرد . وی د ر اظهاراتی کوتاه همان ساعات اولیه به ماموران گفته بود : «من د خترم را خفه کرد م. ازد ستش خسته شد ه بود م.»

قاتل انگیزه اش را مشکلات خانواد گی اعلام کرد .پس از طی شد ن مراحل د رمان این زن وی تحت بازجویی قرار گرفت و جزئیات تکان د هند ه ای از قتل د خترش را فاش کرد و مد عی شد د خترش را با شال خود ش خفه کرد ه است.

وی مد عی شد که برای تمام کرد ن مشکلات تصمیم گرفته هم خود ش و هم د خترش را از این وضعیت نجات د هد .

د ر اد امه تحقیقات این زن صحنه جنایت را بازسازی کرد . با توجه به قتل این د ختر د ر حالی که احتمال می رفت این زن د چار مشکلات روحی و روانی است به پزشکی قانونی معرفی شد .

د ر جریان رسید گی به این پروند ه یکی از اعضای خانواد ه مد عی شد که این ماد ر و د ختر همیشه با هم اختلاف د اشته و روز جنایت پس از یک د رگیری لفظی وی برای خلاص شد ن از د ست د خترش د ست به این جنایت زد ه و وی را خفه کرد ه است.

گفتنی است این زن هم اکنون د ر بازد اشت بسر می برد و تحقیقات پیرامون زوایای این جنایت اد امه د ارد .


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
احمدی
4 سال پیش

لعنت به این زن😡😡😡😡😡😡👹👹👹
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
ویراستاری تخصصی مقاله
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی