ساعدنیوز
ساعدنیوز

مادری که برای کشتن دخترش قاتل اجیر کرد! / بی رحم ترین قاتل کرایه ای این بار در هند!

  چهارشنبه، 25 مهر 1403 ID  کد خبر 413365
مادری که برای کشتن دخترش قاتل اجیر کرد! / بی رحم ترین قاتل کرایه ای این بار در هند!
ساعدنیوز: زن هندی که برای کشتن دخترش قاتل اجاره‌ای استخدام کرده بود، به دست دخترش و قاتل اجاره‌ای به قتل رسید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین؛ یک ماه پیش یک مادر هندی که از رفتار دخترش به ستوه آمده بود نقشه عجیبی کشید. دختر او مدام از خانه فرار می‌کرد و شرارت‌هایش باعث شده بود که آلکا چندین بار نزد پلیس از دخترش شکایت کند اما همه اینها باعث نشده بود که دخترش سر به راه شود.در این شرایط بود که آلکا تصمیم گرفت یک قاتل اجاره‌ای استخدام کند و دخترش را به قتل برساند؛ اتفاقی که نتیجه‌ای کاملا عکس داشت.

آلکا بعد از مدتی تحقیق، شروری به نام سابهاش سینگ را که به تازگی پس از گذراندن محکومیت 10 ساله‌اش از زندان آزاد شده بود در ازای 50 هزار روپیه برای قتل دخترش استخدام کرد. آلکا به قاتل اجاره‌ای گفت که من دخترم را به خانه می‌کشانم و تو در کمین او باش و پس از ربودنش، وی را به قتل برسان. این زن تصور می‌کرد نقشه‌اش حساب شده و بی‌نقص است غافل از سرنوشتی که در انتظار خودش بود.

ق

بر اساس گزارش پلیس محلی، قاتلی که آلکا استخدام کرده بود از قضا به تازگی با دختر او ارتباط دوستی برقرار کرده و عاشق وی شده بود. وقتی قاتل اجاره‌ای فهمید که سوژه‌اش، دختر موردعلاقه خودش است، ماجرا را برای وی تعریف کرد و آن دو تصمیم گرفتند یک قتل دروغین را طراحی کنند. قاتل اجاره‌ای بعد از ربودن دختر آلکا همراه وی به خارج از روستا رفت و تصاویری جعلی از صحنه قتل تهیه کردند. سپس این تصاویر را برای آلکا فرستاد و به او اطمینان داد که دخترش را کشته است. این اما پایان ماجرا نبود، چرا که قاتل اجاره‌ای به همراه دختر موردعلاقه‌اش نقشه قتل آلکا را کشیدند تا از او انتقام بگیرند و به این ترتیب بعد از ورود به خانه، وی را خفه کردند.

با کشف جسد آلکا پلیس تحقیقاتش را برای پیدا کردن قاتلان آغاز و با دستگیری دختر مقتول، اسرار جنایت فاش شد و جست‌وجو برای دستگیری قاتل اجاره‌ای ادامه دارد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حمله محمدرضا شهبازی مجری صداوسیما به علی دایی پس از اظهاراتش راجع به غزه و لبنان: برای امنیت پول باید خرج بشه که وقتی گردنبند شما رو دزدیدند سه سوته دزد رو بگیرند+ویدیو (1613 نظر) رهبر معظم انقلاب : به یک مجلسی دعوت شدیم که در آن شراب سِرو می‌شد و ما نرفتیم بعد پیام دادند که شما بیایید و شراب نخورید+ویدیو (225 نظر) چیدمان شیک مبلمان ساده و خوش رنگ خانه بدون تجملات سید ابراهیم رئیسی/لوستر طلایی، فرش ایرانی، کتابخانه چوبی، جلو مبلی و عکس بزرگ آن شهید روی دیوار... (212 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا نجّار برای طراحی درِ توالت حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است وبس (152 نظر) خانه سید محمد خاتمی زیر ذره‌بین؛ از مبلمان شیک و تابلوی تذهیب روی دیوار تا کاغذ دیواری ساده و میز چوبی گرد/ اصیل مثل خانه های ایرانی (108 نظر) همزاد پارسا پیروزفر، با شباهت صد در صدی پیدا شد+عکس/یکی از یکی جذاب تر و خوشتیپ تر و معروفتر (98 نظر) فنجان های چای و شیرینی مخصوص بیت رهبری برای پذیرایی از مهمان ها و هنرمندان/ ساده و باصفا به سبک خانه های قدیمی+عکس (94 نظر) مونا فرخ آذری همسر علی دایی: علی همسر بسیار خوب و فداکاری است فقط یک ایراد بزرگ دارد! (95 نظر) اتاق کار ساده و محل استراحت بدون تجملات شهید سلیمانی در کرمان/ یادگاری به جامانده از سردار دلها و رهبر انقلاب که زینت بخش دیوار است+عکس (84 نظر) جشن تولد مجلل رضا گلزار، همسر جنتلمن آیسان آقاخانی/تزئین زیبای کیک شکلاتی با توت فرنگی (70 نظر) صحبت های خنده دار حاج آقا قرائتی :پیغمبر به پسره گفت مادر پیرتو شوهر بده گفت نمیشه اون حتی نمیتونه راه بره و مادره زد تو سر پسرش که خفه شو تو بهتر میفهمی یا پیغمبر😂 (70 نظر) حامد سلطانی برای بار سوم پدر شد؛ نمایش قابی از تخت خواب فرزندش با صدای همایون شجریان +ویدیو/ قدمش مبارک باشه😍 (67 نظر) افسانه پاکرو: محمدرضاگلزار تنها پسر شایسته ایران است، چهره خوبی دارند +ویدئو (61 نظر) نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز قدرت الله ایزدی، پدیده فصل جدید جوکر2/ دیوار هنری و اصیل منزل با میناکاری های اصیل اصفهان+عکس (61 نظر) (فیلم) خوش آمد گویی ابراهیم تاتلیس خواننده ترکیه‌ای به احمدی‌نژاد در کنسرتش / هر چقدر مردم ایران منو دوست داشته باشن من دو برابر اون‌ها رو دوست دارم (57 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
مادری که برای کشتن دخترش قاتل اجیر کرد! / بی رحم ترین قاتل کرایه ای این بار در هند!
فال ابجد روزانه پنجشنبه 26 مهر 1403
دریاچه یا هلال ماه؟/واحه ای بی نظیر در دل بیابان!
فال حافظ با تفسیر روز پنجشنبه 26 مهر 1403 + فیلم
قتل پسر دانش آموز با شمشیر سامورایی! / آخرین حکم صادر شده برای قاتل اسپانیایی + تصاویر جالب و دیدنی
آیا شوهر می تواند مانع اشتغال زن بشود؟ / مشکلات بزرگ شاغل شدن خانم های متاهل!
پادشاه سگ ها با مو های بلند ابریشمی/افسانه ای ترین سگی که میتوانید ببینید!
نصب 50هزار دوربین روی لباس‌ پلیس ها / نصب دوربین برای مامورین نیروی انتظامی به کجا رسید؟
اجرای طرح ممیزی املاک در سطح نواحی چهارگانه شهرداری شوشتر
دستگیری بزرگترین باند کلاهبرداری در زنجان / باند تبهکاری، با رسیدساز جعلی در معامله 30 تن گندم در زنجان دستگیر شد!
این بار محیط‌بان اصفهانی هدف گلوله قرار گرفت / علی جمشیدیان در آستانه نابینایی
دلخراش ترین حادثه دلخراش ناشی از تصادف در استان کرج / راننده 19 ساله عامل مرگ چند نفر شد...
دبیر زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: هفته‌ایی 2 روز به رهبری درس میدادم؛ ایشان منظم و دقیق با خطی زیبا تمرین‌هایشان را انجام می‌دادند+عکس
دو برادر ناتنی؛ سر دسته پاتوق تبهکاران خراسان رضوی! برادرانی که دست به هر کاری می زنند! + تصاویر دیدنی
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 26 مهر ماه 1403
منتخب روز   
پادشاه سگ ها با مو های بلند ابریشمی/افسانه ای ترین سگی که میتوانید ببینید! تصاویر عجیب و جالب از ناپدید شدن استانبول ترکیه در مه غلیظ/شهر زیر مه گم شد! انگشترهای رهبر معظم انقلاب زیر ذره بین ؛ از انگشتر فیروزه نیشابوری تا انگشتر عقیق کبود یمنی/ حقا که دستان با صلابت رهبری زینت بخش انگشتران اند برنده نوبل ادبیات امسال چه کسی بود؟ / "هان کانگ" موفقیت خود را با "گیاهخواری" شروع کرد (عکس) خلاقیت جذاب شهرداری تهران در طراحی بنری مشترک از پزشکیان و قالیباف به زبان فارسی و عبری (فیلم) وقتی منتالیست برنامه عمارت تو شبکه 3 لامپ رو با پیشونی روشن میکنه! (فیلم) هوش مصنوعی این نقاشی‌های معروف قدیمی رو زنده کرد / با این 5 ابزار هوش مصنوعی عکس عزیزانت رو که از دستشون دادی متحرک کن ... روستای تاریخی 7000 هزار ساله کندوان ؛ با خانه هایی در دل صخره هایش در آذربایجان شرقی حامد آهنگی: در زمان قدیم زمان مادربزرگ پدربزرگا هیچ کاری نبود جز بچه دار شدن! / فقط تولید می‌کردن، خدمات پس از تولید وجود نداشت، یه بار موقع زایمان میدیدنش، یبارم از سربازی مرخصی میومد! پاسداشت مقام والای حاج قاسم سلیمانی به سبک مسعود پزشکیان با سبد گل مملو از گل‌های داوودیِ زرد و سفید+عکس/عطر گل‌ها ادای دِینی به سردار دلها مهران مدیری به رامبد جوان : عاشق شدی ؟ آره خیلی زیاد؛ نگار خیلی آروم و درونی و ساکته چطور با تو سر میکنه؟ هشدار: فوراً بلاگرها را آنفالو کنید/ ساعت 12 شب صفحه‌ام را خصوصی می‌کنم و عکس‌های خیانتش را می‌گذارم!