دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

نیکولاس مادورو: آمریکا جاسوسان خودش را برای خرابکاری به ونزوئلا فرستاده است 

چهارشنبه، 02 مهر 1399
کد خبر: 103180
نیکولاس مادورو در پیام ویدئوئی خودش به مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به نقد دولت آمریکا پرداخت. مادورو گفت که آمریکا با فرستادن جاسوس های خودش به داخل خاک ونزوئلا قصد دارد که تجهیزات نفتی و نیروگاه های این کشور را هدف قرار دهد ولی نیروهای اطلاعاتی ونزوئلا بسیاری از این جاسوس ها را دستگیر کرده اند.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از پرس تیوی، نیکلاس مادورو در پیام ویدئویی خودش برای هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، گفت که آمریکا به صورتی سیستماتیک در پی براندازی حکومت چپگرای ونزوئلا است. مادورو گفت که آمریکا از جاسوسان متعددی برای اجرای طرح های براندازی در داخل خاک ونزوئلا به صورتی سری بهره برداری می کند. مادورو گفت که آمریکا با کمک گروه های قاچاق مواد مخدر کلمبیایی در داخل خاک ونزوئلا درگیری هایی را به وجود می آورد و در تلاش است تا با استفاده از این گروه ها در داخل خاک ونزوئلا آشوب ایجاد کند. پیشتر مادورو اعلام کرده بود که نیروهای اطلاعاتی ونزوئلا یک جاسوس آمریکایی را در ایالت فالکون دستگیر کرده اند که قصد داشته است با استفاده از سلاح های سنگین در نزدیکی یکی از سکوهای نفتی ونزوئلا خرابکاری انجام دهد. ونزوئلا و ایران دو کشوری هستند که به صورتی ظالمانه از سوی آمریکا هدف تحریم های شدید بین المللی قرار گرفته اند. با این حال این دو کشور دوست با همدیگر همکاری های اقتصادی گسترده ای دارند. ایران با صادر کردن بنزین به ونزوئلا مشکل سوخت را در این کشور برطرف کرده است و ونزوئلا در مقابل به ایران طلا می دهد. این بده بستان اقتصادی به هیچ وجه خوشایند آمریکا نیست.

به گزارش ساعد نیوز، شاید مردم آمریکا در سوم نوامبر تصمیم دیگری برای کشورشان بگیرند. به هر روی، هر کس به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا انتخاب شود وارث خرابکاری های ترامپ در بیرون و درون آمریکا خواهد بود. آمریکا روابط این کشور را با چین و روسیه کاملاً به بدترین شکل ممکن نابود کرده است و در داخل نیز مشکلات فرآوانی در حیط نژادپرستی و نابرابری ایجاد کرده است که موجب موج عظیمی از نارضایتی ها شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
سابمیت مقاله چیست؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه