دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

ماجرای بازیگر شدن بهنوش طباطبایی از زبان خودش 

پنجشنبه، 31 تیر 1400
ساعدنیوز: بهنوش طباطبایی بازیگر تلویزیون و سینما از ماجرای بازیگر شدنش می گوید.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از پارس نیوز، بهنوش طباطبایی (زادهٔ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. تحصیلات وی دکترا روان شناسی بالینی است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است. او برای ایفای نقش در فیلم ماجرای نیمروز. رد خون نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷) شد. طباطبایی در ۱۱ اسفند سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۵ از یک دیگر جدا شدند.

در گفت و گویی دوستانه بهنوش طباطبایی از ماجرای بازیگر شدنش اینطور نقل میکند که در سال 1376 وقتی 16 ساله بود یک دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبا گذراند سپس مدت کوتاهی با پیشنهاد تبلیغات فعالیت اش را در عرصه مدلینگ ادامه داد.

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد. این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

مصائب دوشیزه و پسران آجری اولین فیلم های سینمایی بهنوش طباطبایی در سال 85 هستند که مقدمه ای برای بازی های بعدی او در دنیای هنر بودند.

بهنوش طباطبایی از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد و در واقع با دیدن مهراوه شریفی نیا جرقه بازیگری در وجودش زده شد.

مهراوه شریفی نیا همکلاسی دوران ابتدایی بهنوش طباطبایی بود و بهنوش با دیدن جذابیت های بازیگری مهراوه و عکس هایی که او به همکلاسی هایشان نشان میداد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را برای ورود به دنیای بازیگری در همان دوران کودکی گرفت.


پسندیدم 5 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
مائده (🌹❤)
3 سال پیش

حیف این همه جملات قشنگ که اشتباهی اومدین نوشتین
پاسخ
مریم
3 سال پیش

چقدر دوستش دارم کاش این حلقه زیر چشمش رو درست کنه
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

متن مربوط به خانم طباطبایی هست
پاسخ
دلسا
3 سال پیش

بهنوش طباطبایی فوق العاده زیباست از تمام بازیگران زن ایرانی زیباتر ماشالله
پاسخ
پیمان مقدم
3 سال پیش

چقدرخانم لاله اسکندری خانم فرهیخته ، وباپشتکار، ودرزمینه علائق اشون پیگروباانگیزه هستند . علاوه برزیبایی منحصربه فرد ایشان که توام با برداشتی ازقبل حاکی ازنجابتی ذاتی می باشد . وپایبندی به اصول اخلاقیات ، بنده همیشه برای ایشان ارزش خاصی قائل بوده ام . اگرچه متاسف ام ازنگاه آن عده ای که باشکستن برخی ازحرمت ها قصددارند به قلمرو افراد حتی درخارج از حیطه مسائل وچارچوب کاریشان تعارض داشته باشند وبا مورد اتهام قراردادنشان درکشور ی که بودیانبودحجاب الزامی نیست به آنهااتهامی را بزنند که اصلا وارد نیست .
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
گام به گام مراحل چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل سابمیت مقاله