دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

ماجرای درگیری در هنرستان دخترانه صدر چه بود؟/ واکنش پلیس پایتخت 

سه شنبه، 03 آبان 1401
کد خبر: 227724
ساعد نیوز: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره ماجرای رخ داده در مجاورت یک هنرستان رخ داده در خیابان کارون توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری آنلاین، درپی انتشار تصاویری از مجاورت یک هنرستان دخترانه در فضای مجازی، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در اطلاعیه ای اعلام کرد: «بعدازظهر امروز و درپی اعلام وقوع یک مورد درگیری در مجاورت یک هنرستان دخترانه در خیابان کارون، عوامل کلانتری و ماموران پلیس در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قراردادند که در جریان آن مشخص شد که درگیری میان تعدادی از اراذل و اوباش رخ داده است.»

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به اینکه «این درگیری که در مجاورت یک هنرستان دخترانه رخ داده بود، منجر به نگرانی تعدادی و والدین و دانش آموزان شده بود.» آمده است: «عوامل درگیری از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. همچنین شایعات منتشر شده در فضای مجازی به هیچ عنوان مورد تایید نیست.»

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت نیز در گفتگو با مهر توضیحات تکمیلی در رابطه با ماجرای رخ داده در مقابل هنرستان صدر را اعلام کرد.

سرهنگ علی صباحی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت گفت: عصر امروز در پی وقوع درگیری در خیابان کارون عوامل کلانتری سریعاً در محل حضور پیدا کردند.

وی افزود: بررسی ها حاکی از آن بود که این درگیری میان تعدادی از اراذل و اوباش بوده است که بلافاصله عوامل اصلی این درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

صباحی بیان کرد: از آنجایی که این درگیری در مجاورت هنرستان دخترانه و در ساعات پایانی کلاس درس آنها بوده نگرانی تعدادی از والدین و دانش آموزان را در پی داشته است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت گفت: شایعات منتشر شده و دروغ پردازی های صورت گرفته در این خصوص تکذیب می شود و به هیچ وجه مورد تأیید نیست.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل اکسپت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
مراحل سابمیت مقاله
گام به گام مراحل چاپ کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری