دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

ماجرای کتک زدن دانش آموز ارومیه ای و بیهوش شدنش چه بود؟ 

چهارشنبه، 20 مهر 1401
کد خبر: 226232
ساعدنیوز: روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه در مورد یک شایعه توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرفوری، روابط عمومی ناحیه دو ارومیه، پیرو انتشار خبری مبنی بر برخورد با یک دانش آموز در یکی از مدارس ارومیه به اطلاع می رساند: یکی از دانش آموزان مدرسه ای در ارومیه دچار سرگیجه شده و طی تماس با مرکز فوریت های پزشکی تحت مداوا قرار گرفته و با سلامت کامل ترخیص شدند. متأسفانه در فضای مجازی موضوع در قالب شایعه به صورت غلط و نابجا منعکس گردیده است و برخی در تلاش برای مخدوش نمودن اذهان عمومی بودند، که بدین طریق ضمن اشاره به سلامت دانش آموز یاد شده؛ شایعه برخورد با دانش آموز شدیداً تکذیب می گردد.

لازم به توضیح است دانش آموز یاد شده هم اکنون با سلامت کامل در کلاس های درس خویش حاضر می باشد.


4 پسندیدم 5 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

این چیزی که میگی حاصل تربیت غلط خانواده هست و وقتی معلم میخواد طبق مقررات به بچه راه درست تربیتی را نشان بده بچه مقاومت می کنه و مشکل ایجاد میشه من معلم نیستم اما کمی انصاف داشته باشیم خودمون از دست یکیش کلافه شدیم معلم با سی و حتی بیشتر بچه هم سن با فرهنگهای مختلف و توقعات متفاوت والدین چه کنه؟؟؟
پاسخ
امیرحسین
2 سال پیش

احسن
پاسخ
ناشناس
2 سال پیش

خیلی وقته نحوه برخورد با دانش آموزان بهتر شده، مخصوصا در سه دهه آخر ۷۰ ۸۰- ۹۰ و البته بالعکس نحوه برخورد شاگردان با مربیان که باید احسن گفت!اینم برمیگرده به روش تربیت بعضی خانواده ها؛که چنین بچه های بی ادبی رو تحویل جامعه داده ان! با اینهمه در مقابل چنین شاگردانی، مربیان برخوردشون خوبه! زمون ما دهه ۴۰ و ۵۰ بین سالهای ۵۸ تا اوایل ۷۰ و بدتر ازین دو نسل، نسل سوخته ۶۰ بود که مربیان و مدیران برخورد و رفتار خوبی نداشتن! 😑مگه حالا مربیان در مقابل شاگردا میتونن نفس بکشن؟!بچه ها خط و نشون میکشن!😏🤔🤫
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

نبایستی هر شایعه ای رو زود باور کرد...!!! ۹۹ درصدش معلوم نبست که صحت داره یا نه!!! مردم امروزی ما که امکانات افتاده دستشون، هر کسی یه ماس ماسَک دم دستشه، راحت از طریق فضای مجازی نظر واقع بینانه ای نمیده و باعث شایع پراکنی میشه! در حالیکه دقیقا نمیدونه موضوع از چه قراره! واقعا منم از برداشت و دیدگاه این ملت متاسفم ..‌!!!!😏
پاسخ
هستی
2 سال پیش

واقعا متاسفم ! معلمی عشق میخواد، ایثار میخواد باید از جان برای بچه ها مایه بزارن ولی متاسفانه اونقدر وحشیانه برخورد میکنن که بچه ها بیشتر از مدرسه فرارین!
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله !
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)