دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

ماجرای عجیب کودکی که با دو سر متولد شد +عکس 

دوشنبه، 08 خرداد 1402
کد خبر: 342096
ساعدنیوز: به هنگام تولدش ماما از فرط ترس و دهشت او را به درون آتش انداخت ولی بلافاصله مادرش او را نجات داد و تنها چند سوختگی کوچک بر تن اش باقی ماند. این داستان کودکی است که دو سر داشت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، در سال 1783 در موندال گوات، بنگال هند سرزمین عجایب و خدایان اسطوره ای پسری متولد شد که دو سر داشت. به هنگام وضع حمل مادر، ماما وقتی این پسر را از رحم مادر خارج کرد، و دو سر او را دید چنان از ترس به خود پیچید که نوزاد را به درون آتش پرت کرد اما مهر مادری او را از مرگ نجات داد.

مادر و پدر این کودک وقتی دیدند که با این کودک می توانند پول دربیاورند تصمیم گرفتند که او را به کلکته ببرند. مردم برای دیدن این مخلوق عجیب خداوند پول میدانند و مادر و پدر از این قضیه خوشحال بودند.

این پسر دو سر داشت. هر سر مستقل از دیگری واکنش نشان می داد. مثلاً یک سر ممکن بود که خوابیده باشد در حالی که سر دیگر، بیدار بود. حتی ممکن بود یک سر گریه کند و سر دیگر بخندد.

یک روز مادر که فرزند خود را تنها رها کرده بود، بعد از بازگشت به منزل او را مرده یافت. در غیاب مادر یک مار افعی او را نیش زده بود و مرگ کودک استثنایی را به کام خود فرو برده بود. این کودک دو سره در 4 سالگی فوت کرد.

بعد از مرگ این کودک، بدن او به لندن انتقال یافت و در دانشکده پزشکی لندن مورد بررسی قرار گرفت. امروز هم جمجمه عجیب این کودک در موزه پزشکی لندن قرار دارد. پزشکان به این نتیجه رسیدند که این کودک از یک وضعیت عجیب کروموزمی رنج می برده است و از هر 5 میلیون کودک ممکن است 2 کودک به این وضعیت دچار شوند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ماجرای دلبری زن آلمانی برای شاه قاجار!/دیگری‌های غریب و عجیب از خودش در میاورد ...
جواب دندان شکن و هوشمندانه مقام معظم رهبری به گستاخی یک افسر جوان: سال‌ها بود که چانه خودم را ندیده بودم و حالا الحمدلله می‌بینم!
خلاقیت خنده دار کارمند خانم در بسته بندی کادوی تولد همکارش با ژله+عکس/ تو باید مغزتو بیمه حوادث کنی😂
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
صحبت های شنیدنی حاج آقا قرائتی در شبکه 3 سیما +فیلم/ من نمیتونم روی زلیخا را زمین بندازم
علی دایی: من فقط یکبار ازدواج کرده‌ام و اینکه می‌گویند من دو بار ازدواج کرده‌ام به هیچ عنوان درست نیست+ویدیو
توضیحات شفاف محمدجواد ظریف درباره تحصیلات و ساکن ایران بودن فرزندانش؛ از عروس دکتر تا دختر طراحش+عکس
لباس عروس و دسته‌گل استثنایی یک بانوی گیلانی در سال 1317/ باورتون میشه این لباس‌عروس رویایی و دسته‌گل شیک واسه 86 سال پیش باشه؟/ چه جای قشنگی عکس گرفتن!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
نگاهی به میز عزای خاص و اعیانی مادر ایمان اشراقی، بازیگر باکلاس و پزشک سریال خط قرمز در کانادا+عکس/ روحش شاد