دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

8 زَنی که به دردانه شوهرِ مشترکشان بی محلی می کنند +عکس 

دوشنبه، 22 خرداد 1402
کد خبر: 343819
ساعد نیوز: یک مرد 53 ساله ساکن کردستان عراق می‌گوید که اقدامات و رفتار‌های همسر اولش باعث شده است همسران بعدی‌اش پا به فرار بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، یک مرد عراقی ساکن استان کردستان در شمال عراق از تنها ماندن با همسر اولش که بیمار و در منزل مجاور خانه‌اش زندگی می‌کند، پس از فرار 7 همسر دیگر، ابراز نارضایتی کرده است.

به گزارش فرارو، دلیر خضر 53 ساله اهل شهر اربیل عراق که در سال 1994 با همسر اولش ازدواج کرد گفت، ماجرای چندهمسری‌اش از سال 2008 آغاز شد و طی 15 سال اخیر هفت بار دیگر ازدواج کرده و هفت فرزند دارد.

اما به گفته او، همسرانش از خانه فرار کرده‌اند و تنها همسر اولش مانده است. دلیر در مصاحبه با یک رسانه عراقی، همسر اولش را دلیل شکست هر هفت ازدواج بعدی‌اش دانست.

وی گفت که نمی‌خواهد تنها با همسر اول بیمارش زندگی کند، اما اقدامات و رفتار‌های همسر اولش باعث شده است همسران بعدی‌اش پا به فرار بگذارند.

دلیر خضر افزود: او همچنان مجبور است با همسر اولش که بیمار و در منزل مجاور خانه‌اش زندگی می‌کند روزگار بگذراند.

به گفته دلیر، هرچند تلاش کرده از همسران بعدی‌اش به اتهام سرقت پول و طلا و کلاهبرداری در دادگاه شکایت کند، اما به دلیل آنکه اکثر این ازدواج‌ها به شکل غیررسمی انجام گرفته تاکنون راه به جایی نبرده است.

وی تایید کرد که در 15 سال گذشته حدود 850 هزار دلار برای 8 ازدواج و مراسم آن‌ها هزینه کرده است.

این در حالی است که خانواده‌های همسرانش هم متقابلاً او را به کلاهبرداری در زمان خواستگاری متهم کرده و دو تن از همسران دلیر اتهامات او را رد کرده و گفتند که بدرفتاری باعث شده پس از طلاق خانه را ترک کنند.

مادر یکی از همسرانش نیز به رسانه‌ها گفت: دخترم در زمان ازدواج 17 ساله بود و بعد از رفتن به خانه شوهرش متوجه شد همسر هشتم این مرد است.

بنا به ادعای دلیر، او از هیچ یک از همسرانش جدا نشد، اما دو تن از آن‌ها دوباره ازدواج کردند.

از سویی برخی دیگر نیز به دلیل غیرشرعی بودن بیش از چهار همسری تاکید می‌کنند مقامات باطل بودن ازدوج دختران‌شان را اعلام کرده‌اند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه