دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

ماجرای آخرین تماس تلفنی با آیت الله آل هاشم از زبان غلامحسین اسماعیلی/ 3 الی 4 بار تماس گرفتم و تا 4 ساعت در حیات بودند ...+ویدیو 

سه شنبه، 01 خرداد 1403
ساعدنیوز: ویدیویی از صحبت های غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهور را درباره تماس با آیت الله آل هاشم مشاهده بفرمایید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، اسماعیلی درباره جزئیات حادثه صحبت کرد و گفت: با سرنشینان آن بالگرد تماس می‌گرفتیم و کسی پاسخگو نبود. من، اقایان محرابیان و بذرپاش با سرنشینان آن بالگرد تماس می گرفتیم ولی پاسخی دریافت نکردیم. بعد کادر پروازی به ما گفتند که با تلفن همراه کاپیتان مصطفوی تماس گرفتیم که آقای آل هاشم آن تماس را جواب داد و گفت در دره افتاده ام، ولی نگفت چه اتفاقی افتاده است. دوباره که من تماس گرفتم ال هاشم گفت حالم خوب نیست و متوجه نشدم چه شده است و نمی دانم کجا هستم لابلای درخت‌ها هستم و هیچ کسی را نمی‌بینم و تنها هستم. مشخصه جنگل و درخت را داد. برای ما معلوم شد بالگرد دچار سانحه شده است.

اسماعیلی ادامه داد: در معدن مس امکانات و آمبولانس و کادر پزشکی را همراه کردیم و به منطقه رفتیم. چند بار با آقای آل هاشم صحبت شده و شاید تا سه ساعت بعد جواب تماس را می‌داد ولی خیلی رمق نداشت و فقط بیانگر حیات او بود. بعد معلوم شد که سایرین بلافاصله شهید شدند ولی آقای آل هاشم چند ساعت بعد شهید شدند. نه صدای انفجاری نه آتش و دودی مشخص نبود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویراستاری تخصصی مقاله
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی متن
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب