دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

ماجرای عکس پُرحاشیه فاطمه گودرزی / نمی‌دانم چه دلیلی دارد که ... 

یکشنبه، 29 مهر 1403
کد خبر: 414005
ساعدنیوز: فاطمه گودرزی درباره تصویری که از او در بیمارستان و در شرایط بیماری منتشر شد، توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از رکنا؛ فاطمه گودرزی زادهٔ 19 تیر 1342 در تهران هنرپیشه سینما و تلویزیون کشورمان است. او تاکنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول و نقش مکمل زن سال در جشنواره فیلم فجر شده است

فاطمه گودرزی در 19 تیر 1342 در تهران زاده شد. وی دارای مدرک دیپلم اقتصاد است. گودرزی همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است. پسر وی، پویان گنجی، نیز بازیگر است. وی از سال 1361 دورهٔ دوسالهٔ تئاتر را در ادارهٔ بازیگری گذراند. نخستین بازی او در تلویزیون در مجموعه تلویزیونی آئینه بود و اولین حضور خود در سینما را با بازی در فیلم به خاطر همه چیز در سال 1369 تجربه کرد. او در جریان برگزاری بیست و هشتمین دوره جشنوراه فیلم فجر، همانند اصغر فرهادی و عزت‌الله انتظامی، از پذیرش داوری جشنواره خودداری کرد.

فاطمه گودرزی بازیگر باسابقه کشورمان درباره‌ انتشار تصویری از وی در بیمارستان در فضای مجازی، توضیح داد: این تصویر مربوط به چند سال پیش است که من سر سریال دیگری در خرم‌آباد بودم. او تاکید کرد: حالم خوب است و این روزها هم سر کار هستم.

بازیگر سریال «ترانه مادری» و «لحظه گرگ و میش» درباره‌ انتشار این عکس بیان کرد: نمی‌دانم چه دلیلی دارد، فکر می‌کنم برای این است که صفحاتشان دیده شود و اصلا کار خوبی هم نیست. این بازیگر این روزها در حال بازی در سریالی به کارگردانی احمد مرادپور برای تلویزیون است.

«کاتب اعظم»، «محرمانه»، «سایه‌باز»، «ممنوعه» و «شب‌های مافیا» از جمله کارهای اخیر فاطمه گودرزی در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی بوده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 30 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
نگاهی به فرش ظریف و اصیل ایرانی خانه بهروز تابانی بدنساز ایرانی ؛ اصالت در خانه آقای ورزشکار
مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی