دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

ماجرای دختری که عکسش در صفحه رشیدپور منتشر شد +عکس 

پنجشنبه، 10 خرداد 1403
ساعد نیوز: رضا رشیدپور با انتشار عکسی از دختر جوان در صفحه اینستاگرامش از همه مردم درخواست کمک کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز،سلبریتی‌ها در همه جای جهان همواره و به نحوه‌های مختلف در کارهای خیر و راه انداختن کمپین‌های اجتماعی حضور دارند. بسیاری از افراد مشهور کشورمان نیز با شنیدن خبر گمشدن شروع به اطلاع رسانی می کنند، اطلاع رسانی بازیگران نقش مهمی داشته و گاهی به اتفاقات خوبی در این زمینه منجر شده که نمونه آن پیدا شدن یسنا دختر بچه چهارساله کلاله‌ای (گلستان) است. پس از گمشدن سما جهانبازدختر جوان در شیراز بازیگران و افراد مشهور زیادی شروع به اطلاع رسانی کردند اما با گذشت تقریبا دو سال از مفقود شدن سما هنوز خبری از او نیست، رضا رشیدپور مجری محبوب رسانه بار دیگر از کاربران درخواست کرد موج جدیدی از اطلاع‌رسانی درباره این دختر گمشده را آغاز کنند.

رضا رشیدپور مجری و بازیگر سینما و تلویزیون در یک توئیت احساسی از مخاطبانش درخواست کمک برای یافتن سما جهانباز کرد و نوشت:

«هر وقت تصویری از این «پدر» می‌بینم تمام قلبم به درد میاد. روحم مچاله می‌شه. هرچند که نمی‌شناسمش ولی خودم هم دختر دارم … اگه صلاح می‌دونین کمک کنین که یه بار دیگه موج خوب رسانه‌ای درست بشه. شاید فرجی حاصل شد. دستتون رو می‌بوسم.»

سما جهانباز کیست؟

پرونده گم شدن سما جهانباز دختر دانشجوی 22 ساله اصفهانی که در شیراز مفقود شد از 25 تیر 1401 تاکنون مفتوح است و هیچ خبری از سما نیست.

سما جهانباز دختر دانشجوی 22 ساله اصفهانی دانشجوی رشته مشاوره در دانشگاه اصفهان بود، تیر ماه سال 1401 به همراه مادر به شیراز سفر کردند و یک روز قبل از بازگشتشان برای فروش قطعه ای طلا به خیابان معالی شیراز رفت اما از همان زمان مفقود شد. بر اساس فیلم دوربین های مداربسته یک مرد جوان در پاساژ به تعقیب سما می پردازد، کارآگاهان پلیس پس از شناسایی این مرد جوان در اقدامی غافلگیرانه او را بازداشت کردند. بر اساس شواهد و مستندات موجود در پرونده و اظهارات شاهدین متهم اصلی پس از 2 ماه از زندان آزاد شد. پدر این دختر جوان با گذشت تقریبا دو سال از مفقود شدن او از یافتن دخترش نا امید نشده و همچنان به دنبال خبری از اوست و در این راه از رسانه ها و افراد مشهور کمک می خواهد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 06 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
از تشویق دختر رئیس جمهور تا روزهای سخت الهام چرخنده در حواشی داغ امروز شنبه 6 مرداد 1403
تصاویری جالب و دیدنی از جشن تولد سیاستمداران معروف و روسای جمهوری ایران؛ از احمدی‌نژاد و روحانی تا حاج قاسم و پزشکیان + عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(تصاویر) خانۀ مدرن و استثنایی یک زوج جوان در قلب جنگل/ پنجره های روبه جنگل و رویایی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(تصاویر) معماری منحصربه‌فرد و بینظیر خانۀ مکزیکی که با طبیعت یکی شده است/ آدم اینجا با این ویو و سرسبزی و اون دریاچه زیبا پیر نمیشه!
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
حال بد پژمان جمشیدی لحظه بازی در سکانسی تلخ از فیلم بی بدن +فیلم/ پشت صحنه ای که برای اولین بار وایرال شد