دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

ماجرای فیش حقوقی 106 میلیونی یک کارمند شهرداری از زبان مدیرعامل پسماند 

یکشنبه، 24 اردیبهشت 1402
کد خبر: 340202
ساعدنیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در رابطه با حواشی ایجادشده پیرامون فیش حقوقی منتشرشده، بیان کرد: 57 میلیون تومان از عدد منتشرشده، مربوط به معوقات قانونی بوده است. حقوق فروردین‌ماه 1402 این فرد 34 میلیون تومان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، رضا شرفی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر پرداخت حق‌الزحمه 106 میلیون تومانی به یکی از کارکنان این سازمان، بیان داشت: همان‌گونه که پیشتر بیان شده، این فیش مشتمل بر معوقات و بدهی‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: 57 میلیون تومان از حقوق درج‌شده در فیش حقوقی مردادماه 1401، مجموع معوقات 4 ماه فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال گذشته است. این معوقات ناشی از پرداختی علی‌الحساب، نسبت به میزان افزایش قانونی (ابلاغی شورای‌عالی کار) بوده که در موعد مقرر پرداخت نشده است.

مدیرعامل سازمان پسماند افزود: محل کار روزانه فرد موردنظر در مجموعه آرادکوه (آبعلی) مربوط به تفکیک زباله‌های عفونی و بیمارستانی است. نباید فراموش کرد این مجموعه، یکی از محیط‌های سخت و زیان‌آوری شغلی است. طبق رویه دریافت صعوبت کار و دیگر مزایای مصوب جهت استمرار فعالیت در چنین شرایطی ابلاغ شده است. ضمناً این فرد 32 سال سابقه کاری داشته و هم‌چنین از خانواده معزز ایثارگران هستند.

شرفی با بیان آنکه «در راستای شفاف‌سازی و دفاع از زحمات همکارانم در مجموعه پسماند، آخرین فیش حقوقی مربوط به فرودین‌ماه 1402 را با اجازه ایشان، در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم»، تأکید کرد: علیرغم اعمال افزایش قانونی سال جدید، خالص دریافتی ایشان در فروردین‌ماه امسال، 34میلیون و پانصدهزار تومان بوده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل سابمیت مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه