دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

ماجرای غم انگیز دختر زیبایی که لقب زشت ترین زن جهان را گرفت+عکس 

دوشنبه، 20 آذر 1402
کد خبر: 366272
ساعد نیوز: زشت ترین زن جهان شاید بی رحمانه ترین لقبی بود که به مری آن بیوان داده شد؛ مادری که پیش از بیماری با چهره ای زیباتر از فرزندانش مراقبت میکرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از نمناک، عکس زشت ترین زنان جهان را که صورتی با فرم و ساختار غیر طبیعی دارد را حتما شما هم دیده اید، مادری عاشق فرزندانش که بخاطر تامین زندگی آنها با وجود تمسخر و ناملایمتی ها، همچنان به تلاش خود ادامه داد تا امروز نامش به القابی دیگر از نازیبایی ها برده شود.

مری که در یک خانواده بزرگ و تقریبا فقیر در شهر لندن بدنیا آمده بود خیلی زود به عنوان پرستار بیمارستان شروع به کار کرد. در 29 سالگی، با فردی بنام توماس بوان ازدواج کرده و صاحب چهار فرزند شد؛ همه چیز خوب بود تا اینکه ماری دچار دردهای عجیب میگرن و عضلات و مفاصل شد و این دردها کم کم به رشد و تغییر غیرعادی صورت که باعث زشت شدن او شد، منجر گشت و این تغییرات او را به شرایطی رساند که دیگر شباهتی به یک زن نداشت.

وضعیت مری روز به روز بدتر می‌شد تا اینکه او متوجه شد که یک مسابقه به نام "زشت‌ترین زن جهان" وجود دارد و تصمیم گرفت در این مسابقه شرکت کند، زیرا جایزه آن مبلغ قابل توجهی داشت. او به عنوان برنده این مسابقه انتخاب و بعدها برای تامین هزینه های زندگی اش در یک سیرک مشغول به کار شد.

  برچسب ها: زیبایی میگرن

1 پسندیدم 4 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
هزینه چاپ یک کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی کتاب
ترجمه تخصصی متن
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم