دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

ماجرای مبارزه دختر فوتبالیست 18 ساله در زندگی خصوصی و ورزشی اش دنیا را تکان داد 

سه شنبه، 10 مرداد 1402
کد خبر: 350898
ساعدنیوز: در جریان برتری 2-1 کلمبیا مقابل آلمان در جام جهانی 2023 زنان لیندا کایسدو یک گل دیدنی به ثمر رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از برترین ها، در جریان برتری 2-1 کلمبیا مقابل آلمان در جام جهانی 2023 زنان، لیندا کایسدو مهاجم 18 ساله باشگاه رئال مادرید و تیم ملی کلمبیا، این گل دیدنی را به ثمر رساند و این برد ارزش صحبت کردن در مورد مبارزه کایسدو رو دارد.

چرا که این بازیکن 18 ساله در پیروزی 2-0 مقابل کره جنوبی هم ستاره تیم ملی کشورش بود. اما این اولین باری نبود که او در جام جهانی گلزنی می‌کرد، زیرا در 12 ماه گذشته در مسابقات زیر 17 ساله‌ها و زیر 20 ساله‌ها برای کلمبیا گلزنی کرده بود. با این حال، این گل‌ها بزرگترین پیروزی کایسیدو نیستند. به این دلیل که او در 15 سالگی بر سرطان تخمدان غلبه کرد و این بزرگترین پیروزی او در زندگی بوده است و حرفه کایسیدو به دلیل این بیماری تقریباً به طور کامل از مسیر خارج شد و او مجبور بود تحت درمان‌ها و جراحی‌های زیادی قرار بگیرد.

به نقل از روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو، لیندا کایسدو گفت: «روزی که قرار بود مرا عمل کنند، فکر می‌کردم نمی‌توانم به فوتبال سطح بالا برگردم. این نوجوان در طول بیماری خود، به ویژه از سوی نلسون آبادیا، سرمربی کلمبیا، که کایدو را از 12 سالگی می شناسد، حمایت گسترده ای دریافت کرد.

کایسیدو به فیفا هم گفت: «در آن زمان به دلیل تمام درمان‌ها و جراحی‌هایی که باید انجام می‌دادم، فکر نمی‌کردم بتوانم دوباره به صورت حرفه‌ای بازی کنم. از نظر روحی لحظه بسیار سختی در زندگی من بود. همیشه شکرگزارم که وقتی خیلی جوان بودم این اتفاق افتاد. من توانستم بهبود پیدا کنم، همچنین از حمایت خانواده‌ام برخوردار بودم و اکنون احساس بسیار خوبی دارم. آنچه اتفاق افتاد باعث شد رشد کنم. از حضور در اینجا احساس سپاسگزاری و خوشحالی می‌کنم.»

این بازیکن سال گذشته نیز در صحبت با نشریه «گل» گفت: «هنوز راه زیادی در پیش دارم. من رکورد تاریخی ندارم، بنابراین می‌خواهم پیشرفت کنم. من خیلی جوان هستم و مسابقات زیادی در پیش دارم. امیدوارم مردم من را به خاطر آن، به خاطر شادی‌ام، به خاطر شیوه‌ای که در فوتبال زندگی می‌کردم بشناسند، و می‌خواهم همیشه در همه جا اینگونه شناخته شوم.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) شگفت انگیزترین پرندگان نایاب جهان با خاصترین ظاهر و رنگ هایی که شبیهشان را نمیتوان یافت
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
روسری اصیل و ایرانی بر سر فریبا نادری عروس حشمت فردوس+عکس/ سلیقه بینظیر خانوم بازیگر در انتخاب طرح روسری😍
هزینه چاپ یک کتاب
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(ویدیو) حاضرجوابی خنده دار امیرمهدی ژوله در پاسخ به سوال خصوصی محسن کیایی در جدیدترین قسمت برنامه "صداتو" 🤣