دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

ماجرای نوزاد زیبای چشم رنگی رها شده در سطل زباله که به ثروت بزرگی رسید/ پیچ و خم زندگی 5 کودک خیابانی که از فرش به عرش رسیدند 

شنبه، 05 اسفند 1402
کد خبر: 376944
ساعد نیوز: خلاصه ای از یک داستان درام را مشاهده فرمایید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، سریال پرندگان آتش، با مضمون آسیب‌های اجتماعی از شبکه آتی‌وی ATV ترکیه به مدت 120 دقیقه پخش می‌شود که البته به عنوان سریالی جدید، ادامه پیدا کردن آن منوط به امتیازهایی است که از سمت مردم و منتقدان دریافت خواهد کرد. این سریال با محوریت زندگی چند جوان تصمیم دارد که نظر مخاطبان جوان را به خود جلب کند. اگر به دیدن سریال‌های درام و پر از انرژی و شور زندگی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم دیدن سریال پرندگان آتش را از دست ندهید.

اکثر کودکان خیابانی به بیست سالگی نمی رسند و با این حال نمی‌توان گفت کسانی که به بیست سالگی رسیدند؛ طعم زندگی را چشیده‌اند. مواد مخدر، خشونت، آزار جنسی، گرسنگی و …! سرنوشت کودکان خیابانی یا زندان است یا قبر.

در پرندگان آتش به سرنوشت پنج تن از این کودکان پرداخته شده. داستان آن‌ها که از روزی شروع شد که یک نوزاد 40 روزه را در زباله دانی کشف کردند، از آن روز به بعد زندگی آن‌ها دست‌خوش تغییرات زیاد خواهد شد و ما به عنوان بیننده، شاهد تحول و بزرگ شدن این پنج کودک خیابانی و اتفاقاتی که در زندگی آن‌ها می‌افتد؛ خواهیم بود.

آنها نوزادی را در سطل زباله پیدا می‌کنند و به دلیل غریزه مادرانه دختری به نام مرجان، تصمیم می‌گیرند از کودک مراقبت کنند و او را “گل‌عایشه” می‌نامند. چاتال، این کودکان مجبورند برای او کار کنند، او متوجه نوزاد می شود، بنابراین هرج و مرج با صدمه زدن به او و کشتن تصادفی زنی که به دنبال نوزاد بود آغاز می شود.

بچه‌های ترسیده تصمیم می‌گیرند قلمرو خود را رها کنند. گل عایشه، نوزادی که پیدا کردند، دختر یک زوج از خانواده‌ای ثروتمند هستند، بهار و حافظ ایوب اوغلو است. عموی او، رئیس چتال، خواهرزاده‌اش را به خاطر برنامه‌اش می‌دزدد. بچه ها موافقت می کنند که به غریبه ها بگویند که خواهر و برادر هستند. و وقتی در کافه با پسری آشنا می شوند، یک زندگی جدید درهای خود را به روی آن‌ها باز می‌کند.


2 پسندیدم 5 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) شگفت انگیزترین پرندگان نایاب جهان با خاصترین ظاهر و رنگ هایی که شبیهشان را نمیتوان یافت
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
مرگبارترین تلاشهای زنان برای زیبا بودن در اوایل قرن 19/ وحشتناکترین ملاک زیبایی در میان زنان غرب+ عکس
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدیو) حاضرجوابی خنده دار امیرمهدی ژوله در پاسخ به سوال خصوصی محسن کیایی در جدیدترین قسمت برنامه "صداتو" 🤣
ویراستاری تخصصی مقاله
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
گشت و گذار کوچه به کوچه پورتو با همسر علی علیپور / استایل مونوکروم زهرا بانو هوش از سر مردم پورتو برد 😍