دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

ماجرای تأمین جهیزیه یک دختر روستایی توسط شهید جمهور / روستایی که پدر خود را از دست داد ... 

یکشنبه، 13 خرداد 1403
کد خبر: 390997
ساعدنیوز: این روزها همه جا نقل خدمات رئیس جمهور شهیدمان است. خدمات گرانقدری که شاید پیشتر سرسری از آن می‌گذشتیم و چشم و گوش‌مان عادت کرده بود به اخبار سفرهای استانی و روستا به روستای شهیدِ جمهور.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، اما حالا به عظمت اقدامات آقای رئیسی بیش از پیش واقفیم؛ تقریبا دو سال پیش بود، اهالی یک‌روستا که میزبانِ میهمان سرزده‌ای در قامت رئیس جمهور شده بودند. روستای لانو در استان خراسان‌جنوبی. مردم سر از پا نمی‌شناختند. درب خانه‌ها را آب‌پاشی کرده بودند. یکی اسپند برای این حضور دود کرده و دیگری در ابتدای جاده خاکی روستا منتظر شد تا رئیس قوه مجریه از راه برسد.

بعد از حضور آقای رئیسی و خوش و بش با مردم، بانویی جلو آمد و گفت: «نمی‌توانم دخترم را به خانه بخت بفرستم چون وسایل زندگی ندارد». آقای رئیسی قول مساعدی برای تأمین جهیزیه به آن خانم داد و رفت. درست کمتر از پنج روز پس از حضور سرزده رئیس‌جمهور، کاروانی از سوی رئیس قوه مجریه با وسایل زندگی برای شروع زندگی مشترک دختران روستا به منطقه رسیده بود. آقای رئیسی پدری کرده بود و برای همه دختران جهیزیه آورده بود. هر سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و اجاق گاز بود. حالا اهالی این روستا در غمِ فقدان رئیس جمهور شهید اندوهگین‌اند.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 09 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍
چشمان پر از اشک، تسبیح در دست و ذکر خدا تنها دل مشغولیِ مادر سیدابراهیم رئیسی با گذشت نزدیک به 40 روز از فراق فرزند شهیدش +عکس
دردسرهای ازدواج سلبریتی‌ها برای نوجوانان / بدون گلزار نمی‌توانم نفس بکشم
ویراستاری تخصصی مقاله
نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(عکس) کیک تولد مجلل همسر سالار عقیلی با نقش و نگار پیانو در کنج سنتی و دنج منزلش / مگه چقدر مهمون دارید که کیک به این بزرگی سفارش دادید؟
هزینه چاپ یک کتاب
(عکس) تغییر چهره باور نکردنی «ابرا» سریال یاغی / الیکا ناصری واقعا چقدر فرق کرده
(فیلم) موتورسواری سام درخشانی با موهای بلوند به همراه همسر و دو فرزندش، برسام و برکه در خیابان‌های تهران