دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

ماموریت جدید منافقین برای حامد اسماعیلیون 

پنجشنبه، 22 دی 1401
کد خبر: 237997
ساعد نیوز: بنابر شواهدی که پیشتر از مدیریت شدن اسماعیلیون از سوی منافقین ارائه شده بود، به نظر می‌رسد همراهی نامبرده با فرقه کومله، مأموریت جدیدی است که از سوی منافقین تعریف شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، روزنامه ایران نوشت: رویکردهای ضدایرانی و تجزیه طلبانه مسیح علی نژاد و حامد اسماعیلیون، خشم دیگر جریان های ضدانقلاب همچون پهلوی چی ها را به دنبال داشت. مسیح علی نژاد، ضدانقلاب خارج نشین در تجمع ضدانقلاب در شهر تورنتو کانادا خواستار اتحاد و یکی شدن همه جریان های ضدانقلاب، نه برای مقابله با جمهوری اسلامی، بلکه برای «سرنگونی ایران» شد.

این اظهارنظر درحالی است که علی نژاد پیشتر نیز با حمایت از حمله نظامی و تحریم ایران، دشمنی خود با اصل ایران را نشان داده بود. در همین تجمع، حامد اسماعیلیون با نام بردن از عبدالله مهتدی، دبیرکل گروهک تروریستی کومله خواستار تشویق این عنصر تجزیه طلب از سوی حاضران شد که این اقدام، با واکنش تند سایر جناح های اپوزیسیون از جمله جریان سلطنت طلب مواجه شد.

این جریان با اشاره به سوابق تروریستی و تجزیه طلبانه مهتدی از جمله در قتل شهروندان بی گناه کردستان، از همسویی اسماعیلیون با این گروهک انتقاد کردند. البته بنابر شواهدی که پیشتر از مدیریت شدن اسماعیلیون از سوی منافقین ارائه شده بود، به نظر می رسد همراهی نامبرده با فرقه کومله، مأموریت جدیدی است که از سوی منافقین تعریف شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله !
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟