دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

معوقات این دسته از بازنشستگان در آینده نزدیک پرداخت می‌شود! 

دوشنبه، 19 تیر 1402
کد خبر: 347719
ساعد نیوز: مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از اقتصاد 100، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تاکید کرد.

سید حجت کاظمی در نشست با روسای کانون‌ها و جمعی از بازنشستگان فولاد که با حضور اعضای هیئت مدیره صندوق برگزار شد، تصریح کرد: از ابتدای تصدی مسئولیت در صندوق بازنشستگی فولاد، مبنای کار خود را بر صداقت و شفافیت با بازنشستگان عزیز قرار دادم.

من به علت مسئولیت‌های خود در وزارت کار، از ابتدا که با مصوبه مجلس شورای اسلامی، صندوق فولاد به این وزارتخانه ملحق شد، در جریان مشکلات ریز و درشت این صندوق بوده‌ام.

وی با اشاره به اینکه معیار کار ما قوانین و مقررات هستند گفت: من شرایط سخت معیشتی بازنشستگان را با توجه به وضعیت تورمی موجود کاملا درک می‌کنم.اقتصاد 100 نوشت : مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تاکید کرد.

روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد ، سید حجت کاظمی در نشست با روسای کانون‌ها و جمعی از بازنشستگان فولاد که با حضور اعضای هیئت مدیره صندوق برگزار شد، تصریح کرد: از ابتدای تصدی مسئولیت در صندوق بازنشستگی فولاد، مبنای کار خود را بر صداقت و شفافیت با بازنشستگان عزیز قرار دادم.

من به علت مسئولیت‌های خود در وزارت کار، از ابتدا که با مصوبه مجلس شورای اسلامی، صندوق فولاد به این وزارتخانه ملحق شد، در جریان مشکلات ریز و درشت این صندوق بوده‌ام.

وی با اشاره به اینکه معیار کار ما قوانین و مقررات هستند گفت: من شرایط سخت معیشتی بازنشستگان را با توجه به وضعیت تورمی موجود کاملا درک می‌کنم.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی متن
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس