دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

مار زهرافکن از داخل بدن یک کبرا می‌جنگد+عکس 

سه شنبه، 21 شهریور 1402
ساعد نیوز: مارهای کبرا با سم کشنده و کاپوت نمادین خود به طرز ماهرانه ای مارهای دیگر از جمله پفک ها را شکار می کنند. مشاهدات نشان داده است که این موجودات شگفت انگیز به طور فعال مارهای همنوع خود را شکار می کنند و قدرت خود را به عنوان شکارچیان در قلمرو مارها نشان می دهند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، مارهای کبرا با سم کشنده و کاپوت نمادین خود به طرز ماهرانه ای مارهای دیگر از جمله پفک ها را شکار می کنند. مشاهدات نشان داده است که این موجودات شگفت انگیز به طور فعال مارهای همنوع خود را شکار می کنند و قدرت خود را به عنوان شکارچیان در قلمرو مارها نشان می دهند.

این یک راز است که هنوز حل نشده است. مار کبرا در جاده ای متروک پیدا شد و مار دیگری از شکمش بیرون زده بود. Marietjie Hattingh هنگام رانندگی با این صحنه برخورد کرد و تصاویر را به اشتراک گذاشت.

او گفت: « من در حال رانندگی در یکی از جاده های مزرعه بودم. در این جاده به ندرت رفت و آمد می شد و مدت زیادی بود که هیچ کاربردی نداشت. همانطور که در حال رانندگی بودم، متوجه چیزی در جاده شدم. تا این که نزدیکتر شدم و دیدم مار است. دقیقاً یک مار کبرا.»

«وقتی دقیق نگاه کردم، دیدم که این مار کبرا نه تنها مرده بود، بلکه از کناره‌اش باز شده و یک مار زهرافکن عظیم بیرون زده بود. دیدن مار در حال بلعیدن مار دیگری با این اندازه قابل توجه من را شگفت زده کرد.»

مارهای کبرا با سم کشنده و کاپوت نمادین خود به طرز ماهرانه ای مارهای دیگر از جمله پفک ها را شکار می کنند. مشاهدات نشان داده است که این موجودات شگفت انگیز به طور فعال مارهای همنوع خود را شکار می کنند و قدرت خود را به عنوان شکارچیان در قلمرو مارها نشان می دهند.

«عجیب ترین بخش همه اینها این بود که چگونه هر دو مار مردند؟ این جاده خاص در مزرعه روزانه توسط سایر وسایل نقلیه مزرعه رانندگی نمی شود. دقیقاً چه اتفاقی افتاده است، ما هرگز نمی دانیم.»


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی متن
هزینه چاپ یک کتاب
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند