مراحل خرید بیت کوین در ایران

  پنجشنبه، 22 خرداد 1399   زمان مطالعه 2 دقیقه
مراحل خرید بیت کوین در ایران
در حال حاضر خرید بیت کوین به خودیِ خود هیچگونه منع قانونی ندارد مگر اینکه با بیت کوین‌های خریداری شده جرمی (مثل پولشویی و تامین مالی تروریست) انجام شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، همانطور که احتمالا می دانید بیت کوین شکل فیزیکی ندارد و به صورت دیجیتالی منتقل می شود. بنابراین برای خرید بیت کوین لازم نیست که به صورت حضوری اقدام کنید، بلکه این کار اغلب به صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام می شود.

روش های زیادی برای خرید بیت کوین وجود دارد. شما می توانید به راحتی از سایت های فروشنده بیت کوین (صرافی های آنلاین) و یا به طور مستقیم از افراد حقیقی با استفاده از کارت بانکی خود بیت کوین بخرید.

آموزش خرید بیت کوین از صرافی ها

برای خرید بیت کوین گام های زیر را طی کنید:

  1. نصب کیف پول بیت کوین
  2. پیدا کردن فروشنده معتبر بیت کوین (سایت صرافی یا فرد حقیقی معتبر)
  3. انجام احراز هویت با مدارک شناسایی
  4. انتقال پول از طریق کارت بانکی به فروشنده و ارائه آدرس کیف پول
  5. دریافت بیت کوین از فروشنده به کیف پول شما

در گام اول یک تهیه یک کیف پول بیت کوین bitcoin

شما باید اول یک کیف پول معتبر و مطمعا تهیه کنید که بیت کوین را در کیف پول خود نگهداری کنید .
شما می توانید کیف پول را در گوشی تلفن همراه هوشمند یا دسک تاب خود نصب کنید.
به کیف پول والت میگویند که شما می توانید آن را به عنوان حساب بانکی خود در نظر بگیرید
پس از تهیه کیف پول شما باید آدرس آن را به صرافی ها یا افراد حقیقی که معتبر و قابل اطمینان هستند بدهید تا آن ها بتوانند بیت کوین را به کیف پول شما انتقال دهند.

خرید بیت کوین bitcoin از صرافی ها

بعد از پیدا کردن یک صرافی معتبر و ثبت نام در آن نیاز به احراز هویت می باشد که فرآیند خرید را شما بتوانید انجام دهید و دلیل آن این است که خطر کلاه برداری احتمالی تا جایی که می شود کاهش یابد.
برای احراز هویت شما نباید هراس داشته باشید چرا که این امر بسیار مهم است برای جلوگیری از سواستفاده های احتمالی.

هشدار بابت مبادلات و صرافی ها و کیف پول

توجه داشته باشید در نگهداری بیت کوین و کیف پول خود فقط خود شما موظف به نگهداری از آن می باشید.
برای مثال شما پول های خودتان که در حساب های بانکی است و اگر هکری بنواند حساب شما را هک کند و خالی کند بانک مرکزی موظف است به آن رسیدگی کند و به شما پاسخگو باشد.
ولی اگر هکری یا شخصی به حساب های کیف پول شما دسترسی پیدا کند پیگیری آن به شدت مشکل می باشد پس به شدت احتیاط را شرط اول این کار قرار دهید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (461 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (327 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (219 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (31 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (8 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند