معرفی 10 مورد از بهترین رمانهای انگلیسی

  جمعه، 19 اسفند 1401 ID  کد خبر 333154
معرفی 10 مورد از بهترین رمانهای انگلیسی
ساعدنیوز:یکی از بهترین راه های تقویت آموزش و مکالمه زبان انگلیسی، مطالعه رمان های انگلیسی زبان در اوقات فراغت است. در این مقاله به معرفی 7 مورد از بهترین رمان های انگلیسی خواهیم پرداخت.

در این مقاله به بررسی برخی رمان های انگلیسی خواهیم پرداخت که از بین تمام رمان های انگلیسی گلچین شده اند. خواندن این موارد از بهترین رمانهای انگلیسی به شما کمک می کند تا در مسیر یادگیری زبان انگلیسی، درک بهتری از متون انگلیسی پیدا کنید و با کلمات و عبارات بیشتری آشنا شوید. برخی از رمان های این لیست دارای نثر روان و کلمات ساده تر هستند اما برخی از آن ها دارای واژگان و نثر دشوار تری هستند. با ما در این مقاله همراه باشید تا با 7 مورد از بهترین رمانهای انگلیسی آشنا شوید و مهارت های زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

چرا خواندن رمان های انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی مفید است؟

معرفی 10 مورد از بهترین رمانهای انگلیسی

افرادی که به دنبال بهترین رمانهای انگلیسی هستند در حالت کلی به دو دسته تقسیم می شوند، این افراد یا علاقه به خواندن کتاب دارند و از سطح خوبی در زبان انگلیسی برخوردار هستند، و یا افراد برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی به سمت خواندن بهترین رمانهای انگلیسی می روند و می خواهند به واسطه خواندن رمان ها و البته لذت بردن از داستان، مهارت های خواندن و درک مطلب خود را در زبان انگلیسی نیز تقویت کنند.

نکته قابل توجهی که درباره مطالعه بهترین رمانهای انگلیسی وجود دارد، تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی است. درست است که شما با کسی به صورت رو در رو صحبت نمی کنید اما به دلیل آشنا شدن با واژگان و اصطلاحات متفاوت و جدید، مهارت مکالمه شما به دلیل گسترده شدن دایره لغات شما نیز تقویت می شود و سپس شما می توانید به کمک تمرین و برقرار کردن ارتباط به زبان انگلیسی، مهارت مکالمه را در خود به طرز قابل توجهی تقویت کنید.

فرقی نمی کند که شما جزو کدام یک از این دو دسته قرار داشته باشید، ما در این مقاله به شما رمان هایی را معرفی خواهیم کرد که علاوه بر افرادی که بر حسب علاقه به خواندن به دنبال اسامی این رمان ها هستند، افرادی که در مسیر آموزش زبان انگلیسی از پایه هستند نیز بتوانند از این موارد در این لیست استفاده کنند.

بهترین رمانهای انگلیسی

پس از آشنا شدن با دلیل اهمیت مطالعه رمان هایی به زبان انگلیسی، وقت آن رسیده که در این قسمت با 7 مورد از بهترین ها و جذاب ترین ها آشنا شوید.

1- رمان ارباب حلقه ها، اثر J. R. R. Tolkien

رمان ارباب حلقه ها، اثر J. R. R. Tolkien

ممکن است این اسم برای شما بسیار آشنا باشد و حتی در صورتی که این رمان را نخوانده باشید، با احتمال بسیار بالایی مجموعه سینمایی سه گانه ارباب حلقه ها را دیده اید. نکته قابل توجهی که درباره این مورد از بهترین رمانهای انگلیسی وجود دارد این است که با وجود بی نقص بودن نسخه سینمایی آن، شما با خواندن این رمان با جزئیات و تجربیات بسیار زیاد و جالبی از فرودو آشنا خواهید شد.

رمان ارباب حلقه ها درباره یک هابیت به نام فرودو است که باید یک ماموریت سخت و خطرناک را پشت سر بگذارد. در این ماموریت که فرودو باید آن را در دنیای تاریکی به اتمام برساند، نابودن کردن یک حلقه قدرتمند در بالای یک کوه آتشفشانی است.

این حلقه دارای یک نیروی شیطانی است و اگر کسی آن را دستش کند، دچار وسوسه های شیطانی می شود و دنیا را به نابودی می کشد. این رمان به دلیل پرداختن نویسنده به جزئیات بسیار زیاد درباره مکان های خیالی، توضیحات درباره موجودات ماورالطبیعه و نقشه های سرزمین های خیالی باعث می شود شما بتوانید به راحتی با شخصیت ها و فضای داستان ارتباط برقرار کرده و لذت ببرید.

2- رمان فریاد خاموش اثر Angela marsons

این مورد از لیست بهترین رمانهای انگلیسی در ژانر هیجانی قرار می گیرد. داستان این رمان درباره یک قاتل است که فقط کودکان را می کشد، کارآگاهی به نام کیم استون که درحال تحقیق درباره این قاتل است متوجه می شود که قاتل داستان مدت زیادی است که مرتکب به جرم می شود و کودکان بسیاری زیادی را تا به حال به قتل رسانده است. این رمان توصیفی از فرآیند تحقیقات این کارآگاه در جهت دستگیر کردن این قاتل قبل از مرتکب شدن به قتل دیگر و آسیب رساندن به کودک دیگری است.

اگر بخواهیم سطح مطالب این کتاب را بررسی کنیم، بهترین توصیف این است که متن های این کتاب تا حدودی پیشرفته هستند، زبان آموزانی که در سطح B2 قرار دارند می توانند این کتاب را مطالعه کنند. نکته دیگر درباره این کتاب، نویسنده بریتیش آن است. نویسنده در نوشتن این کتاب از عبارات و واژگان بریتانیایی استفاده کرده است و اگر شما می خواهید زبان انگلیسی بریتیش را یاد بگیرید، خواندن این رمان به شما پیشنهاد می شود.

3- رمان ماهی روی درخت، اثر Lynda Mullaly hunt

مورد سوم در لیست بهترین رمانهای انگلیسی که عنوان پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز را به خود نسبت داده، در سطح فرا مبتدی یا A2 نوشته شده است. در این رمان انگلیسی داستان یک دختر باهوش و خلاق به نام الی شرح داده می شود که با مشکلی در خواندن مواجه است. الی در این داستان آنقدر باهوش است که توانسته تمام معلمان مدارس مختلف را فریب دهد تا متوجه مشکلش در خواندن نشوند.

در مدرسه جدید، معلمی به نام آقای دنلیز متوجه مشکل الی می شود و به او کمک می کند تا از درخواست کمک نترسد و بتواند با مشکلش مواجه شود و حتی آن را حل کند. در این رمان شما با تعداد قابل توجهی از واژگان و عبارات جدید و مختلف آشنا خواهید شد و دایره لغات شما می تواند تا حدود 3500 واژه افزایش پیدا کند.

4- رمان خاطرات هیچکس، اثر George and Weedon Grossmith

موردی دیگر که در لیست بهترین رمانهای انگلیسی قصد معرفی آن را داریم، رمان انگلیسی زبان خاطرات هیچکس است. این رمان در دسته بندی و ژانر رمان های کمدی قرار می گیرد که با ریتمی آرام پیش می رود. داستان این رمان درباره یک جنتلمن خیالی در عصر ویکتوریایی به نام چارلز پوتر است که از قشر متوسط جامعه حساب می شود.

در این داستان تجربیات و چالش های این فرد با افراد در طبقه عالی جامعه روایت می شود و نویسنده به بررسی موضوعاتی می پردازد که در آن زمان از نظر مردم در طبقه عالی جامعه جالب و خنده دار بنظر می آمده.

5- رمان دوستدار تو، کارتر، اثر Whitney Garcia Williams

این مورد از بهترین رمانهای انگلیسی در دسته رمان های ساده و جذاب قرار می گیرد که شما با سطح زبان متوسط و حتی مبتدی می توانید به مطالعه آن بپردازید. نویسنده این رمان، داستان را از دید یک مرد روایت می کند که باعث شده این رمان از دیگر رمان های عاشقانه متمایز شود.

در این رمان تغییرات احساسات و عواطف مورد بررسی قرار می گیرد، وقتی دو دوست صمیمی عاشق یکدیگر می شوند. تغییر ارتباط این دو دوست از دوستی به رابطه عاشقانه و مکالمات واقع گرایانه، از مواردی هستند که باعث شده این رمان در لیست ما از بهترین ها قرار بگیرد.

6- رمان هری پاتر و سنگ جادو، J. K. Rowling

رمان هری پاتر و سنگ جادو، J. K. Rowling

مورد دیگر در لیست بهترین رمانهای انگلیسی متعلق به رمان های هری پاتر است. به احتمال بسیار بالا شما مجموعه چند قسمتی سینمایی این رمان را دیده اید و حتی با رمان های این مجموعه نیز آشنا هستید. این رمان داستان یک پسر به نام هری پاتر را روایت می کند که زندگی سخت و غم انگیزی دارد و از کودکی خانواده اش را از دست داده است.

یک روز هری از مدرسه جادوگری به نام هاگوارتز دعوت نامه دریافت می کند که این نامه زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد. نویسنده این کتاب، داستان را برای نوجوانان و جوانان نوشته پس می توان گفت که این رمان نثر سختی ندارد و شما می توانید بدون نگرانی از سطح زبان انگلیسی خود به مطالعه این رمان بپردازید.

نکته قابل توجه درباره نویسنده این رمان، جی کی رولینگ، این است که نویسنده انگلیسی است پس اگر شما به دنبال یادگیری واژگان و اصطلاحات انگلیسی بریتیش هستید، این رمان یکی دیگر از موارد مناسب برای شما است که می تواند کمک قابل توجهی به سطح زبان انگلیسی شما و یادگیری انگلیسی بریتانیایی کند.

7- رمان شیطان زیر آفتاب، اثر Agatha Christie

مورد آخر از لیست بهترین رمانهای انگلیسی، رمانی با ژانر معمایی و کلاسیک است. داستان این رمان درباره یک کارآگاه به نام پوآرو است که درباره مرگ یک زن در زمان تعطیلات تحقیق می کند. پس از مدتی بنظر می رسد که مشکلات و اتفاقات دردسرساز این کارآگاه را هرکجا که می رود دنبال می کنند.

این کتاب نسبت به دیگر موارد این لیست قدیمی تر است پس زبان انگلیسی به کار رفته در آن تا حدودی قدیمی است و حتی مکالمات بین شخصیت های این داستان مانند مکالمات امروزه نیست و بیشتر ادبی و کلاسیک است که این موارد ممکن است مطالعه این رمان را از دیگر موارد این لیست کمی دشوار تر کند. اگر شما به دنبال یادگیری کلمات ادبی و کمیاب در زبان انگلیسی هستید که ممکن است در مکالمات روزمره برای شما کاربرد بسیاری نداشته باشد می توانید به مطالعه این کتاب بپردازید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

8- رمان بلندی های بادگیر، اثر Emily Bronte

رمان بلندی های بادگیر، اثر Emily Bronte

رمان بلندی های بادگیر از لیست بهترین رمانهای انگلیسی، داستان دو نسل و دو خانواده را روایت می کند و تمرکز این نویسنده بر توصیف شخصیت هایی است که به دلیل ناتوانی در کنترل عواطف و احساسات خود در مسیر زندگی گرفتار خشم و کینه می شوند. داستان درمورد یک پسر رازآلود از سطح پایین به نام هیت کلیف است که توسط خاندان ارنشاو به فرزند خواندگی گرفته شده است، او وارد عمارت بلندی های بادگیر می شود و عاشق دختر خانواده کتی می شود، این عشقی است که سرنوشت این خاندان را برای همیشه تغییر می دهد.

این رمان که تمرکز بر توصیف داستان های پر پیچ و خم در عمارتی غمگین در تپه یورک شایر دارد می تواند برای زبان آموزان در سطح A زبان انگلیسی مناسب باشد. علاوه بر نکات گرامری و کلمات متفاوت و جدیدی که زبان آموزان می توانند به کمک این رمان یاد بگیرند، داستان جذاب و احساسی این رمان نکته ای است که رمان را برای افراد خوشایند جلوه می دهد.

9- رمان نوسترومو: داستانی از ساحل، اثر Joseph Conrad

مورد نهم از لیست بهترین رمانهای انگلیسی تعلق می گیرد به یکی از بهترین آثار کنراد که در سال 1904 منتشر شده است. این رمان با وجود قدمت بالایی که دارد اما آمریکای لاتین را با خوبی گزارش های اخیر درباره زندگی سیاسی آشفته این منطقه توصیف می کند. نویسنده در این رمان سعی کرده است که تصویری از جامعه شورشی و موقعیت هایی که برای فساد اخلاقی در آن وجود دارد را برای خوانندگان به تصویر بکشد.

داستان پردازی بسیار جذاب کنراد و هوشمندی بی نقص او در توصیف مناظر و اتفاقات باعث شده که این کتاب در لیست بهترین رمانهای انگلیسی قرار بگیرد اما نکته قابل توجه درباره نوسترومو این است که متن آن دارای اصطلاحات پیشرفته و سخت زبان انگلیسی است و زبان آموزانی که می خواهند این رمان را برای مطالعه انتخاب کنند باید از سطح زبان انگلیسی بسیار خوبی برخوردار باشند و سطح ریدینگ آن ها پیشرفته باشد.

10- رمان انگلیسی بهشت گمشده، اثر John Milton

رمان انگلیسی بهشت گمشده، اثر John Milton

حال وقت معرفی آخرین مورد از لیست بهترین رمانهای انگلیسی رسیده است. دهمین رتبه از بهترین رمان ها به بهشت گمشده تعلق می گیرد. سطح زبان انگلیسی استفاده شده در متن های این کتاب پیچیده است و خوانندگان از همان صفحات اول می توانند متوجه پیچیدگی ساختار و عبارات به کار گرفته شده در این کتاب شوند.

نویسنده در این رمان ماجراجویی های اکشن و سرگرم کننده را به خوانندگان هدیه کرده است و به کمک سبک کلاسیک آن، رمانی فوق العاده در دسترس اکثریت مردم قرار داده است. این کتاب به دلیل هیجان و اتفاقات سرگرم کننده ای که در طول مسیر خواندن برای خوانندگان شرح می دهد به کتابی تبدیل شده که اگر خواندنش را شروع کنید، دیگر نمی توانید آن را زمین بگذارید. نکته قابل توجه درباره خواندن این رمان است که شما باید از سطح بسیار خوبی از زبان انگلیسی و حداقل Advanced برخوردار باشید تا بتوانید با اصطلاحات آن ارتباط برقرار کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (449 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (125 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (102 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (32 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (21 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (20 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (15 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب صحبت های خنده دار رشید اصفهانی: من معلم بودم هر سال هم 100 درصد قبولی میدادم الان که بچه ها رو میبینم یا معتادن یا تو زندان😅 +فیلم مراحل چاپ کتاب نحوه تبدیل پایان نامه به کتاب اوج خلاقیت خنده دار یک دانش آموز ایرانی خوش ذوق برای نمره گرفتن از خانم معلم/ چقدرم دست و دلباز+عکس قیمت استخراج مقاله از پایان نامه اسکورت سفت و سخت محمود احمدی نژاد در سفر جدیدش به این کشور+ویدیو/ رژه خودروها برای محافظت از رئیس جمهور سابق رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه لیلا حاتمی +عکس / عاشقانه های لیلا و علی مصفا ارزش صد بار دیدن رو داره👌 صحبت‌هایی دختر غرفه داری که با پوشش نامتعارفش با رهبر معظم انقلاب دیدار کرد+ویدیو/ نه حضرت آقا و نه محافظان هیچکدوم به من درباره حجابم تذکر ندادند خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل نارگیل/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از خوانندگی پسر کویرنورد با آهنگ چاووشی/ تنهای بی سنگ صبور! +فیلم چهره دلنشین و معصومانه پسر و دختر زیبا و اصیل پیمان معادی، آرمان سریال افعی تهران+عکس محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه همسر واقعی و باکلاس پیمان معادی، آرمان سریال افعی تهران/ چقدرم خانومش شبیه خودشه+عکس لباس های سِت جورجینا همسر رونالدو با آقای فوتبالیست/ چه خوش ذوق و عاشقانه +عکس چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟ مراحل سابمیت مقاله رونمایی از ماشین نوستالژی پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ/ فروشی هم نیست!! +عکس پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC رونمایی ستاره سادات قطبی از نقاشی احساسی و زیبای یک دختر تهرانی برای پدر جوان فوت شده‌اش در بهشت زهرا/ با چسب چسبونده روی قبر+عکس اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت تصویری از مزار مادربزرگ مجید واشقانی، آقازاده هفت سر اژدها در همسایگی عموی جوانمرگ و آتش نشانش+عکس/ روح جفتشون شاد خلاقت منحصربفرد دو کودک اهوازی در ساخت فوتبال دستی با سبد پلاستیکی میوه و گیره لباس +عکس/ شما بزرگ بشین حتما نخبه میشین😍 پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟ مدل مانتو سنگین رنگین المیرا شریفی مقدم مجری صدا و سیما با طرح پروانه ای/ خانوما ایده بگیرین +عکس استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت صحبت های خنده دار آقای قرائتی: خانواده‌ام می‌گوید اگر من بتوانم مردم را بگریانم و حجت‌الاسلام صدیقی بتواند مردم را بخنداند، امام زمان ظهور می‌کند +ویدئو😂👌 میز عزای ساده و زیبای پدر بهاره رهنما با شمع و جا عودی طرح پر/ چه چهره دلنشینی داشتن+عکس مرد 62 ساله آلمانی که 217 بار واکسن کرونا زده !!! تصویری دیده ده از مراسم خاکسپاری رضا داوودنژاد/ آقای بازیگر بر دوش دوست صمیمی اش+ عکس تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه ازدواج جذاب ترین پسر ایرانی با دختری هم سن مادرش +عکس دختر/دروغ یا واقعیت؟ ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود! نگاهی به ساعت مچی لوکس رامین رضاییان ستاره فوتبال/ میگن قیمتش 3.5 میلیارد تومنه! +عکس طلاق غم انگیز «احسان و سولماز» زوج عاشق برنامه ماه عسل بعد از 15 سال+ ویدئو (فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری! عکس العمل جالب و هوشمندانه ابراهیم رئیسی به شعار"ابراهیم بت شکن" +ویدیو بهترین عادت های تریدر های موفق
تیتر امروز   
مرد 62 ساله آلمانی که 217 بار واکسن کرونا زده !!!
قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
جزئیاتی از پرونده مرگ بلاگر معروف مشهدی
واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران
جاساز مواد در معده برای فروش در زندان
«آنجلینا جولی» موی خود را برای این دختر دانشجوی آمریکایی قیچی نمی‌کند؟+تصاویر
اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران+عکس و فیلم
کشف حجاب، سرو مشروبات الکلی و فروش ژامبون‌ با گوشت حرام در رستوران‌های بالای شهر / طرح نور در این رستوران‌ها هم اجرا شود
اتاق شکنجه شوگرمامی برای پسر جوان در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
افشای راز های عجیب و افسردگی شدید جواد رضویان در برنامه زنده/رضویان:خداوند را فراموش کردم..
کارگر جوان قصد فروش یسنا کوچولو را داشت + جزییات
مردمی که مست عشق می‌شوند/ چرا استقبال از «مست عشق» مایۀ خوش‌حالی است؟
واکنش گل‌محمدی به یک خبر فوق جنجالی: بحث تعهد در میان نیست!
تاکید کردم تلگرام را از نفس بیندازید تا بیاید بگوید چشم! /گفتم اگر اینستاگرام را می بندید، درست ببندید
همایون شجریان و سحر دولتشاهی در انتظار نوزادشان هستند/ سحر دولتشاهی باردار شد!