معرفی 5 کرم پودر با بافت سبک و ماندگاری بالا برای مهمانی های نوروزی

  پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ID  کد خبر 379665
معرفی 5 کرم پودر با بافت سبک و ماندگاری بالا برای مهمانی های نوروزی
ساعدنیوز:در این مطلب 5 کرم پودر با بافتی عالی و سبک را به شما معرفی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، یک زیرسازی خوب روی صورت می‌تواند پوست را بسیار طبیعی جلوه دهد و در زیبایی تاثیر به سزایی بگذارد. اگر زیرسازی خوب انجام نشود علاوه بر اینکه باعث مصنوعی شدن حالت پوست صورت می‌گردد، رنگ‌های آرایشی را نیز به خوبی نمایان نمی‌‌کند. بنابراین استفاده از یک کرم پودر خوب که بافت سبکی داشته و روی پوست احساس سنگینی ایجاد نکند برای مهمانی‌های نوروزی بسیار مهم است و پوست صورت را روشن و شاداب‌ نشان می‌دهد.

در این گزارش، 5 کرم پودر با بافت سبک برای مهمانی های نوروزی را برای شما معرفی می‌کنیم:

1-کرم پودر مک

این کرم پودر که یک کرم پودر حرفه‌ای به شمار می‌رود، توسط برند آرایشی معروف و محبوب مک تولید شده است. این کرم پودر باعث ایجاد پوشش بالا و طبیعی بر روی پوست شده و بافت بسیار سبکی روی پوست ایجاد می‌کند. علاوه بر آن این کرم پودر برای انواع مختلف پوست‌ مناسب بوده و SPF 15 دارد. این مدل کرم پودر مک از پوست در برابر نور خورشید محافظت کرده و باعث می‌شود پوست در برابر آسیب‌های نور خورشید حفظ شود. قیمت اورجینال این کرم پودر حدود 2 میلیون تومان است.

کرم پودر

2-کرم پودر شیگلم

کرم پودر شیگلم که یک کرم پودر با پوشش مات، ماندگاری بالا و بافت بسیار سبک است، پوستی بی‌عیب و نقص با ظاهری مات و طبیعی ایجاد می‌کند. علاوه بر آن این کرم پودر فرمولاسیون خاص و منحصر به فرد همراه با ماندگاری طولانی مدتی دارد و ظاهری صاف و یکدست به پوست می‌بخشد. کرم پودر شیگلم دارای فرمولاسیون ویژه‌ و حاوی مواد مرطوب‌کننده است که پوست را نرم و لطیف نگه داشته و از خشکی و ترک‌های آن جلوگیری می‌کند. قیمت اورجینال این کرم پودر 1 میلیون و 200 هزار تومان است.

کرم پودر

3-کرم پودر شارلوت تیلبری

کرم پودر شارلوت تیلبری را به جرات می‌توان یکی از بهترین و معروف‌ترین کرم‌پودرها در دنیا دانست که برای ایجاد پوششی خیره‌کننده و بدون عیوب بر روی پوست بسیار مناسب است. علاوه بر آن این کرم پودر با بافت سبکی که دارد به پوست حالتی نرم و یکنواخت می‌بخشد و باعث ایجاد ظاهری طبیعی و خیره‌کننده می‌گردد. این کرم پودر به دلیل سبک بودن می‌تواند به عنوان یک کرم پودر برای مصرف روزانه انتخاب مناسبی باشد که به پوست انرژی و جوانی خارق‌العاده‌ای می‌بخشد. قیمت اورجینال این کرم پودر 2 میلیون تومان است.

کرم پودر

4-کرم پودر توفیسد

کرم پودر معروف توفیسد که دارای فرمولاسیون منحصر به فرد و مخصوص به خود است، برای پوست‌های چرب و مختلط انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. این کرم پودر بدون روغن بوده و با پوششی که روی پوست ایجاد می‌کند باعث ایجاد بافتی مخملی و یک میکاپ بی‌نقص برای ایام نوروز می‌شود. علاوه بر آن این کرم ‌پودر دارای بافت سبکی بوده که به هیچ وجه احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند. این کرم پودر به دلیل داشتن فرمولاسیون ویژه‌، پوست را مات کرده و از درخشش و براقیت آن می‌کاهد. قیمت اورجینال این کرم پودر 2 میلیون و 900 هزار تومان است.

کرم پودر

5-کرم پودر نارس

کرم پودر نارس یکی از بهترین و محبوب‌ترین کرم پودر‌های موجود در بازار است که با بافت سبک و پوشانندگی بالا برای مهمانی‌های عید انتخاب بسیار مناسبی به شمار می‌رود. این کرم پودر به دلیل ماندگاری بالایی که دارد برای مدت زمان طولانی در بهترین حالت باقی می‌ماند. علاوه بر آن این کرم پودر با ساختار ویژه خود توانسته به عنوان بهترین کرم پودر سبک برای مصرف روزانه شناخته شود و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. قیمت اورجینال این کرم پودر 2 میلیون و 900 هزار تومان است.

کرم پودر


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (669 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (196 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان