معرفی 5 رستوران لوکس با زیباترین دکوراسیون در تهران + عکس

  شنبه، 22 اردیبهشت 1403
معرفی 5 رستوران لوکس با زیباترین دکوراسیون در تهران + عکس
ساعد نیوز: پایتخت دارای مجموعه‌ای از رستوران‌های مجلل است که سلیقه هر مشتری‌‌ای را برآورده کرده و تجربه دلپذیری برای آن‌ها فراهم خواهد کرد. تجربه رفتن به رستوران‌ لوکس در تهران با دکوراسیون مجلل و زیبا، منوهای جذاب و عالی و خدمات بی‌‌عیب‌ و نقص بسیار خاص و دلنشین خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از چیدانه، 5 رستوران محبوب و لوکس در تهران معرفی خواهد شد. همچنین مختصری به معرفی سبک دکوراسیون و امکانات هر یک از آن‌ها پرداخته می‌شود. پس در ادامه با ما همراه باشید.

1- رستوران هندی تاج محل تهران

رستوران تاج‌محل به‌عنوان یکی ازمحبوب‌ترین رستوران‌های لوکس تهران، شما را با سفری وسوسه‌انگیز به دنیای غذاهای هندی خواهد برد. تاج‌محل در یکی از معتبرترین هتل‌های شهر تهران یعنی هتل تاج محل در منطقه ونک، خیابان شیخ‌بهایی واقع شده است. دکوراسیون مجلل این رستوران، یادآور کاخ‌های هندی است که در فیلم‌های هندی زیاد دیده‌‌اید. با قرار گرفتن در این فضا گویی به هندوستان سفر کرده‌اید.

رستوران تاج‌محل با موقعیت مناسب و خدمات بی‌عیب‌ونقص بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال یک ماجراجویی آشپزی فراموش‌نشدنی هستند. این رستوران با طعم‌های اصیل و ادویه‌های عجیب‌‌وغریب هندی شما را به خیابان‌های پر جنب‌وجوش هند خواهد برد. منوی متنوع و خوش ‌طعم تاج محل با غذاهای کلاسیک مانند مرغ تنوری تا غذاهای خاص مانند شاهی گورما، کام شما را به وجد می‌آورد.

2- رستوران گردان برج میلاد در پایتخت

رستوران گردان برج میلاد بر فراز برج نمادین میلاد قرار گرفته است. این رستوران در هر ساعت 360 درجه می‌چرخد و به همین دلیل نام گردان را به خود اختصاص داده است. این مکان مجلل در ارتفاع خیره‌کننده 276 متری واقع شده و در حین چرخش مناظری پانوراما از شهر را در مقابل دیدگان میهمانانش قرار می‌دهد.

این رستوران تجربه‌ای منحصربفرد از غذاخوری را برای شما فراهم می‌آورد. بوفه بزرگ رستوران دارای مجموعه‌ای از غذاهای متنوع و لذیذ است که به مهمانان اجازه می‌دهد در عین‌ تماشای مناظر خیره‌کننده شهر، از همنشینی با همراهان و طعم بی‌نظیر غذاها لذت ببرند.

3- رستوران لئون در تهران

رستوران لئون باسابقه درخشان و شهرت عالی در آشپزی، جایگاه خود را در بین برترین غذاخوری‌های لوکس تهران به دست آورده است. این رستوران دارای شعبه‌های مختلفی در شهر تهران است که هر یک ترکیبی منحصربه‌فرد از ظرافت و پیچیدگی را ارائه می‌دهند.

مهمانان چه در شعبه فرشته و دروس و چه در شعبه مدرن الهیه غذا بخورند، می‌توانند انتظار خدمات بی‌عیب، دکور عالی، و منویی را داشته باشند که بهترین مواد اولیه و تکنیک‌های آشپزی را به نمایش می‌گذارد. از صبحانه‌های مجلل گرفته تا غذاهای لذیذ فرنگی، رستوران لئون با ارائه‌های متنوع و نوآورانه‌اش به هر سلیقه‌ای پاسخ خواهد داد.

4- رستوران شاندیز جردن

نام شاندیز ممکن است تصاویری از مشهد را برای شما تداعی کند. اما رستوران شاندیز جردن طعم این مقصد آشپزی معروف را به قلب پایتخت می‌آورد. این مکان مجلل در بلوار نلسون ماندلا قرار دارد. این رستوران با دکوراسیون سلطنتی و لوسترهای مجللش فضایی سرشار از ظرافت و پیچیدگی ایجاد می‌کند.

میهمانان هم می‌توانند در فضای داخلی زیبا و لوکس و هم در تراس بزرگ رستوران پذیرایی شوند. رستوران شاندیز جردن با طعم‌های وسوسه‌انگیز و محیط مجلل خود، تجربه غذاخوری لوکسی ارائه می‌دهد. این رستوران به‌دلیل شیشلیک‌های آبدار و غذاهای ایرانی نفیس معروف است.

5- رستوران فرانسوی لوشاتو در پایتخت

رستوران لوشاتو در خیابان نوفل‌لوشاتو واقع شده است. این رستوران مسحورکننده دارای فضای داخلی بزرگی است که دکوراسیون آن با مبلمان مجلل، لوسترهای زیبا و پنجره‌های پانوراما تزیین شده است. این رستوران ظرافت و جذابیت غذاهای فرانسوی را به نمایش گذاشته و شما را به حس و حال خیابان‌های رمانتیک پاریس خواهد برد.

رستوران لوشاتو با دکور مجلل منوی دقیق، خدمات بی‌عیب‌ونقص و موسیقی زنده، وعده یک تجربه غذاخوری فراموش‌نشدنی را ارائه خواهد داد. مهمانان چه در حال صرف یک وعده‌غذایی لذیذ و چه لذت ‌بردن از موسیقی زنده باشند، مطمئنا مجذوب جذابیت دکوراسیون رستوران لوشاتو خواهند شد.

و در آخر

در این مطلب با رستوران‌های مجلل و لوکس با دکوراسیون زیبا در تهران آشنا شدید. همچنین دکوراسیون زیبا و لوکس و خدمات عالی هر یک بررسی شد. قطعا با رفتن به این رستوران‌های لوکس، تجربه غذاخوری بی‌نظیری را در فضایی با دکوراسیون مجلل خواهید داشت که در یاد شما ماندگار خواهد شد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم! (112 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (47 نظر) (ویدیو) پیام مهم شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان برای مردم ایران / وی بعد از ثبت نام در دانشگاه گفت : رییس جمهور بعدی خودمم منتظر باشید ! (45 نظر) خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در ابداع توالت خیلی عمومی در هوای آزاد/ دکترای معماری و طراحی حق توئه😂+عکس (44 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای ترک سیگار همسرش حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (32 نظر) زهرا گونش نه مرسی ما آیتک سلامت داریم / فیلم درخشش ستاره آذری چشم رنگی والیبال ایران در زمین مسابقه 😍 (25 نظر) نگاهی به میز و صندلی خوش‌رنگ و بچگانه اتاق پسرِ بهرام رادان؛ مثل همیشه خاص و منحصربفرد به انتخاب مامان مینایِ خوش سلیقه😍+ویدیو (25 نظر) لحظه اعطای جایزه 60 میلیاردی بهروز تابانی قهرمان پرورش اندام تبریزی در دبی پرو +فیلم (22 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در تعمیر صندوق شکسته ماشین اش حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (19 نظر) نگاهی به خانه ابدی باشکوه اولین هنرمند دفن شده در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران/ چه شعر زیبایی روی مقبره‌اش حک شده+عکس (17 نظر) نگاهی به رنگ آمیزی، چیدمان و نورپردازی دکوراسیون هنرمندانه کافه خانم المیرا شریفی مقدم/ دنج ترین کافه ای که دیدم +عکس (16 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کافه قدیمی برای خوردن اُملت + عکس / از ساعد سهیلی و هستی مهدوی‌فر تا الناز شاکردوست و حمید گودرزی (14 نظر) شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم (13 نظر) نگاهی به ماشین مرسدس بنز هوش پران سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان که همه آرزوشو دارن/آقای بازیگر سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (11 نظر) از هوش رفتن مادر علی انصاریان در خانه ابدی پسرش+ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
این 3 قاتل اعدامی به عشق امام حسین (ع) قصاص نشدند / شاهین رحمان سامان 3 زن و مرد را جداگانه کشته بودند + جزییات
فال ابجد روزانه جمعه 12 مرداد 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 12 مرداد 1403
چرا محسن تنابنده در این فیلم جنجالی از همسرش می‌خواهد سراغ برادرش نرود؟+عکس
فال روزانه امروز پنجشنبه 12 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 12 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 12 مرداد ماه 1403
مصدومیت 7 نفر به علت برخورد سه خودرو در محور سرچم به اردبیل
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 12 مرداد 1403 + فیلم
واژگونی پژو پارس در تیکمه داش با 5 مصدوم
برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان خرید شیرینی برای منزلشان را حذف کرده‌اند، معمولا میوه دیدارهایشان دو رقم بیشتر نیست، غذا هم یک رقم؛ یک خورشت+ عکس
تصویر شخصیت کارتون «سیمپسون‌ها» روی تابوت مومیایی 3500 ساله مصری!
قاب موبایل عجیبی که به گیاه تبدیل می‌شود!
قاب زیبا و عاشقانه از شهید اسمائیل هنیه در کنار همسرش/ +خانه سبز و سفید اسمائیل هنیه و خانواده‌اش در غزه
(تصاویر) بهترین و منحصربفردترین معماری متفاوت یک باغ «بوهمیایی» در جنوب تهران/ حس اصالت و نزدیکی به طبیعت/ فقط چیدمان شیک و رویاییش، تلفیقی از چوب،سنگ گیاه
منتخب روز   
(فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم تغییر چهره سایت رهبر معظم انقلاب بعد از ترور اسماعیل هنیه+عکس شهاب حسینی باعث جدایی این کارگردان از نامزدش شد+ویدئو حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست