دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

معرفی 7 تا از انوع چرخ خیاطی راسته دوز صنعتی با قیمت مناسب! 

شنبه، 18 فروردین 1403
بهترین مدل های راسته دوز در این مطلب معرفی شده اند. برای آموزش ترفند خرید چرخ خیاطی صنعتی با قیمت مناسب بخوانید.

بهتر است هنگام خرید چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز یک لیست از پرفروش ترین ها و بهترین ها داشته باشید. با خواندن این مطلب با هفت تا از بهترین و پر فروش ترین راسته دوزهای صنعتی امسال که قیمت مناسبی هم دارند آشنا خواهید شد و بدین ترتیب می توانید خرید هوشمندانه تری داشته باشید. مقاله را با دقت مطالعه نمایید تا با پر فروش ترین و قیمت مناسب ترین راسته دوزهای هر برند آشنا شوید.

بررسی قیمت مناسب ترین چرخ خیاطی راسته دوز برند جک

اگر قصد خرید راسته دوز از برند جک را دارید که قیمت مناسبی هم داشته باشد می توانید پر فروش ترین سِری از چرخ خیاطی ها jack را برای خرید انتخاب کنید. یعنی سِری F جک. این سِری شامل مدل های F4، F5، F8، F10 و F12 می باشد که هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و فقط در خط تولید ها مختلف ساخته شده اند. مثلا F5 و F12 تولید سال 2023 می باشند. مدل هایی که نام برده شد دینام سرخود هستند و عملکردشان بدون و صدالرزش است. راسته دوزهای سروموتور نسبت به دینام بزرگ ها 71 درصد مصرف برق کم تری نیز دارند.

زمانی که شما یکی از راسته دوزهای سِری F جک را می خرید می توانید از طریق پنل هوشمندی که روی بدنه نصب شده است سرعت دوخت را تنظیم نمایید همچنین این امکان را دارید که تعیین کنید وقتی چرخ می ایستد سوزن پایین باشد یا بالا قرار بگیرد. راسته دوزهای F شرکت jack دارای چراغ LED نیز می باشند. این راسته دوزهای پر فروش و قیمت مناسب مجهز به سیستم استندبای هستند یعنی زمانی که چرخ روشن است اما اپراتور ازش استفاده نمی کند روی حالت استندبای می رود تا از استهلاک چرخ خیاطی جلوگیری شود.

ویژگی خوب دیگر این محصولات نمایش ارورهای دستگاه می باشد یعنی هر زمان راسته دوز دچار ایراد شود ارور مربوطه بر روی پنل نمایش داده می شود و شما می توانید از طریق دفترچه راهنما متوجه شوید که ایراد از کجاست. با توجه به ویژگی هایی که ذکر شد می توان متوجه شد که چرا این راسته دوزها جزء پرفروش ترین ها هستند.

معرفی بهترین و پرفروش ترین راسته دوزهای سرنخ زن دار(نیمه اتومات)

خیلی از خیاطان عزیز علاقه دارند راسته دوز نخ قطع کن دار بخرند. در این پاراگراف پر فروش ترین راسته دوزهای نیمه اتومات که مجهز به سیستم سرنخ زن اتومات هستند را مورد بررسی قرار می دهیم. مثل همیشه رتبه اول را برند جک کسب می کند. راسته دوز A2B جک پر فروش ترین راسته دوز نیمه اتومات بازار ایران می باشد. تفاوت این محصول با سِری F وجود سرنخ زن اتومات است یعنی هر زمان اپراتور پاشنه پای خود را روی پدال فشار دهد نخ قطع می شود. این عمل هم موجب افزایش سرعت کار می شود و راحتی بیشتری را به همراه دارد هم باعث کاهش مصرف نخ می گردد.

دوستان عزیزی که به دنبال خرید راسته دوز نیمه هوشمند قیمت مناسب هستند چرخ خیاطی F2-D1 برند جویتا را برای خرید انتخاب می کنند. این راسته دوز از برند جویتا دینام سرخود بوده و نخ قطع کن اتوماتیک دارد. JUITA جزء برندهای اقتصادی و قیمت مناسب بازار به حساب می آید و محصولاتش دارای کیفیت مطلوب و 12 ماه گارانتی می باشند.

و اما می رسیم به خیاطان عزیزی که کیفیت برایشان حرف اول را می زند. این قبیل از دوستان برای خرید راسته دوز سرنخ زن دار که خوش قیمت هم باشد مدل A6000D برند زوجی را انتخاب می کنند. محصولات زوجی دارای طراحی زیبا و چشم گیری می باشند و انتخاب خوش سلیقه ها هستند. راسته دوز نیمه اتومات A6000D دارای حرکت بسیار روان با آپشن سرنخ زن خودکار می باشد. قابلیت تنظیم سرعت دوخت و تعیین موقعیت سوزن نیز آپشن های دیگر این محصول می باشند.

معرفی 2 راسته دوزکامپیوتری پرفروش با قیمت مناسب

اگر قصد خرید راسته دوزهای اتومات کاربردی با قیمت تقریبا مناسب را دارید این بخش از مقاله برای شما نوشته شده است.

در سالی که گذشت یعنی 1402 می توان خوش قیمت ترین راسته دوز برند جک که فروش خوبی هم داشت را A4B دانست. این راسته دوز از نظر کیفیت و آپشن هیچ تفاوتی با مدل A4F ندارد و فقط تفاوتش این است که سخنگو نیست به همین جهت حدود 1 میلیون تومان از A4F ارزانتر می باشد. راسته دوز A4B دارای ویژگی هایی مثل: نخ قطع کن اتومات، پایه بلندکن خودکار، بست الیکی، وایپر نخ، سرقائمی زن دیجیتالی، اجرای دوخت تزئینی و... است. این محصول کاربری آسانی دارد و به دلیل ویژگی هایش عمل خیاطی را برای کاربر آسان می کند.

راسته دوز هوشمند دیگری که می خواهم به شما عزیزان معرفی کنم بسیار پرفروش بود و این محصول مطعلق به کمپانی زوجی است. راسته دوز A8100D4-W یک چرخ خیاطی فول اتومات با کیفیت با سیستم روغن رسانی بسته می باشد. همین کارتل بسته بودن محصول موجب افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد چون همیشه روغن سالم و بدون گردوغبار در گردش می باشد و آلودگی به قطعات دستگاه نمی رسد. A8100-D4W شرکت ZOJE تمام کامپبوتری است و همه آپشن های چرخ های اتومات را که شامل سرقائمی زن دیجیتال، پایه بلندکن اتومات و... می باشد را دارا است.

سخن پایانی

تمامی راسته دوزهایی که نام برده شد در سال 1402 فروش بالایی داشتند و کیفیتشان ثابت شده است. این که شما برای خرید کدام یک را انتخاب کنید به سلیقه شخصی و بودجه ای که در نظر گرفتید مربوط می شود. تمامی این برندها در چین فعالیت دارند و گارانتی این محصولات 12 ماه می باشد. فقط نکته ای که لازم هست به شما عزیزان بگوییم این است که به هیچ وجه فقط به دلیل قیمت مناسب، چرخ خیاطی نخرید که شرکت معتبر ندارد چون این امر موجب می شود در گارانتی و تامین قطعات به مشکل بر بخورید.


9 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
ترجمه تخصصی متن
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویراستاری تخصصی مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب