دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / آشپزی /

معرفی بهترین دسرها برای جشن تولد خانوادگی و مهمانی ها/ شیک، ارزون و خوشمزه+عکس 

یکشنبه، 21 مرداد 1403
کد خبر: 402603
ساعدنیوز: طرز تهیه دسر برای مهمانی و تولد دغدغه تمام خانم ها برای پذیرایی عالی از مهمان هاست در ادامه شما را با 5 نوع دسر متنوع آشنا می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، یکی از پر طرفدار ترین مخلفات میز های غذا دسر ها هستند که در شکل ها و طعم های مختلف سرو می شوند. امکان ندارد کسی به رستوران یا میهمانی برود و این دسرهای خوش طعم را امتحان نکند.

1) دسر خرده شیشه

دسر خرده شیشه یکی از دسرهای پر طرفداری است که هم خیلی ساده و هم خیلی سریع آماده می شود. چنانچه علاقه مند به دسرهای شیک و رنگی هستید این دسر خوشمزه و جذاب را در سفره رنگین خود بگنجانید. بستنی وانیلی، ژله آلوئه ورا و ژله از جمله مواد به کار رفته در این دسر خوشمزه میباشد.

2) دسر شکلاتی

از راحت ترین و سریعترین دسر هایی که پای ثابت اکثر میهمانی ها می باشد دسر شکلاتی می باشد. این دسر در سریعترین زمان درست می شود و در تهیه آن موادی همچون شکلات تخته ای، شیر، پودر ژلاتین و خامه به کار برده می شود. پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده از این دسر در میهمانی هایتان استفاده کنید.

3) دسر تیرامیسو

تیرامیسو یکی دیگر از دسرهای ایتالیایی معروف می باشد که بسیاری از افراد شیفته طعم آن هستند. این دسر خوشمزه در 15 دقیقه تهیه می شود و در تهیه آن موادی همچون تخم مرغ، شکر، قهوه، شکلات رنده شده، بیسکوئیت لیدی فینگر و... بکار برده می شود. طعم این دسر بسیار بی نظیر است.

4) دسر ژله رولی

ژله رولی یکی از دسرهای پرطرفداری است که محبوبیت بسیار بالایی دارد چرا که هم طرز تهیه آسانی داشته و هم طعم بسیار خوشمزه ای دارد. مهم تر از همه ظاهر جذاب آن به واسطه استفاده از یک لایه بستنی در آن باعث شده است که جذابیت بیشتری به خود بگیرد. آب جوش، ژله در رنگ های دلخواه و بستنی وانیلی از جمله مواد به کار رفته در این دسر خوشمزه میباشد.

5) دسر پاناکوتا

پاناکوتا یک دسر ایتالیایی به شمار می‌رود که برخلاف نامش، طرز تهیه بسیار آسانی دارد و در عین حال یک دسر خیلی شیک محسوب می شود. در تهیه این دسر خوش طعم موادی همچون خامه، شیر، وانیل، پودر ژلاتین و شکر به کار برده می شود و البته زمان آماده‌سازی آن 3 ساعت می باشد.

  برچسب ها: تولد دسر

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 21 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
21 ایده توپ برای آنلاین شاپ با هزینه کم / بیکار نشین، کارتو راه بنداز
مازیار لرستانی: برای اینکه لجم رو دربیارند به من میگن خانوم مازیار!+ویدیو
خوش آمد گویی هادی چوپان به جعفر غفارنژاد بعد از کسب مجوز ورود به استیج مستر المپیا‎/ گرگ پارسی به استقبال غول بابلسری رفت +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پرسش عجیب المیرا شریفی‌مقدم از روانشناس در تلویزیون: مادر شوهرم کنار من و همسرم می‌خوابد، چه کار کنیم؟ +ویدیو
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
گَشتی در خانه ساده و زیبا لیلا حاتمی / از مُبل راحتی و آینه قدی تا میز کار خانم بازیگر و آباژور +عکس
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه