دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

معرفی برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی دوو 

چهارشنبه، 01 آذر 1402
تولیدکنندگان لباسشویی‌های هوشمند امروزی، به منظور جلب رضایت مخاطبان، برای هرکدام از انواع لباس‌ها و پارچه‌های مختلف‌شان، برنامه خاصی را طراحی کرده‌اند. استفاده از برنامه‌های مختلف و متناسب با نوع پارچه در کنار حفاظت از بافت پارچه، به حفظ سلامتی لباسشویی هم کمک شایانی خواهد کرد.

تولیدکنندگان لباسشویی‌های هوشمند امروزی، به منظور جلب رضایت مخاطبان، برای هرکدام از انواع لباس‌ها و پارچه‌های مختلف‌شان، برنامه خاصی را طراحی کرده‌اند. استفاده از برنامه‌های مختلف و متناسب با نوع پارچه در کنار حفاظت از بافت پارچه، به حفظ سلامتی لباسشویی هم کمک شایانی خواهد کرد. به همین مقاله معرفی برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی دوو را به عنوان یکی از بهترین برندهای خارجی موجود در بازار در نظر گرفتیم. چرا که می‌دانیم با توجه به هزینه‌های بالای این وسیله برقی، خرید مجدد آن تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

Cotton؛ برنامه لباسشویی دوو برای لباس های کتانی و نخی

لباس‌های کتانی و نخی در برنامه شستشوی لباسشویی سمت مجزایی را به خودشان اختصاص دادند. چرا که ممکن است با تغییر رنگ در صورت مواجه با آب گرم و مواد شوینده روبه‌رو شود.

Cotton large؛ برنامه شستشو دوو برای پارچه های کتانی با اندازه هایی بزرگ

در مدل‌های جدیدتر لباسشویی دوو برنامه‌ای به چشم می‌خورد که مخصوص لباس‌های کتانی و بزرگ تعبیه شده است. با توجه به اینکه بی‌توجهی به ظرفیت لباسشویی می‌تواند باعث خرابی لباسشویی شود، پیشنهاد می‌کنیم به منظور جلوگیری از مراجعه شما به نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد، از قرار دادن این دسته از لباس‌ها داخل دیگ خودداری کنید. ضمن اینکه انجام این کار تا حد زیادی می‌تواند در هزینه‌های پرداختی شما صرفه‌جویی کند.

Cotton Eco،برنامه اقتصادی شستشوی لباسشویی دوو

از دیگر اهدافی که طراحان لباسشویی با برندهای مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند، میزان مصرف برق تولیدات‌شان است. پس با درنظر گرفت برنامه‌های شستشوی مختلف سعی بر این دارند که برنامه‌ای اقتصادی را برای لباس‌های کتانی روی لباسشویی‌ها قرار داده تا میزان مصرف برق را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید» برند سامسونگ یکی از برندهای پرطرفدار و البته گران قیمت وسایل برقی خانگی موجود در بازار است. به همین خاطر یکی از معضلاتی که بسیاری از کاربران با آن مواجه خواهندشد، یافتن نمایندگی معتبر برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد است. چون بر این امر واقفند که تعمیر درست و استفاده از قطعاتی با کیفیت می‌تواند بر عملکرد این دستگاه تاثیر فراوانی بگذارد.

Delicate؛ برنامه شستشوی دوو برای پرده های توری

از دیگر مواردی که خانم‌ها با آن به چالش‌های بسیاری برخورد خواهندکرد، شستن پرده است. مخصوصا در روزهای پایانی سال که ترجیح می‌دهند برای اینکه لباسشویی‌شان به تعمیر نیازی پیدا نکند، آن را به خشکشویی‌ها بسپارند. پس بهتر است بدانید این برنامه از لباسشویی دوو مخصوص شستن پرده و پارچه‌های توری بوده تا با توجه به کف زیاد حاصل از این شستشو، به دستگاه آسیبی وارد نشود.

Synthetic؛ برنامه شستن لباس هایی با الیاف مصنوعی

شستن لباس‌هایی با الیاف مصنوعی و پلی‌استر هم در لباسشویی دوو، اصول خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید» از قدیم الایام لوازم خانگی با برند ال جی همیشه مورد توجه بیشتر کاربران بوده است. کیفیت قطعات، استفاده از تکنولوژی‌های روز، قدرت بالای موتور و... دلایل قانع کننده‌ای برای استقبال از این برند کره‌ای هستند. اما مشکل از زمانی آغاز می‌شود که این وسایل برقی نیاز به تعمیر داشته باشند، به همین دلیل ما به شما مشهد تکنیک، نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد را پیشنهاد می‌کنیم. در این نمایندگی بعد از عیب‌یابی صحیح و کامل دستگاه، قبل از تعویض اقدام به تعمیر قطعه خواهند کرد. چون معتقدند استفاده از قطعات اصلی علاوه بر رضایت کاربر و افزایش طول عمر دستگاه، هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه نیز برای مشتری خواهدداشت.

Mix؛ برنامه لباسشویی دوو برای مخلوطی از همه پارچه ها

درصورتی که قصد دارید ترکیبی از تمام لباس‌ها را داخل لباسشویی قرار داده اما نمی‌خواهید پارچه‌ها را از هم تفکیک نکنید، برنامه Mix را روی لباسشویی تنظیم کنید. بااین حال بهتر است از شستن لباس های نازک و ظریف با برنامه میکس خودداری کنید.

Baby care؛ برنامه لباسشویی دوو برای شستن لباس کودک

لباس‌های کودکان در کنار آلودگی بیشتری که نسبت به سایرین دارند، بایستی با مراقبت بیشتری هم شستشو آبکشی شود. به همین دلیل برای شستن این دسته از لباس‌ها باید از Baby Care استفاده شود.

Easy care؛ برنامه لباسشویی دوو برای اتو کشی آسان

زمانی که لباس‌ها را از لباسشویی خارج می‌کنید، بدون شک نیازبه اتوکشی خواهدداشت تا مجدد قابل استفاده شود. اما درلباسشویی‌های دوو برنامه‌ای طراحی شده که با انتخاب آن بتوان لباس‌ها را شستشو داد و اتوکشی هم آسان‌تر خواهدشد.

Hygiene؛ برنامه لباسشویی دوو مخصوص لباس زیر

برنامه Hygiene در لباسشوهای برند دوو مخصوص شستن لباس‌های زیر مردانه و زنانه بوده که به درستی شسته و آبکشی شود.

Wool؛ برنامه ای در لباسشویی دوو برای لباس های پشمی

لباس‌های پشمی برای شستن با لباسشویی با مشکلات زیادی همراه خواهدداشت. چون وزن بالای لباس‌های پشمی بعداز جذب آب به دیگ آسیب وارد خواهدکرد. بهتراست این لباس ها را با تعداد کمتری داخل لباسشویی قرار داده تا وزن زیادی را به دستگاه تحمیل نکنید.

Dark wash؛برنامه ای مخصوص لباس های رنگ تیره

برای اینکه رنگ لباس‌های تیره‌تان ثابت بماند و بعداز پایان شستشو بدون تغییرباقی بماند، این برنامه لباسشویی دوو انتخاب مناسبی خواهدبود.

Sport wear؛ برنامه ای مخصوص درلباسشویی دوو برای شستن لباس ورزشی و کفش

شستن لباس‌های ورزشی و کفش هم در لباسشویی دوو اصول خاص خودش را دارد. پیشنهاد می‌کنیم شستن این گروه از البسه را به Sport wear دوو بسپارید.

Silent wash؛ برنامه ماشین لباسشویی دووبدون هیچگونه صدا

از دیگر معضلاتی که کاربران با آن مواجه خواهندشد، سرو صدای زیاد لباسشویی هنگام شستن لباس‌ها است. با تنظیم این برنامه شستشو با کمترین صدای ممکن انجام خواهدشد.

Gentle care, استفاده از خشک کن لباسشویی دوو

گاهی ممکن است بخواهید لباس‌ها را خودتان شسته و فقط از قابلیت خشک کن لباسشویی استفاده کنید. در این حالت لازم نیست صفر تا صد شستن لباس‌ها را به لباسشویی بسپارید؛ کافی است این برنامه را تنظیم کرده تا لباس‌های خیس را خشک تحویل بگیرید.

Quick 19؛ سریع ترین برنامه شستشوی لباسشویی دوو

اگر برای شستن لباس های‌تان زمان زیادی را در اختیار ندارید، لباسشویی را روی Quick 19 تنظیم کنید.

Duvet؛ برنامه ای مخصوص شستن پارچه های بزرگ در لباسشویی دوو

شستن کالای خواب مانند لحاف و پتو هم مشکلی دیگری است که ممکن است با آن مواجه شوید. اما لباسشویی‌های دوو با در نظر گرفتن این برنامه چالش شستن پارچه‌های بزرگ و سنگین را برطرف کرده‌اند.

با معنای دکمه های برنامه لباسشویی دوو بیشتر آشنا شوید

با توجه به تنوع در برنامه های لباسشویی دوو دانستن معنا کلمات ثبت شده در کنار تایمر، تا حد زیادی می تواند بهترین راهنما برای شما باشد.

  • Start/Pause ماشین لباسشویی دوو: شروع و متوقف کردن فرآیند شستشوی دستگاه

  • Reset ماشین لباسشویی دوو: شروع دوباره / تنظیمات پیش فرض

  • Temp ماشین لباسشویی دوو: تنظیم کردن درجه حرارت آب در دستگاه

  • Rinse: تنظیم کردن تعداد دفعات آبکشی دستگاه

  • Gentle Care ماشین لباسشویی دوو: شستشوی آنتی باکتریال

  • Dark Wash ماشین لباسشویی دوو: شستشوی لباس های مشکی

  • Clean Jet Shower ماشین لباسشویی دوو: این قابلیت برای پاشش آب روی لباس‌ها به‌منظور بهتر و تمیزتر شستن البسه است.

  • دکمه Air Bubble ماشین لباسشویی دوو: این قابلیت برای حل شدن مواد شوینده در آب برای بهتر شستن لباس‌ها است.

  • Spin: برای تنظیم خشک کن ماشین لباسشویی دوو و سرعت آن استفاده می‌شود.

  • Options: برای فعال‌سازی قابلیت‌های پیش از شستشو و اتوکشی آسان لباس‌ها

  • Duvet ماشین لباسشویی دوو: لحاف

  • Silent Wash ماشین لباسشویی دوو: شستشوی بی صدا

  • Easy Care ماشین لباسشویی دوو: اتو کشی

  • Pre Wash ماشین لباسشویی دوو: برنامه شستشوی اولیه

  • Hygiene ماشین لباسشویی دوو: شستشو بهداشتی

  • Delay Alert و Child Lock: دکمه دوکاره است که با فشار معمولی برای قابلیت شستشوی با تاخیر بوده و فشار دادن 30 ثانیه آن برای فعال کردن قفل کودک است.

  • Time Save: سریع‌تر و کوتاه‌تر کردن زمان در برنامه‌های شستشو ماشین لباسشویی

کلام پایانی

با برنامه شستشوی لباسشویی دوو آشنا شدید و اطلاعاتی هم درباره دکمه ها و کاربردشان به دست آوردید. در نظر داشته باشید که استفاده بجا از هر برنامه به طول عمر لباسشویی شما کمک خواهد کرد.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
نگاهی به کیک تولد دوقلوی پرنقش و نگار سلاطین پرسپولیس علی آقا پروین و محمود خوردبین / عجب عکس های خوشگلی روی کیکا کار شده 😍
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
(تصاویر)معروف ترین رکوردهای ایرانیان در کتاب گینس!
تصویر جگرسوز از آخرین بوسه‌ی نسرین مقانلو، عمره سریال "مختارنامه"، به پیکر بی‌جان پسر جوانش، ارشیا
باقلوا استانبولی تقسیم کردن زهرا گونش، والیبالیست 2 متری و چشم آبی ترکیه‌ای بین هم تیمی‌هایش قبل از مسابقه+عکس