دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

معرفی فروشگاه عطر، پوشاک مردانه و زنانه ایرانی در سایت پی جو 

سه شنبه، 08 اسفند 1402
هدف سایت پی جو معرفی شرکت ها و برندهای مختلف ایرانی در حوزه های مختلف است که در این مقاله هم سعی کرده ایم چند برند ایرانی معروف در حوزه پوشاک مردانه، پوشاک زنانه و همچنین تولید عطر و مراکز عطرفروشی را به مخاطبان معرفی کنیم تا بتوانند در هنگام خرید تهیه محصولات، آن را در لیست انتخاب های خود قرار دهند.

پوشاک به عنوان یکی از حوزه های بزرگ در بازار عرضه به شمار می آید که دسته بندی های مختلفی دارد ولی در حالت کلی ما به معرفی چند برند معروف ایرانی که به صورت کلی در دسته های پوشاک مردانه و زنانه فعالیت می کنند، اشاره می کنیم در ادامه سایت پی جو را به شما معرفی میکنیم که میتوانید در آن بهترین فروشگاه پوشاک مردانه در شیراز و سایر شهرها را مشاهده و با بررسی نظرات و نمونه کار فروشگاه های معتبر معرفی شده بهترین انتخاب را داشته باشید.

برند پوشاک سالیان

این برند ایرانی برای تمام اعضای یک خانواده محصولات عرضه شده دارد که به صورت فروشگاههای زنجیره ای هم در سراسر کشور شعبه های آن قرار دارند.

انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه برای سلیقه ها و سنین مختلف را می توان در برند سالیان تهیه کرد که اکثر آنها تولیدات داخلی هستند و کیفیت مناسبی هم دارند.

برند پوشاک سله بن

یکی از برندهای جوان پسند و نوپا به شمار می آید که در حوزه پوشاک زنانه و مردانه برای استایل های بیرون و داخل منزل طرح ها و مدل های متنوعی را عرضه می کند.

عرضه محصولات این برند توسط شعبه های برند و همچنین فروش های اینترنتی انجام می شود.

برند پوشاک سارک

این برند ایرانی فعال در حوزه تولید پوشاک زنانه است که می توان انواع لباس های راحتی زنانه، لباس های بیرونی مثل مانتو و شلوار و حتی آکسسوارهای لازم مثل جوراب را هم از آن خریداری کرد.

کیفیت محصولات برند سارک کاملا بالا و در رنج قیمتی های متنوع قرار دارند که با طراحی های مختلف هم توانسته اند نظر بسیاری از بانوان را به خود جلب کنند.بهترین فروشگاه پوشاک زنانه در شیراز و سایر شهرها را در پی جو بیابید.

برند پوشاک تن درست

فعالیت این برند در دسته بندی محصولات مردانه، زنانه و بچه گانه است ولی فقط شامل پوشاک بیرونی می باشد و نمی توان نمونه های راحتی که در منزل مورد استفاده قرار می گیرد را از آن تهیه کرد.

انواع پوشاک مردانه یا زنانه ای که توسط این برند عرضه می شوند، با بکار بردن الیاف طبیعی دوخته می شود و همین امر باعث وجه تمایز آن با بسیاری از شرکت های داخلی شده است.

تنوع رنگی و استایل های برند تن درست بسیار جوان پسند و به روز می باشند که باعث جلب رضایت بسیاری از افراد در داخل کشور شده است.

معرفی برندهای عطر در بازار داخلی در سایت پی جو

علاوه بر پوشاک که همیشه متقاضی و مخاطب خود را دارد، محصولات بهداشتی و آرایشی مثل عطر هم جزء نمونه محصولات پر فروشی به شمار می آیند که امروزه با تنوعی بالا از سمت شرکت های مختلف عرضه می شوند.

اگرچه تعداد مراکز عطرفروشی در داخل کشور زیاد هستند ولی همه آنها در یک سطح کیفی محصولات خود را عرضه نمی کنند و امروزه شاهد انواع نمونه های عطر و ادکلن مختلف در داخل کشور هستیم که با نام برندها و شرکت های مختلف در بازار توزیع می شوند.بهترین عطرفروشی در شیراز وسایر شهرها را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

در هر کدام از مراکز عطر فروشی که امروزه در بازار سراسر کشور به صورت حضوری فعالیت می کنند و یا فروشگاههای اینترنتی، شاهد برندهای مختلفی در حوزه عطر هستیم که بعضی از این برندها ایرانی بوده و با نام های مختلفی از جمله نام هنرمندان داخلی ایران عرضه می شوند.

بعضی از عطرهای دیگر هم هستند که با نام گذاری های خارجی به فروش می رسند و در دو گروه تولید داخل و نمونه های وارداتی قرار می گیرند و با توجه به شرایط موجود هم قیمت های عرضه مختلفی دارند.

از شرکت های تولید کننده و عرضه کننده عطر در داخل کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شرکت عطر پایتخت

  • شرکت پدیده شمیم قائم

  • شرکت پارس شیمی

  • شرکت امین آرا با برند سندی

  • شرکت رزسان پری فام

  • و تعداد زیادی از مراکز دیگر اشاره کرد که در این حوزه فعالیت دارند.

وبسایت پی جو با جستجو در بسیاری از حوزه ها از جمله حوزه پوشاک مردانه، زنانه و همچنین محصولات بهداشتی مثل عطر سعی می کند تا انواع برندهای فعال در بازار داخلی کشور را برای شناخت و خرید بهتر شما مخاطبان معرفی کند که در این مقاله سعی کرده ایم چند برند در حوزه پوشاک و عطر را برای آشنایی بیشتر شما با تولیدکنندگان داخلی قرار دهیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 16 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ هرچی رو میبری بِبَر، کتابامو با خودت نَبَر.../ نیکی کریمی چنان به خاطر کتاباش قاطی کرد که قیافۀ آتیلا پسیانی عوض شد
ویراستاری تخصصی مقاله
رشد مشارکت به سود پزشکیان است یا جلیلی؟
رانندگی ژوزه مورایس با یک پورش لاکچری آخرین سیستم در پرتغال با موزیک شادمهر عقیلی +فیلم/ سرمربی سپاهان کنار شیدا فارغ از هفت دنیا
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نگاهی به تم طوسی و سفید جشن تولد همسر پولدار فریبا نادری با حضور دختر مو بلوند و بامزه شان+عکس/ از کیکی دوطبقه تا دیزاینی ساده اما شیک😍
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(عکس) تبریک تولد دیوید بکام به ستاره هالیوودی تام کروز/به همراه ویکتوریا بکام/پیرنشو لعنتی
همسر رهبر معظم انقلاب: من خواهر آقای هاشمی رفسنجانی هستم/ترفند خلاقانه رهبر و همسرشان برای دیدن هاشمی رفسنجانی در زندان سیاسی