دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

معرفی همراه با توضیحات جالب از 12 عطر بهاری مردانه و زنانه برای نوروز 1403+عکس 

شنبه، 19 اسفند 1402
کد خبر: 378962
ساعدنیوز: در ادامه 6 عطر بهاری زنانه و 6 عطر بهاری مردانه را که می‌توانند انتخاب‌های عالی برای این فصل باشند، معرفی خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، با فرا رسیدن بهار و طراوت آن، تغییر عطر می‌تواند همراه خوبی برای استقبال از این فصل زیبا باشد. عطرهای بهاری با رایحه‌های تازه و ظریف، نشاط و تازگی بهار را به ما یادآوری می‌کنند. در این مقاله، ما 6 عطر بهاری زنانه و 6 عطر بهاری مردانه را که می‌توانند انتخاب‌های عالی برای این فصل باشند، معرفی خواهیم کرد.

6 عطر بهاری زنانه

شنل چنس او تندر:(CHANEL - Chance Eau Tendre): این عطر بهاری زنانه، با الهام از لحظات ناب زندگی، ترکیبی شیرین و ملایم از گریپ فروت و گلابی را در قلب خود دارد. نت‌های میانی آن شامل هلو و گل‌های بهاری است که با پایه‌ای از مشک و آمبر، حسی دلنشین و دوام‌دار را به ارمغان می‌آورد.

مارک جاکوبز دیسی (MARC JACOBS - Daisy):مارک جاکوبز دیسی عطر دیزی، با رایحه‌ای خنک و شاداب، یادآور روزهای بهاری و باغ‌های گل‌پر است. نت‌های ابتدایی آن شامل توت سیاه، گلابی، و گریپ فروت هستند که به تدریج جای خود را به قلبی از گل‌های یاس و بنفشه می‌دهند. پایه‌ای از وانیل، مشک، و چوب سفید، حسی گرم و صمیمی را ایجاد می‌کند.

میس دیور بلومینگ بوکت (Dior - Miss Dior Blooming Bouquet): این ادکلن زنانه، با الهام از یک دسته گل بهاری تازه، حسی از ظرافت و تازگی را به همراه دارد. نت‌های ابتدایی از مگنولیا و نت‌های میانی از گل‌های رز و پیونی، با پایه‌ای از مشک سفید، تجربه‌ای لطیف و زنانه را فراهم می‌آورد.

گوچی فلورا گورجس گاردنیا (Gucci Flora Gorgeous Gardenia): عطری با تمرکز بر رایحه‌ی گاردنیا، به عنوان نمادی از زیبایی و طراوت بهار. این عطر بهاری زنانه با نت‌های ابتدایی از توت قرمز و گلابی، قلبی از گاردنیا و یاس، و پایه‌ای از نعنا هندی و شکر قهوه‌ای، حسی از جذابیت و شادابی را به هر کسی هدیه می‌دهد.

لانکوم لا وی‌ای بل ان رز (Lancôme La Vie Est Belle En Rose): این نسخه جدید و بهاری از عطر زنانه بهاری و محبوب La Vie Est Belle، با اضافه شدن نت‌های رز و پرتقال، حسی از خوش‌بختی و امید را به ارمغان می‌آورد. نت‌های میانی از فلفل صورتی و رز، با پایه‌ای از سدر و مشک، عطری پر شور و احساسی را خلق می‌کند.

ایو سن لوران لیبر (Yves Saint Laurent Libre): این ادکلن با الهام از آزادی و قدرت زنانه، ترکیبی از لاوندر و ماندارین در نت‌های ابتدایی دارد. قلبی از گل یاسمن و نرولی، با پایه‌ای محکم از وانیل ماداگاسکار، عطری دلنشین و ماندگار را ارائه می‌دهد.

6 عطر بهاری مردانه

آکوا دی جیو از جورجیو آرمانی (Acqua di Gio by Giorgio Armani): عطری خنک و مردانه که با نت‌هایی از لیمو، نارنج، و آب دریا شروع می‌شود. قلبی از رزماری، یاس، و چوب سدر، با پایه‌ای از عنبر و مشک، حسی از طراوت و پاکی بهاری را فراهم می‌کند.

دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس پور هوم (DOLCE & GABBANA - Light Blue Eau Intense Pour Homme): عطری با نت‌های ابتدایی از ترنج و گریپ فروت، قلبی از رزماری و جوز هندی، و پایه‌ای از مشک و عنبر. این ترکیب، حسی از خنکی و شادابی بهار را برای مردان ایجاد می‌کند.

تق هرمس پرفیوم (HERMES - Terre d'Hermes Parfum): عطری با ترکیبی قوی از نت‌های پرتقال و گریپ فروت که به تدریج جای خود را به نت‌های خاکی و چوبی می‌دهند. این عطر بهاری مردانه، حسی از قدرت و استواری طبیعت بهاری را منتقل می‌کند.

کرید گرین آیریش توید (Creed Green Irish Tweed): عطری با رایحه‌ی تازه و سبز، یادآور مراتع سبز بهاری ایرلند است. نت‌های ابتدایی از لیمو و نعناع، با قلبی از ویولت و پایه‌ای از چوب صندل و عنبر، تجربه‌ای دلنشین و ماندگار را ارائه می‌دهد.

تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم (TOM FORD - Grey Vetiver EDP): عطری با نت‌های اصلی از وتیور، مرکبات، و ادویه‌جات که حسی از تازگی و پاکیزگی را به همراه دارد. پایه‌ای از چوب صندل و عنبر، دوام و گرمای این عطر بهاری مردانه را تضمین می‌کند.

بلو شنل (CHANEL - Bleu de Chanel): عطری خنک و چوبی که با نت‌هایی از گریپ فروت، لیمو، و نعناع شروع می‌شود. قلبی از گل یاس، چوب صندل، و نت‌های ادویه‌ای، با پایه‌ای از عنبر و مشک، حسی مدرن و مردانه را به همراه دارد.

عطر بهاری مردانه و زنانه ای که در این مقاله معرفی شد، با ترکیبات دقیق و منحصربه‌فرد خود، نه تنها رایحه‌ای خاص به شما می‌بخشند بلکه حسی از نوزایی و طراوت بهار را نیز در شما زنده می‌کنند و همراه ایده‌آلی برای استقبال از فصل بهار هستند. با انتخاب هر یک از این عطرها، شما نه تنها به استقبال فصل بهار می‌روید بلکه خود را با ظرافت و شکوه طبیعت همراه می‌کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 05 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید