دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

معرفی جوجه گوشتی کاپ با تورنگ طلایی 

پنجشنبه، 31 خرداد 1403
رابرت سی کاب در سال 1916 در یکی از ایالات آمریکا کمپانی به نام کاب را به جهت پرورش جوجه یک روزه گوشتی تاسیس کرد و ایشان در سال 1935 بعنوان بزرگترین پرورش دهنده مرغ گوشتی معرفی شد. از آن پس ایشان تصمیم به اصلاح نژاد جوجه گوشتی به جهت وزن گیری بالا و کمتر شدن ضریب تبدیل به جهت افزایش سود و کاهش هزینه پرورش در این کمپانی فعالیت خود آغاز کرد.

جوجه گوشتی یک روزه نژاد کاب

در دهه 1960 ایشان موفق به ثبت برندی از یک نژاد جوجه گوشتی به نام نژاد کاب شد و از آن پس شروع به فروش و عرضه این نژاد از جوجه گوشتی نژاد کاپ به بازارهای اروپا و سپس آمریکای جنوبی و آفریقا و در نهایت به آسیا شد. هم اکنون نژاد کاب یکی از گسترده ترین و برترین سویه های جوجه یک روزه گوشتی در سراسر جهان است.

نژاد کاب دارای سرعت متابولیسم بالاتری نسبت به نژادهای دیگر جوجه گوشتی است، به همین خاطر ساعات خاموشی و هوادهی آن نیز به همان نسبت، بیشتر می‌شود و باید روی سیستم تهویه و برنامه نوری برای نژاد کاپ مرغ گوشتی دقت ویژه‌ای داشت و از آن نباید غفلت کرد.

مزایا جوجه گوشتی نژاد کاب

جوجه گوشتی نژاد کاب دارای عدد ضریب تبدیل 1.8 است که در مقایسه با سویه های دیگر جوجه گوشتی تقریبا عدد ضریب تبدیل مناسبی دارند و همچنین وزن گیری جوجه گوشتی نژاد کاب در سن 42 روزگی 2700 گرم می باشد.

از جمله مزیت های جوجه گوشتی 1 روزه نژاد کاب بهره وری بالا و کمترین میزان چربی در بدن این نژاد از جوجه گوشتی در طول دوران پرورش است. همچنین جوجه گوشتی نژاد کاب از لحاظ احتیاجات غذایی در جیره تشکیل دهنده ی آن به میزان 1.5 الی 2 درصد پروتئین خام کمتری نیازمند است که این امر سبب کاهش هزینه تولید و کاهش نرخ خوراک این نژاد از جوجه گوشتی شده است.

از دیگر مزایای این نژاد جوجه گوشتی یک روزه آرین کم بودن اختلاف وزن گیری بین مرغ و خروس از این نژاد از مرغ گوشتی می باشد که این امر سبب کاهش رقابت جوجه ها در سالن و کاهش غیر یکنواختی در گله های پرورش جوجه گوشتی خواهد شد.

معایب جوجه گوشتی نژاد کاب

از معایب جوجه گوشتی نژاد کاب می توان به نیاز بالای هوادهی و اکسیژن خواهی زیاد آن اشاره کرد که در صورت عدم هوادهی و اکسیژن رسانی و تهویه نا مناسب سالن های پرورش جوجه گوشتی سبب ایجاد عارضه آسیت در طول دوران پرورش این نژاد از جوجه گوشتی بر خواهیم خورد.

قیمت جوجه گوشتی 1روزه نژاد کاب

شرکت نغمه تورنگ طلایی عرضه کننده کلیه نژادهای جوجه گوشتی از جمله جوجه یکروزه گوشتی نژاد کاب به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. جهت استعلام قیمت و مشاوره و خرید هر چه سریع تر با تیم تخصصی ما تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره و قیمت و سایر خدمات ما از جمله فروش دان جوجه یک روزه گوشتی کاب در دوره های مختلف و فروش تجهیزات سالن های پرورش جوجه گوشتی بهره مند شوید

  برچسب ها: مرغ بازار مرغ

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
ترجمه تخصصی متن
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند