دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

معرفی کامل آژانس مسافرتی آویسا الهه باستان 

دوشنبه، 29 آبان 1402
تورهای گردشگری گزینه‌ای مناسب برای داشتن سفری بی‌دردسر به شهرهای مختلف در ایران و جهان است به شرط این که آژانس مسافرتی درستی را برای این کار انتخاب نمایید. آویسا تراول که امروز قصد معرفی آن را داریم با ویژگی‌های ممتاز و اعتمادی که نزد مشتریان خود کسب کرده، گزینه‌ای عالی برای شرکت در تورهای گردشگری خواهد بود. 

با آژانس آویسا الهه باستان بیشتر آشنا شوید

آویسا تراول کار خود را در سال 1389 در تهران آغاز کرد و به سرعت با برگزاری تورهای متنوع به کشورهای دور و نزدیک، به انتخابی محبوب در میان مسافران ایرانی بدل شد. ارائه تورهای تخصصی جذاب به کشورهای جنوب شرق آسیا مثل تور تایلند یا تور مالزی و ارائه خدمات بسیار خوب، امتیازاتی بود که محبوبیت این مجموعه را بیشتر و بیشتر کرد. حالا اما این شرکت تورهایی به سراسر جهان برگزار کرده و به طور حتم بین بهترین شرکت‌های گردشگری در ایران قرار می‌گیرد.

تورهای متنوع آژانس آویسا الهه باستان

اولین چیزی که با رفتن به سایت آویسا تراول متوجه آن خواهید شد، تنوع قابل توجه تورهای این مجموعه است. چیزی که در کم‌تر آژانس گردشگری مستقلی نمونه‌اش را پیدا خواهید کرد. هر کدام از این تورها ویژگی‌های خاص خود را دارند اما به طور کلی، مهم‌ترین مشخصه‌های تورهای گردشگری آویسا تراول را می‌توان موارد زیر دانست:

مقاصد متنوع

در حال حاضر آژانس آویسا الهه باستان مقاصد تورهای مختلفی به مقاصدی در آسیا، اروپا، استرالیا، آفریقای جنوبی و حتی آمریکای لاتین برگزار کرده و چند مقصد محبوب داخلی را نیز در برنامه‌های خود دارد. تمامی مقاصد محبوبی که مسافران ایرانی برای سفرهایشان در نظر می‌گیرند، اعم از استانبول، آنتالیا، بانکوک، بالی، گرجستان، ارمنستان و ... همگی از طرف آویسا تراول پشتیبانی شده و البته تورهای منحصر به فردی به شهرهای خاص جهان نیز از طرف این مجموعه برپا شده که شدیدا پیشنهاد می‌شوند.

خدمات عالی

در سایت رسمی آویسا تراول و در صفحه‌ی هر طور، خدماتی که برای هر کدام از سفرها در نظر گرفته شده به صورت کامل قید می‌شود تا مسافران با آگاهی کامل، تور مد نظر خود را انتخاب کنند. به طور کلی، دریافت ویزا در مقاصدی که به آن احتیاج دارند، استفاده از بهترین خطوط هوایی، برگزاری گشت‌های شهری با برنامه‌ریزی بسیار عالی را می‌توان از خدمات خیلی خوب آویسا تراول دانست.

قیمت‌های رقابتی

اما بر خلاف بسیاری از شرکت‌های گردشگری که در حال حاضر به فعالیت می‌پردازند، خدمات متنوع باعث نشده تا شما با قیمت‌های بالایی در آویسا تراول مواجه باشید، اتفاقا این مجموعه قیمت‌هایی بسیار عالی و به صرفه را برای تورهای خود انتخاب کرده‌اند و همین مسئله باعث می‌شود تا گزینه‌ای عالی برای سفرهایتان به نقاط مختلف دنیا باشند.

انتخاب‌های مختلف در تورهای گردشگری

همچنین، شما در صفحات تورهای آژانس آویسا الهه باستان ، امکان انتخاب از میان هتل‌های مختلف را داشته و همچنین، می‌بینید که در اکثر مسیرها، تورها با مدت زمان مختلف برنامه‌ریزی شده‌اند تا هر کس با هر بودجه‌ای بتواند به سفر دلخواه خود برود.

ویژگی‌های متمایز آژانس آویسا الهه باستان‌

در کنار ویژگی‌ها و نکات مختلفی که در مورد آویسا تراول گفتیم، این مجموعه همچنین به برگزاری تورهای ترکیبی می‌پردازد که برای آن‌هایی که به دنبال یک ماجراجویی کامل در کشورهای مقصد هستند، گزینه‌ای عالی خواهند بود. برای مثال، شما در تایلند، می‌توانید تور بانکوک + پاتایا را انتخاب کرده و هم از پایتخت و هم از شهری ساحلی دیدن کنید یا تور مثلث طلایی هند به سه مقصد مختلف را بخرید و به دیدن بخش وسیعی از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی هند بروید.
برنامه‌ ریزی منسجم از دیگر نکات خیلی خوب در مورد آژانس آویسا تراول است به طوری که بعید است در هیچ بخشی از سفر خود از جمله شروع سفر و همچنین شرکت در گشت‌های شهری یا حتی سفرهای بین شهری در تورهای ترکیبی، دچار مشکل شوید.

تورهای داخلی آویسا الهه باستان

در حال حاضر مجوعه آویسا تراول تنها برای مقاصد مشهد، کیش و قشم، تورهای داخلی برگزار می‌کند. البته تورهای متعددی در طول سال برای این مقاصد برگزار شده و در زمان‌های پربازدید مشهد و جزایر ایرانی خلیج فارس، می‌توانید روی تورهای آویسا تراول حساب کنید.

مشاوره و رزرو تور در آژانس آویسا الهه باستان

مجموعه آویسا تراول متشکل از تیمی به روز با دانش فنی کامل است تا مسافران را به درستی راهنمایی کرده و برنامه‌ریزی سفر را به درست‌ترین شکل ممکن انجام دهند. حتی شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و در مورد مقاصد مختلف، شرایط سفر به شهرها و همچنین مدارک مورد نیاز برای تورها مشاوره بگیرید.
برای رزرو تور، بهتر است ابتدا به سایت رسمی آویسا تراول به آدرس avisatravel.com رفته، در صفحات تور، مقصد مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس برای مشاوره رایگان و همچنین رزرو تور با شماره 41535 – 021 تماس بگیرید. در صورت نیاز، می‌توانید به آدرس زیر در تهران رفته و تور خود را به صورت حضوری از دفتر آویسا تراول تهیه نمایید.
آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، نبش خیابان وطنی، پلاک 50، طبقه 1


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "خرچنگ" را که در "باغ لالۀ قرمز" مخفی شده است در عرض 5 ثانیه پیدا کنند
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(تصاویر) خلاقیت عجیب و وحشت انگیز در طراحی کیف‌ های مجلسی زنانه با الهام از چهره انسان!
ثبت آخرین عکس عاشقانه فریبا ناردری با همسر جوانش قبل از فوت +عکس
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
ویدیو/ جملۀ تأثیرگذار و احساسی رضا نیکخواه، فقط می‌دونم که دخترم میره دانشگاه/ مهران مدیری پشیمون شد از سوالش، میگه اصلاً هیچی...
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
ترجمه تخصصی کتاب
مراحل سابمیت مقاله