ساعدنیوز
ساعدنیوز

معرفی کلاس و دوره های موسسه کنکوری و نهایی تام لند

  چهارشنبه، 18 مهر 1403   زمان مطالعه 7 دقیقه
معرفی کلاس و دوره های موسسه کنکوری و نهایی تام لند
دوره های تام لند برای تمامی دانش آموزان پایه و کنکور مناسب می باشد و دانش آموزان بر اساس زمان و سطح درسی اش می توانید یکی از این دوره ها را ثبت نام کند.

در موسسه تاملند ما شاهد تنوع دوره ها هستیم به همین دلیل شما به سادگی میتوانید دوره ای که متناسب با سطح شما است را پیدا کنید و با آن پیش بروید. در ادامه دوره های مختلف موسسه تاملند را برای شما معرفی میکنیم.

دوره جامع سالیانه تام لند

یکی از کلاسهای تاملند می باشد که در هر سال تحصیلی جدید توسط تام لند ارائه می شود، دوره جامع سالیانه است که از تیرماه شروع میشود و تا قبل از عید تمامی مطالب پایان میابد. در این کلاس دبیران تمامی نکات کتاب درسی را از صفر و از پایه ای ترین حالت ممکن به شیوه امتحانات نهایی و تستی و کنکوری با حوصله و با تعداد جلسات بالا تدریس میکنند و همه دانش آموزان می‌توانند از این کلاسها استفاده کرده و نتیجه مناسبی کسب کنند. مختص دانش آموزان دهم، یازدهم و کنکوری می باشد.

دوره ریستارت تام لند

هر سال عده ای از دانش آموزان تابستان طلایی خود را از دست میدهند و از دانش آموزان دوره جامع سالیانه عقب میمانند. موسسه تام لند این فرصت را فراهم کرده است که دانش آموزان بتوانند وارد کلاس ری استارت از مهرماه شوند و بتوانند خود را به کلاس جامع سالیانه برسانند. در دوره ری استارت جزوه همان جزوه کلاس سالیانه است ولی در طول هفته کلاس های فوق العاده نیز برای دانش آموزان دوره ری استارت برگزار میشوند که بتوانند خود را به آزمون ها و کلاسهای سالیانه برسانند.

دوره کاموا تام لند

این دوره برای اولین بار توسط موسسه تام لند در زمستان سال 1402 معرفی شد و مناسب کسانی است که تا زمستان عملکرد خوبی نداشتند و میخواهند شروع به مطالعه کنند. کاموا تاملند یک دوره فشرده به مدت 2 ماه و حدود 12 جلسه می‌باشد که در آن تمامی مطالب مهم درسی به صورت فشرده تدریس می شود و دانش آموزان می‌توانند مطالب را به صورت فشرده و با تست های جامع یاد بگیرند و اگر تلاش خوبی داشته باشند می‌توانند خودشان را به کنکور برسانند و نتیجه خوبی را کسب کنند.

دوره نیترو تام لند

این دوره معروف به نکته و تست تام لند می باشد و از سطح بالایی برخوردار هستند. دانش آموزانی که می خواهند تا حدودی سطح درسی خودشان را بالا ببرند می توانند در حجم کم از این دوره استفاده کنند.

دوره توربو تام لند

این دوره همان همایش تام لند است که در آن درسنامه ها به صورت خلاصه و مفید مرور و جمع بندی می‌شوند و سوالات کنکورهای سال های گذشته و سوالات مشابه و احتمالی کنکور حل میشوند و این دوره مناسب کسانی نیست که ضعیف هستند و تا حالا خوب نخواندند. و مناسب آن دسته از داوطلبانی است که درس را خوب خوانده اند و دنبال یک مرور و جمع بندی برای روزهای پایانی کنکور هستند.

دوره نهایی و نردبان تام لند

دانش آموزان دهمی، یازدهمی و دوازدهمی می توانند در دوره های امتحان نهایی تام لند شرکت کنند و خودشان را برای نمره 20 نهایی آماده کنند. این دوره ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و دقیق و بی نقص می باشند.

images_1728302757_6703cea596f7e.jpg

چرا مدرسه آنلاین تام لند را انتخاب کنیم؟

پخش کلاسها به صورت زنده

در این مجموعه مانند برخی مجموعه های دیگر نیز کلاسها به صورت آنلاین برگزار میشود و در طول کلاس، صفحه چت دانش آموزان در مقابل استاد باز است و شما میتوانید هر سوالی که در طول تدریس استاد برایتان پیش می آید را در صفحه چت پرسیده و استاد هم آن صفحه چت را هر چند دقیقه یکبار بررسی میکند و به سوال شما پاسخ میدهد. دقیقا مانند یک کلاس حضوری که در مدرسه دارید.

ارائه جزوه و تمرین و‌ تکلیف

در موسسه تاملند هر استاد جزوه مخصوص خود را دارد که خود او، آن را تألیف کرده است و متناسب و مطابق بر تدریس خودش است و این جزوه را میتوان هم به صورت فیزیکی تهیه کرد و هم به صورت پی دی اف هر جلسه روی پنل کاربری شما قرار میگیرد. استاد در ابتدای دوره خود برای شما یک کتاب تست معرفی میکند که شما ملزم هستید که تکالیفی را که استاد بعد از هر جلسه به شما میدهد را از روی آن کتاب تست انجام دهید و برای استاد ارسال کنید.

آزمون های آنلاین

هر استاد قبل از کلاس، از مباحث جلسه قبل که تدریس شده است از دانش آموزان آزمون میگیرد و نتایج آن را هم همان لحظه به دانش آموزان نمایش داده میشود و دانش آموزان می‌توانند میزان یادگیری خود از آن مبحث متوجه شوند و اشکالات خود را رفع کنند.

کیفیت تصویری و صوتی کلاسها

به دلیل اینکه موسسه تاملند از بهترین و به روز ترین تجهیزات فیلمبرداری و صدابرداری و تکنولوژی و کیفیت بالای اینترنت استفاده میکند؛ کیفیت کلاسها بسیار بالاست و صدا و تصویر بدون کوچک ترین تاخیر و اختلال به دانش آموزان می‌رسد و این یکی از نقطه قوت های این موسسه می‌باشد.

صرفه اقتصادی دوره ها

دوره های تاملند به دلیل اینکه شما در ازای یک دوره طولانی مبلغ نسبتا کمی پرداخت میکنید در مقایسه با کلاسهای حضوری صرفه اقتصادی بسیار بالایی دارد و شما از لحاظ مالی و زمانی هزینه کمتر میکنید ولی از کیفیت بالای کلاسها هم از لحاظ ظاهری و هم محتوایی برخوردارید.

با توجه به نکات بالا ثبت نام تاملند را پیشنهاد میدهیم.

دوره های مشاوره تام لند

موسسه تاملند در کنار اساتید خوب خود، مشاورینی با تجربه و سواد کاری بالا را جذب کرده است که در کنار دانش آموزان باشند و آنها را به سمت رشته و دانشگاهی که دوست دارند سوق دهند. دوره های مشاوره تاملند به این گونه است که مانند کلاسهای آنلاین باقی دروس، هر هفته کلاسهای مشاوره با بررسی چالش های پیش روی دانش آموزان توسط مشاوران برگزار میشوند و پس از آن شما یک مشاور اختصاصی دارید که تا روز کنکور میتوانید با ایشان در ارتباط باشید.

images_1728302779_6703cebbc0de4.jpg

دوره مشاوره های تاملند چند نوع هستند که در ادامه به بررسی های آنها میپردازیم.

دوره مشاوره و برنامه ریزی جامع سالیانه کنکور

این دوره همزمان با دوره های جامع سالیانه برگزار می شود و دانش آموزان می‌توانند در کلاسهای مشاوره شرکت کننده با مشاور اختصاصی خود ارتباط برقرار کنند و از ایشان برنامه شخصی سازی شده دریافت کرده و شروع به مطالعه کنند.

دوره مشاوره و برنامه ریزی 3 ماهه کنکور

این دوره همان دوره مشاوره و برنامه ریزی سالیانه است ولی مدت زمان آن 3 ماه است. این دوره مناسب کسانی است که میخواهند از کیفیت مشاور خود مطمئن شوند و با خیال راحت بتوانند ادامه مشاوره خود با آن استاد را تمدید کنند.

دوره کارگاه های جامع سالیانه کنکور

این دوره مخصوص کسانی است که نیازمند برنامه و مشاور شخصی نیستند و فقط میخواهند در کلاسهای مشاوره استاد که هر هفته برگزار میشوند شرکت کنند.

دوره جامع سالیانه ری استارت

مناسب دانش آموزانی است که تابستان خود را از دست داده اند و میخواهد از مهر ماه با یک برنامه اصولی شروع به مطالعه کنند و دنبال رشته ها و دانشگاه های تاپ هستند.

دوره جامع سالیانه یازدهم

تاملند این امکان را برای دانش آموزان سال یازدهم برقرار کرده است که بتوانند از سال یازدهم مشاور داشته باشند و اصولی برای کنکور و نهایی آماده شوند. این دوره نیز از تیرماه شروع میشود.

دوره جامع سالیانه دهم

این دوره نیز از تیرماه آغاز میشود و دانش آموزان می‌توانند از آغاز کار یعنی سال دهم کنکوری خواندن و اصولی خواندن را آموزش ببینند و برای رتبه های برتر آماده شوند.

در ادامه به برخی خدمات کلی که توسط مشاورین تام لند ارائه میشود اشاره میکنیم

  • ارائه برنامه متناسب با توانمندی های شخص و غیر تکراری

  • معرفی نحوه مطالعه دروس

  • معرفی بهترین منابع و کلاسها متناسب با وضعیت هر شخص

  • راه های کنترل استرس

  • روش های مرور و جمع بندی

  • راهکار های افزایش انگیزه و القای روحیه انگیزشی

  • و تمام چیزهایی که شما برای موفق شدن در کنکور نیاز دارید.

مقایسه تام لند با موسسات دیگر کنکوری

ویژگی های بصری استودیو تاملند

نکته ای که میتوان در مقایسه تاملند با بقیه موسسات اشاره کرد کیفیت بصری کلاسهای تاملند است که واقعا فوق العاده و قابل مقایسه با بقیه موسسات نیست. در استودیو تاملند یک تخته هوشمند برای تدریس و نوشتن و یک تخته بزرگتر الکترونیک نیز برای تفهیم بیشتر و بزرگنمایی جزوه هم وجود دارد. و همچنین کیفیت صدای بسیار بالا است و به دلیل اینترنت قوی، صدا قطع و وصل نمیشود. استودیو تاملند بسیار بزرگ است و دوربین های متعددی در جای جای استودیو وجود دارد که استاد را از زاویه های مختلف نشان میدهد و امکان مانور استاد در کلاس بالاست.

وجود اساتید با تجربه

دومین نکته وجود اساتید با تجربه بسیار زیاد در تاملند است که برخی موسسات از وجود اساتید با تجربه بی بهره هستند. بالاخره فضای کنکور نیازمند شناخت و تسلط روی کنکور و همچنین شناخت و تسلط، بخشی نیازمند تجربه است که اساتید تاملند تجربه بالایی در زمینه تدریس و کنکور دارند.

تنوع دوره ها

نکته بعدی وجود تنوع بالا در دوره های تاملند است که دانش آموزان به سادگی می‌توانند دوره متناسب با شرایط و وضعیت تحصیلی خود را انتخاب کرده و با آن پیش بروند

هزینه دوره ها

کلاسهای تاملند در حال حاضر بسیار کمتر از موسسه های مطرح دیگر است و به همین دلیل کلاسهای تاملند برای دانش آموزان صرفه اقتصادی بسیار بالایی دارد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم با بررسی و معرفی موسسه تام لند، شما را با این موسسه آشنا کنیم اما انتخاب یا عدم انتخاب این موسسه به شما بستگی دارد. شما باید با بررسی تمامی موسسات و دبیران و ویژگی های آنها بهترین دبیر را برای خود، و متناسب با ویژگی ها و وضعیت تحصیلی خود انتخاب کنید تا برای شما مفید واقع شود.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
بهاره رهنما: آدمی که بعد 30 سال کار کردن نتونه رفاه مالی داشته باشه آدم بی دست و پاییه! ما راننده تاکسی‌ها و پاکبان‌ها بابت بی دست و پایی‌مان از شما معذرت می‌خواهیم خانم بهاره رهنما+فیلم (491 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (303 نظر) بهنوش طباطبایی: کشتن روباه و استفاده از پوست حیوان خیلی هم خوبه برای محیط زیست مفیده چطور گوشت از قصابی میخریم نمیگیم به قیمت کشته شدن حیوانه+فیلم (152 نظر) ارژنگ امیرفضلی در کانادا: آدم‌ها می‌گن بریم خارج عشق و حال کنیم اما وقتی میان اینجا میگن بریم همون ایران، من خودم بخوام نفسی از ته دل بکشم میرم ایران+فیلم (145 نظر) المیرا شریفی مقدم خطاب به شاهزاده امارات: زیاد حرف بزنی باید 2 تا جزیره دیگه رو هم پس بدی +عکس (142 نظر) هادی چوپان در برنامه علی ضیا: قهرمان جهان شدم صبحش رفتم سر ساختمون گچکاری؛ صاحبکارمون بنر یک در یک زده بود آقا قهرمان جهان شدی مبارکه!/ از شیراز تا تهران رو با اتوبوس می اومدم (124 نظر) رهبر معظم انقلاب: 14 ساله که بودم از پدرم اجازه می‌گرفتیم و با برادرم به ییلاق می‌رفتیم شب خسته برمی‌گشتیم و می‌خوابیدیم، پدرم ما را در خواب می‌بوسید چون دلتنگمان می‌شد+عکس (95 نظر) حرف های گنده تر از دهن مهشید حامدی زن ابی خواننده خطاب به محسن چاوشی: عرب پرست!/ مثل سگ افتخار می‌کند به کاباره و شهامتِ تهران ندارد! (88 نظر) محمدرضا شریفی نیا: رهبر معظم انقلاب در زمینه ادبیات متبحّر هستند خصوصا ادبیات روس؛ خیلی جالب بود که یک روحانی چقدر مسلط بر ادبیات کشورهای دیگه هستند+ویدیو (85 نظر) محمدرضا گلزار برای اولین بار با انتشار عکس مادر جوان و باکلاسش در اینستاگرام تولدش را تبریک گفت+عکس/ مادرشوهر جوان آیسان خانوم چه چهره مهربونی داره (84 نظر) رهبر معظم انقلاب: ساعت 5 صبح که کارم رو شروع می‌کنم، ده و نیم دلم میخواهد بخوابم +ویدیو/ شرح یک روز کاری پُربار از زبان رهبری (75 نظر) حضور بازیگران مشهور ایرانی در ورژن ایرانی افسانه جومونگ/ رضا عطاران در نقش موپالمو، امین حیایی در نقش یونگ بو، الناز شاکردوست در نقش سوسانو و جواد عزتی در نقش جومونگ+فیلم (70 نظر) حال و هوای کلاس درس در حضور سرزده رهبر معظم انقلاب در یک روستای محروم +عکس؛ از خنده های ریز یک دانش آموز تا نگاه های خیره دانش آموز دیگر (70 نظر) زهرا خواهر رضا داوودنژاد: روز اول مهر صبح با مادرم رفتم مدرسه و بعد از ظهرش دیگه مادرم رو ندیدم، به خاطر اینکه ایشون سکته قلبی کردند و از دنیا رفتند (60 نظر) همسر بیرانوند: علیرضا از غر زدن های من می ترسد/ بعد از 4 بار خواستگاری به علیرضا جواب مثبت دادم/ کافی است چیزی از اشتباه علیرضا بگویم تا فورا عصبانی شود (55 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
10 دقیقه‌ای برای عصرونه کیک درست کن / طرز تهیه کیک ساده خانگی به صورت مرحله به مرحله و بسیار خوشمزه
آشپزشو؛ 10 دقیقه‌ای کتلت درست کن / آموزش گام به گام طرز تهیه کتلت سیب زمینی ساده و خانگی با طعمی بی نظیر
10 دقیقه‌ای پنکیک درست کن / آموزش طرز تهیه پنکیک خانگی
10 دقیقه‌ای فلافل درست کن / طرز تهیه فلافل ساده به روش خوزستانی با طعم بسیار عالی
آشپزشو؛ 5 دقیقه‌ای سالاد ماکارونی درست کن / طرز تهیه سالاد ماکارونی خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی
در عرض 10 دقیقه مثل کافه‌ها چیز کیک درست کن / طرز تهیه گام به گام چیز کیک یخچالی با بیسکویت پتی بور با ساده ترین دستور
فال ابجد روزانه شنبه 5 آبان 1403
فال شمع روزانه امروز شنبه 5 آبان 1403
فال روزانه امروز شنبه 5 آبان ماه 1403
فال قهوه با نشان روز شنبه 5 آبان ماه 1403
رهبر معظم انقلاب: موهای دخترم را شانه کردم، بافتن موی سر را خیلی خوب بلدم اما با یک دست نمیشود؛ دودستی باید ببافند چون باید موها را سه قسمت کنند+عکس/ روایتی از پدرانگیِ شیرین رهبری
فال انبیاء روزانه شنبه 5 آبان 1403
فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 5 آبان 1403 + فیلم
شوک خونین در فوتبال اروپا / قطع عضو بازیکن فوتبال در زمین بازی + فیلم
تعجب مقامات مصر از پزشکیان و تیم همراهش / اروپا چهره دیگری از شما نشان می‌دهد
منتخب روز   
رفتار خارج از عرف و بی‌احترامی اردوغان به پزشکیان در اجلاس بریکس+ویدئو (فیلم) کباب بازی مردم لبنان زیر بمباران وحشتناک اسرائیل / انصافاً این روحیه مردم لبنان قابل ستایشه ... عکس دیده نشده از معشوقه یهودی مظفرالدین شاه قاجار / ماشالا مَردیه برای خودش!😂 زوایای پیدا و پنهان سرطان‌های ارثی/آیا سرطان ارثی است؟ بازداشت مردی که به اسیدپاشی روی دوستش متهم است وحشتناک ترین قتل مرد جوان به دست بستگانش / صحنه‌سازی زن و شوهر جوان برای طبیعی جلوه دادن مرگ 4 محکوم پرونده مشروبات الکلی مسموم اعدام شدند مال باخته برای پیدا کردن دزد خودرواش اشتباهی مردی بیگناه را ربود! پذیرایی از مسعود پزشکیان در باند فرودگاه و پس از پیاده شدن از هواپیما با شیرینی های مخصوص و محلی در روسیه+عکس قتل دختر 9 ساله به دست دوست 13 ساله‌اش / جسد در تپه های شهرک مسعودیه پیدا شد! + اعترافات افشای رازهای تاریک قتل داریوش مهرجویی و همسرش/ چه کسانی پشت این جنایت بودند؟ فردی که در فرودگاه امام خمینی مرتکب قتل شد: می‌خواستم کارفرما را بترسانم!