دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

معرفی وب سایت‌های معتبر تبدیل عکس به پی دی اف! 

سه شنبه، 24 مرداد 1402
کتاب‌های الکترونیکی در فضای اینترنت بیشتر با فرمت pdf هستند، شما با سرچ یک موضوع در اینترنت می‌توانید ده‌ها یا صدها فایل در قالب pdf پیدا کنید. برای ساخت یا تکمیل یک فایل pdf نیاز دارید عکس هایی را به قالب pdf تبدیل کنید. در ادامه به معرفی چند سایت تبدیل عکس به پی دی اف خواهیم پرداخت. همراه ساعدنیوز باشید.

تبدیل عکس به پی دی اف روشی رایج جهت بهینه‌سازی تصاویر برای چاپ به شمار می‌رود. اغلب ابزارهای داخلی سیستم عامل‌های مختلف می‌توانند این کار را به آسانی انجام دهند؛ اما اپلیکیشن‌های اختصاصی در کنار وب سایت‌های مختلف هم به همین منظور توسعه یافته‌اند. در ادامه به معرفی معرفی وب سایت های جهت تبدیل عکس به پی دی اف خواهیم پرداخت.

وب سایت‌های تبدیل عکس به پی دی اف

وب سایت‌های متعددی اقدام به ارائه خدمات آنلاین در زمینه تبدیل فرمت‌های مختلف به کاربران می‌کنند که در میان آن‌ها، امکان تبدیل عکس به پی دی اف هم یافت می‌شود. کار با این ابزارها معمولا آسان است و پس از بارگذاری تصویر مورد نظر، می‌توانید فایل خروجی آن را با فرمت PDF دریافت کنید. در پایین می‌توانید آدرس برخی از بهترین وب سایت‌ها در این زمینه را مشاهده نمایید.

adobe.com/acrobat/online

smallpdf.com/jpg-to-pdf

jpg2pdf.com

freepdfconvert.com/jpg-to-pdf

ما برای نمونه به سراغ وب سایت jpg2.pdf.com رفته‌ایم؛ اما شما می‌توانید هر یک از سرویس‌های آنلاین دیگر را نیز به این منظور مورد استفاده قرار دهید. جهت شروع یک مرورگر روی کامپیوتر یا موبایل خود باز نموده و آدرس وب سایت گفته شده را درون آن وارد کنید. سپس کلید Enter را بزنید.

  • حالا روی گزینه Upload Files کلیک نموده و سپس فایل‌های مورد نظر خود را جهت تبدیل به PDF انتخاب کنید. البته می‌توانید فایل‌های خود را به داخل کادر Drop Your Files Here نیز بکشید تا به حالت انتخاب شده تبدیل شوند.

  • پس از انتخاب فایل‌ها و اتمام فرایند بارگذاری آن‌ها، هر کدام از تصاویر به صورت جداگانه در پایین قسمت قبلی نمایش داده خواهند شد. شما می‌توانید با کلیک روی گزینه Download در پایین هر عکس، آن را در قالب فرمت PDF روی دستگاه خود ذخیره نمایید؛ اما اگر قصد دارید همه عکس‌ها را به صورت یکجا در یک فایل پی‌دی‌اف تحویل بگیرید، روی گزینه Combined کلیک کنید.

وب سایت JPG to PDF امکان تبدیل سایر فرمت‌ها به پی‌دی‌اف مثل ورد را نیز دارد. شما می‌توانید با جستجو در اینترنت وب سایت‌های متعدد دیگری را هم در این زمینه بیابید.

سخن پایانی

بنابراین در این مطلب که آموزش تبدیل تصویر به پی دی اف بود، در مورد وب سایت هایی که عکس ها را به پی دی اف تبدیل میکنند، صحبت کردیم. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
ویراستاری تخصصی مقاله
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره