مرکز خرید کانیون مال کجاست؟

  جمعه، 29 مهر 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
مرکز خرید کانیون مال کجاست؟
مرکز خرید 4 طبقه ی کانیون در منطقه اقتصادی ‏Levent‏ با مساحتی بالغ بر 37500 متر مربع و 160 فروشگاه می ‏باشد. این مرکز خرید جز اولین مراکز خرید استانبول می باشد و بهترین برندهای دنیا را در خود جای داده است. ‏برندهایی مانند ‏Ann Taylor، ‏‎ Harvey Nichols، ‏‎ Vakko، ‏Swarovski، فقط در این مرکز خرید شعبه دارند. ‏ ‏‏

مرکز خرید کانیون مال یکی دیگر از پاساژهای منطقه شیشلی است که در سال ۲۰۰۶ میلادی افتتاح شد. این پاساژ در مجموعه ای بزرگ قرار دارد و به جز بخش تجاری شامل بخش های دیگری نیز می شود. سالن های تئاتر این مجتمع از بهترین مراکز نمایشی در استانبول است. برندهای معروفی مانند تامی هیلفیگر، آن تیلور و ماوی در این مرکز خرید شعبه دارند و به جز فروشگاه های تجاری، باشگاه های ورزشی، رستوران ها و کافه های با کیفیتی نیز در این مجموعه به چشم می خورند و یکی از شعبه های رستوران معروف نصرت در این مرکز خرید قرار دارد. معماری زیبا و طراحی مدرن مجموعه کانیون مال توجه گردشگران زیادی را جلب می کند.

چرا به مرکز خرید کانیون بریم؟

مرکز خرید کانیون در مساحت 37000 متر مربع، 26 طبقه ی تجاری، 160 فروشگاه لوکس، 179 منزل مسکونی لوکس در این برج جای دارد. کانیون در قلب خیابان بویوک دره در منطقه اقتصادی لونت در شیشلی قرار دارد.اگر به دنبال خرید ارزان هستید، کانیون را فراموش کنید. کانیون مال جایگاه برندهای لوکس خارجی است که در کنارشان برندهای ترکیه ای هم دیده می شود. کانیون مال معماری خاص و دیدنی دارد و این مرکز خرید سرپوشیده نیست و وجود واحدهای کاری و مسکونی در این مرکز خرید باعث شده که حس زندگی در این مرکز در جریان باشد. این مرکز خرید امکانات متنوعی دارد و سالن های ورزشی مختلف، سینما، تئاتر، حضور برندهای مختلف، راه های ارتباطی بین این طبقات و … همگی جذابیت های ویژه ای به این مجموعه داده اند.

 مرکز خرید کانیون استانبول

معماری مرکز خرید کانیون استانبول

کانیون در منطقه اقتصادی لونت شیشلی استانبول واقع شده و وسعتی بالغ بر ۳۷۵۰۰ متر دارد که البته بخش های زیادی از آن را برج های اداری به خود اختصاص داده اند. این مرکز خرید دارای ۴ طبقه، ۱۶۰ فروشگاه، ۹ سالن سینمایی و یک سالن ورزشی بدنسازی بزرگ است. یکی از بزرگترین مزیت های کانیون قرارگیری آن در کنار ایستگاه مترو لونت است. معماری این مرکز به شیوه ای خاص بوده و برنده جایزه های بین المللی نیز شده است. برج ها و ساختمان های موجود در این مکان محوطه ای را به وجود آورده که آن را به شکل رو باز به یک مرکز خرید تبدیل کرده است. اگرچه فروشگاه ها و راهروها کاملا سرپوشیده است اما کمی از محیط همکف رو باز است و می توانید آسمان را مشاهده کنید. ‏در بخش های مختلفی از محیط گیاهان متعددی قرار گرفته که بر زیبایی این مجموعه افزوده است. هم چنین تزیینات جالبی هم معمولا به مناسبت ایام کریسمس در این مرکز خرید انجام می شود.

 مرکز خرید کانیون استانبول

فروشگاه ها و برند های مرکز خرید کانیون استانبول

برخلاف سایر مراکز خرید استانبول، کانیون فقط به البسه اختصاص ندارد. در ورودی کانیون یک سوپر مارکت بسیار بزرگ وجود دارد که می توانید انواع برند های جهانی و خوراکی های مرغوب ترکی را تهیه کنید. در طبقه دوم فروشگاه مخصوص کودک و نوجوان و اسباب بازی فروش ها وجود دارند. اپل و سونی دو فروشگاه بزرگ در بخش الکترونیک کانیون هستند. در بخش مد و لباس برند های معتبری مانند Max Mara ,Gap ,Calvin Klein ,Liu Jo وجود دارند. در طبقات دیگر می توانید اجناس متنوعی از جمله لوازم خانگی، لوازم آرایشی با برند های معتبر مثل صفورا و مک و حتی کتاب نیز پیدا کنید. همچنین رستوران ها و کافه های متعددی نیز در این مرکز خرید وجود دارند. این مرکز خرید جزو مراکز خرید گران قیمت استانبول به شمار می رود.

از کانیون مال چی بخریم؟

مرکز خرید کانیون برای افرادی که به دنبال لباس های مارک و برند هستند بسیار جذاب است. این مرکز خرید 160 فروشگاه دارد که برای خرید برندهایی چون Ann Taylor، Harvey nichlos ، Vakko، swarovski، tommy Hilfiger، banana republic است. مرکز خرید کانیون علاوه بر البسه و پوشاک لوازمی چون دکور خانه را دارد که در این زمینه برندهایی چون Esse و Zara Home و…. را دارد.

محبوبیت ویژه ایی بین مردم سراسر دنیا به دست آورده است؛ البته ناگفته نماند تمامی محبوبیت مرکز خرید کانیون بخاطر برندهای معروف با آن آفرهای ویژه شون نیست. در کنار خرید در این مرکز می توانید تفریح هم داشته باشید با وجود ۹ سینما و بزرگترین سالن بدنسازی قطعا اگر قصد خرید هم نداشته باشید حوصلتون سر نخواهد رفت.برای خرید مرغوب ترین خوراکی های ترک، در ابتدا که وارد کانیون می شوید سوپر مارک بزرگی قرار دارد، شما می توانید تمام خرید هایتان در این زمینه را تهیه کنید.

گفتنی است که این مرکز خرید بسیار متنوع است و کالاهای این مرکز خرید متنوع است و اجناسی در زمینه مد ، پوشاک، زیورآلات،ساعت،کیف و کفش و … را شامل می شود.در صورتیکه قصد خرید اسباب بازی با کیفیت برای کودک خود را دارید می توانید به طبقه دوم این مرکز خرید مراجعه کنید و تنوعی از اسباب بازی ها را در این غرفه ها تماشا کنید.

امکانات تفریحی موجود در مرکز خرید کانیون استانبول

یک سینما در طبقه دوم کانیون وجود دارد که فیلم های به روز دنیا را پخش می کند و یکی از شعبات cinemaximum در شهر استانبول است. همچنین یک سینمای سه بعدی و محل بازی برای کودکان و نوجوانان و playzone در طبقه زیرین این مجموعه وجود دارد. اتاق های بازی کامپیوتری برای افراد بزرگسال، سالن های نگهداری کودکان، خیاطی، اتوشویی و آرایشگاه در سالن اصلی مرکز از دیگر امکانات مرکز خرید کانیون به حساب می آید.

کانیون مال کجاست؟

همانطور که گفته شد این مرکز خرید در منطقه اقتصادی لونت و در خیابان بویوک آدا قرار دارد برای رفتن به این مرکز خرید می توانید از متروی M2 استفاده کنید و در ایستگاه Levent پیاده شوید. گردشگرانی که در حوالی میدان تکسیم اقامت دارند می توانند به راحتی از میدان تکسیم سوار مترو شوند، همچنین افرادی که ساکن منطقه سلطان احمد هستند با تراموا به کاباتاش رفته و پس از آن با فونیکلار به میدان تکسیم رفته و بعد از آن با مترو بروید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (671 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (9 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان