دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

معروف ترین کسی که بچه های رونالدو میشناسن ؟ فقط قیافه رونالدو رو ببینید،از بچه چه انتظاری دارین !؟😂+ویدیو 

شنبه، 17 شهریور 1403
ساعد نیوز : ویدیویی از خانواده رونالدو که در حال میل کردن وعده غذایی خود هستند را مشاهده می کنید که ناگهان رونالدو با جواب سوالی که پرسید شوکه شد اصلا انتظارشو نداشت . وی از بچه های خود پرسید : معروف ترین کسی که میشناسی کیه ؟! در جواب پسرش متئو گفت : مامان که در این لحظه هم شاهد لبخند غرورانگیز بانو جورجینا هستیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو ؛ زادهٔ 5 فوریهٔ 1985است . وی بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر عربستان به عنوان کاپیتان و در پست مهاجم بازی می‌کند. او اغلب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمام دوران شناخته می‌شود. رونالدو بیشتر از هر بازیکن اروپایی دیگر، پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا را دریافت کرده است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش 34 جام کسب کرده که شامل هفت عنوان قهرمانی در لیگ، پنج لیگ قهرمانان اروپا، یک جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود. رونالدو دارای بیشترین بازی (183)، بیشترین گل زده (140) و بیشترین پاس گل (42) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل زده در جام ملت‌های اروپا (14)، بیشترین بازی ملی (205) و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (128) است. او از معدود بازیکن‌هایی است که در بیش از 1200 بازی رسمی حضور داشته و بیش از 850 گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده است. همچنین تنها بازیکنی است که در پنج تورنمنت جام جهانی گلزنی کرده است.

ویدیویی از خانواده رونالدو که در حال میل کردن وعده غذایی خود هستند را مشاهده می کنید که ناگهان رونالدو با جواب سوالی که پرسید شوکه شد اصلا انتظارشو نداشت .

وی از بچه های خود پرسید : معروف ترین کسی که میشناسی کیه ؟! در جواب پسرش متئو گفت : مامان که در این لحظه هم شاهد لبخند غرورانگیز بانو جورجینا هستیم .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 17 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 5 ثانیه کلمۀ "Rug" را در "اتاق نشیمن" پیدا کنند
دورهمی جعفر غفارنژاد غول بابلسری با خوبان پرورش اندام مازندران در باشگاهی لاکچری +عکس/ کوه عضله در انتظار ویزای آمریکا
لحظه ورود علی دایی روی صحنه کنسرت نمایش بهرام رادان و بهتاش پایتخت+فیلم/ تشویق مردم را ببینید
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 6 ثانیه "میمونی" را که در "باغ‌وحش" پنهان شده است، پیدا کنند
میز غذای سپیده بزمی پور برای دوست خارجی دخترش؛ علاقه همکلاسی پناه به غذای ایرانی و نخوردن پاستا+عکس
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ می دانید فقط 6 درصد مردم عادی میتوانند این چالش بازی فکری را حل کنند/ اتوبوس داره کدوم سمتی میره؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)