دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

ماشین دزدی 2 دختر بدشانس در مشهد / خودروی پلیس زود رسید 

پنجشنبه، 30 شهریور 1402
کد خبر: 357070
ساعد نیوز: دو دختر تبعه خارجی که پرایدی را در منطقه قاسم آباد مشهد سرقت کرده بودند با شنیدن آژیر خودروی گشت انتظامی، خودروی سرقتی را داخل جوی آب کنار خیابان انداختند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، چند روز قبل دو دختر 24 و 28 ساله افغانستانی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی حال طبیعی نداشتند، یک دستگاه پراید را ساعت 4 بامداد از حاشیه بولوار شاهد منطقه قاسم آباد مشهد به سرقت بردند، اما در همین حال نیروهای گشت پلیس از راه رسیدند و دختران سارق با شنیدن صدای آژیر پلیس نتوانستند به فرار ادامه دهند دختری که راننده بود کنترل فرمان را از دست داد و خودرو را درون جوی آب حاشیه خیابان انداخت.

دقایقی بعد دختران سارق توسط گشت نامحسوس دستگیر شدند و در حالی به کلانتری انتقال یافتند که مال باخته نیز با صدای آژیر خودرو از خانه بیرون آمده و با سرقت خودرویش روبه رو شده بود.

دختران تبعه خارجی که با دستور سرهنگ احمد زمانی (رئیس کلانتری قاسم آباد )مورد بازجویی‌های تخصصی قرار گرفته بودند ضمن اعتراف به مصرف مشروبات الکلی ،سرقت پراید با تشویق دو پسر پژو سوار را نیز پذیرفتند!

در همین حال مال باخته خوش شانس نیز به افسران دایره تجسس کلانتری گفت: وقتی از پنجره منزلم داخل خیابان را نگاه کردم متوجه سرقت شدم و با عجله از خانه بیرون آمدم که دختران سارق را در محاصره پلیس دیدم. بنا بر این گزارش تحقیقات بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.

  برچسب ها: سرقت ماشین

1 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
ویراستاری تخصصی مقاله
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد