دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

آتش سوزی گسترده در غرب آمریکا، و مشاهده دود آن در شرق آمریکا! 

سه شنبه، 25 شهریور 1399
کد خبر: 101257
آتش سوزی گسترده ای که در غرب آمریکا در ایالت های واشنگتن، کالیفرنیا و اورگون در جریان است، دودی را ایجاد کرده است که طبق گزارشات هواشناسی ایالات متحده آمریکا در شرق آمریکا قابل رؤیت است. این خود به صورت کامل نشان دهنده بزرگی و حجم بسیار زیاد این آتش سوزی دارد. حداقل 10 تن در اورگون به خاطر آتش سوزی جان خودشان را از دست داده اند.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از شبکه خبری ان بی سی نیوز آمریکا، آمریکا شاهد یکی از فاجعه بارترین آتش سوزی های گسترده در تاریخ خود بوده است. آتشی که به جان جنگل های غرب آمریکا افتاده است، چنان دودی را به راه انداخته است، که طبق نظر کارشناسان هواشناسی آمریکا در شرق آمریکا قابل رؤیت است. خبرها از آن حکایت دارد که یکی از اصلی ترین عوامل این آتش سوزی گسترده در ایالات متحده آمریکا، گرمایش جهانی زمین است که ترامپ به هیچ وجه آن را قبول ندارد! ترامپ گفته است که اصلی ترین عامل در گسترش غیرقابل کنترل آتش در غرب آمریکا، عدم پاکسازی جنگل از درختان مرده و چوب های خشک است! او گفته که اصلاً اعتقادی به حرف های دانشمندان در این زمینه ندارد و با سردتر شدن هوا با ورود آب و هوای پائیزی، این آتش سوزی خود به خود متوقف خواهد شد. این اظهارنظر ترامپ با موجی از انتقادات مواجه شده است و بسیاری بر این باور هستند که این نوع اظهارنظرهای بی اساس از سوی رهبر کشور آمریکا باعث دلسردی دانشمندان در این کشور خواهد شد.

به گزارش ساعد نیوز، بایدن با نقد شدید سیاست های ترامپ در زمینه کنترل آتش سوزی در آمریکا، او را یک آتش افروز اقلیمی ضد علم خطاب کرده است و از مردم آمریکا خواسته تا اراده خودشان را در جهت تغییر سیاست های این کشور به کار گیرند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟