ساعدنیوز
ساعدنیوز

مزایا و معایب کاشت کپسول تستوسترون

  چهارشنبه، 08 خرداد 1398   زمان مطالعه 6 دقیقه
مزایا و معایب کاشت کپسول تستوسترون
زنان هم می توانند در صورت کاهش میزان تستوسترون، از کاشت  تستوسترون استفاده کنند. زنان مبتلا به پوکی استخوان، ضعف قوای جنسی  و ارگاسم ، معمولا از این درمان استفاده کرده و برای آن ها، تاثیر گذار بوده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از نبض ما، کاشت کپسول تستوسترون یک درمان طولانی مدت برای دریافت تستوسترون است. کاشت کپسول تستوسترون یکی از مؤثرترین روش های هورمون درمانی در مردان و زنان است.

 ۲۰ تا ۴۰ درصد از مردان مسن، به یک وضعیت پزشکی  به نام هیپوگنادیسم( تولید کمتر از میزان مورد نیاز اسپرم) دچار شده  و نیاز به جایگزین تستوسترون دارند. اما کاشت کپسول تستوسترون معایبی دارد، از جمله تحریک بدن در شروع بیماری های قلبی، تعداد بالای گلبول قرمز و سایر شرایط.

تستوسترون یک هورمون مهم است که می تواند باعث افزایش میل جنسی، افزایش توده عضلانی، تقویت حافظه و افزایش انرژی شود. با این حال، در اکثر مردان با بالا رفتن سن، میزان تستوسترون کاهش پیدا می کند. تستوسترون هورمونی است که بیشتر در مردان تولید می شود و باعث بروز ویژگی های مردانه می شود.

این هورمون در زنان هم به مقدار کمی یافت می شود که کمبود آن هم می تواند باعث بروز مشکلاتی شود. به همین دلیل در هر دو گروه زنان و مردان به دلیل کاهش میزان تستوسترون که در درجه اول بر قوای جنسی تاثیر می گذارد، کاشت کپسول تستوسترون انجام می شود.

هورمون درمانی با تستوسترون، در اکثر مواقع موفقیت آمیز است. علاوه بر روش کاشت، می توانید از انواع کرم ها، تزریق ها و کپسول های تستوسترون استفاده کنید.

وجود هورمون تستوسترون برای زنان و مردان بسیار مهم است زیرا باعث افزایش انرژی،  بهبود حافظه و افزایش ظرفیت تمرکز می شود

روش کاشت کپسول تستوسترون

کپسول های تستوسترون هر کدام حاوی مقادیری تستوسترون است که تستوسترون را به مدت سه تا شش ماه به آرامی آزاد می کنند.

کاشت کپسول تستوسترون یک روش ساده است که معمولا ۱۰ دقیقه طول می کشد. ابتدا، پوست کمر و یا باسن به طور کامل تمیز می شود، سپس یک بی حس کننده موضعی تزریق می شود. برش کوچکی ایجاد شده و سپس، کپسول کوچک تستوسترون زیر پوستی، در محل قرار می گیرد.

کاشت تستوسترون زیر پوست، ساده بوده و در مطب پزشک به راحتی انجام می شود و معمولا در نزدیکی لگن انجام می شود. درمان تستوسترون برای افرادی که سطح تستوسترون آن ها کم است می تواند بسیار موثر باشد.

دوز مناسب تستوسترون

در کاشت تستوسترون باید از دوز مناسب استفاده کرد و معمولا دوز مناسب برای بهبود علائم تستوسترون، زیاد بالا نیست. دریافت بیش از حد تستوسترون می تواند عوارض جانبی خطرناکی داشته باشد، از جمله افزایش تعداد گلبول قرمز و  تحقیقات نشان می دهد که خطرات دیگری برای دریافت میزان بالای تستوسترون وجود دارد.

انتخاب دوز مناسب ممکن است برای برخی افراد کمی مشکل باشد. شما می توانید برای انتخاب دوز مناسب برای بدن خود، با پزشک مشورت کنید. پزشک، دوز مناسب مربوط به بدن شما را در هنگام کاشت تستوسترون در نظر می گیرد.

این کپسول باید دوز پایدار و ثابت تستوسترون را تحویل دهند، به طوری که به مدت چهار ماه، میزان هورمون مورد نیاز بدن را فراهم می کنند.

عوارض کاشت کپسول تستوسترونکاشت

تستوسترون به طور کلی اثرات جانبی ندارد. برخی ازعوارض آن، ناشی از قرار دادن کپسول ها  وشامل کبودی های جزئی، خونریزی، عفونت های پوستی و تغییر رنگ پوست است. با این حال، عوارض آن بسیار نادر و در همه افراد یکسان نیست.

تستوسترون اضافی که از کپسول تستوسترون آزاد می شود باعث رشد موهای صورت می شود. یک روش ایمن تر و به همان اندازه موثر برای افزایش تستوسترون با استفاده از مکمل تقویت تستوسترون است. مکمل های تقویت کننده تستوسترون، عوارض جانبی کمتری داشته و کمتر نفوذ می کنند.

کاشت تستسترون ممکن است عوارضی برای افراد داشته باشد. یکی از نگرانی ها در مورد این درمان ها این است که ممکن است میزان دریافت تستسترون بالا بوده و مشکلاتی ایجاد کند. همچنین  در محل کاشت، ممکن است کمی درد و سوزش ایجاد شود.

بعضی از عوارض جانبی  کاشت تستوسترون، می تواند منجر به تغییرات حالت خلقی، فعالیت جنسی و سطح انرژی شود. دوز بالای تستوسترون می تواند منجر به آپنه خواب،کاهش اسپرم ،سینه های بزرگ و انسداد بیضه شود.

کاشت تستوسترون زیر پوست، ساده بوده و در مطب پزشک به راحتی انجام می شود و معمولا در نزدیکی لگن انجام می شود

کاشت کپسول تستوسترون برای زنان

اگرچه این موضوع کمی بحث برانگیز است، اما زنان هم می توانند در صورت کاهش میزان تستوسترون، از کاشت  تستوسترون استفاده کنند. زنان مبتلا به پوکی استخوان، ضعف قوای جنسی  و ارگاسم ، معمولا از این درمان استفاده کرده و برای آن ها، تاثیر گذار بوده است.

همچنین درمان تستوسترون در زنان سبب بهبود توده عضلانی، تراکم استخوان، عملکرد شناختی و سلامت قلب می شود. با این حال، در مور دوز مصرفی تستوسترون در زنان باید دقت لازم صورت گیرد.

این روش برای جلوگیری از هرگونه تغییر در سطوح هورمونی طراحی شده است. کاشت کپسول تستوسترون در زنان سبب کاهش سردرد های میگرنی و درد قاعدگی می شود.

وجود هورمون تستوسترون برای زنان و مردان بسیار مهم است زیرا باعث افزایش انرژی،  بهبود حافظه و افزایش ظرفیت تمرکز می شود. مردان و زنان هر دو به سطوح کافی این هورمون نیاز دارند تا بتوانند از سلامت روانی و جسمانی “مطلوب” لذت ببرند و همچنین از بیماری های مزمن مانند پارکینسون و آلزایمر، که هر دو با سطوح کم تستوسترون مرتبط هستند، محافظت شوند.

در اکثر مواقع، مردان نیاز به درمان جایگزینی هورمون دارند .همانطور که می دانید، تولید تستوسترون در مراحل خاص زندگی مردان شروع به کاهش می کند. تعداد بسیار کمی از مردان قادر به حفظ سطح مناسب تستوسترون در ۳۰ و ۴۰ سالگی خود هستند. توصیه می شود مردان برای بررسی علائم کمبود تستوسترون، آزمایش بدهند.

کمبود تستوسترون موجب مشکلات بسیاری برای مردان از جمله خستگی و افسردگی، اختلال نعوظ، کاهش تراکم استخوان و همچنین مشکلات خواب می شود.

در صورت تشخیص و تجویز روش کاشت کپسول تستوسترون، بهتر است این روش را برای دریافت تستوسترون کافی انجام دهید. البته  انتخاب این روش در درجه اول، به تصمیم گیری آگاهانه  بیماران، بستگی دارد.

پس از کاشت کپسول تستوسترون

زمانی که سطح تستوسترون به حد طبیعی می رسد، سطح انرژی مناسب بوده و روند خواب تنظیم شده و به طور کلی احساس خوشحالی و شادابی به فرد می دهد. علاوه بر این، چربی بیش از حد بدن کاهش پیدا می کند.

پس از درمان کاشت تستوسترون،  بیماران متوجه افزایش فوری در سطوح انرژی خواهند شد، هماهنگی بدن به طور چشمگیری بهبود خواهد یافت و هر نوع عملکرد فیزیکی افزایش یافته و همچنین رشد مو، پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

توانایی تمرکز و حفظ و تقویت حافظه، به دلیل افزایش سطح تستوسترون ایجاد شده و مهم تر از همه اینکه ، قدرت میل جنسی در زنان و مردان به طوئر قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. اما فراموش نکنید که تمام این موارد با استفاده از میزان مناسب تستوسترون حاصل شده و افزایش دوز می تواند نتایج منفی و معکوسی داشته باشد.

این نکته مهم است که درمورد روش مورد نظرتان  تصمیم گیری مناسبی داشته باشید و اینکه دریافت تستوسترون مناسب می تواند اغلب مشکلات شما را برطرف کند. بعضی از بیماران در طول ۲۴ ساعت اول کاشت، متوجه اثرات تستوسترون می شوند.

سرعت اثربخشی تستوسترون، بستگی به رژیم غذایی و شیوه زندگی فرد دارد. تستوسترون معمولا به مدت ۴ تا ۶ ماه  و معمولا در ناحیه باسن کاشت می شود و نیازی به برداشتن آنها نیست. هنگامی که تستوسترون آزاد می شود، اثرگذاری آن شروع می شود.

به طور کلی، کاشت کپسول تستوسترون به طور کامل برای همه مناسب است. بسیاری از افراد از ایجاد برش و کمی خونریزی در محل کاشت، می ترسند اما باید گفت که برش و خونریزی جزئی، هیچ مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند. تقویت کننده های طبیعی تستوسترون، کمتر تهاجمی هستند و می توانند به طور مساوی در افزایش سطح تستوسترون موثر باشند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (264 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (117 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (79 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (53 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (39 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (36 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (35 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (31 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (26 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (27 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (25 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (15 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (14 نظر) عکسی از خانه ابدی زهره فکور صبور و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر چهره بازیگر سریال خانه به دوش بعد از سالها / عکس غلامحسین لطفی باجناق آقا ماشالله همه را شوکه کرد رونمایی از چهره نچرال زهره سریال فاصله ها در دنیای واقعی+ عکس کشف صدها مومیایی و تابوت باستانی در گورستان وسیع مصر+ فیلم شعرخوانی در حضور آیت الله خامنه ای و اشک های جاری ایشان/ گریه های بی صدای رهبر +فیلم ویدئویی به خاطره انگیز از جلسه انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری/ تواضع مثال زدنی رهبر انقلاب + فیلم (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (فیلم) اجاری آهنگ بهار دلکش استاد شجریان توسط حاج آقا قاسمیان، داور برنامه محفل روی آنتن زنده / انصافا ببین چه صدایی داره ... (عکس) رونمایی از پسر خوش تیپ و خوش خنده مجری برنامه محفل، رسالت بوذری / چه کلاه خاصی هم داره آقای مجری! خلاقیت منحصربفرد کافه دار اهوازی برای نیانداختن آدامس توسط مشتریانش روی زمین+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت👌 فال شمع دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 تغییر چهره باورنکردنی آقا اصلان سریال خانه به دوش بعد از 20 سال/ گرد پیری بر صورت بازیگر خوشتیپ تلویزیون+عکس مسیر بی‌بازگشت به ریگ جن ملقب به مثلث برمودای ایران صرافی بایننس به روسیه بازگشته است، اما در قالبی جدید! 6 علت مهم کم شدن فشار آب در شیر اهرمی + روش تعمیر فال روزانه امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روزدوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 خلاقیت منحصربفرد یک خیاط با تبدیل پیراهن پاره همسرش به روبالشتی حماسه آفرید+عکس/به این میگن زن زندگی... سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار خونه زندگی شاهانه و دوبلکس پوریا پورسرخ، بازیگر سریال کیمیا/ ماشالا اینجا کاخه یا خونه؟😳😍+ویدئو فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403+فیلم قتل هولناک زن جوان به دست پسرش/ حمله قاتل با اسید به پلیس ابتکار جالب خنده دار شهرداری تهران در نصب بنر با نوشته ای دو پهلو برای جهان پهلوان تختی حماسه آفرید+عکس/ماشاءالله خلاقیت! فال ابجد روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 استوری خوشگل همسر پیمان قاسم خانی برای الناز حبیبی+عکس تبریک تولد سومین فرزندِ پسرِ مقام معظم رهبری توسط برادر همسرشان+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه خودکشی دانشجوی اردبیلی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران+عکس وقتی که همایون شجریان با یک آهنگ بی‌نظیر ایرانی آبروی شهاب حسینی را خرید+ویدیو حیرت داوران صداتو از اجرای بی نظیر قاری قرآن در برنامه/ اشک تو چشمان داوران جمع شد!+ویدئو ماجرای سیلی خوردن بازیگر زن از سام درخشانی+ عکس (ویدئو)سکانسی جالب از پشت صحنه سریال در حاشیه/رضویان میگه زخم رو عین جوراب کوک بزن😂 بلایی که تصادف مرگبار بر سرِ ماشین شاسی بلند و گرانقیمت حامد سلطانی آورد+عکس/ همسر جوان و پسرش توی این تصادف آسمانی شدن رونمایی جواد عزتی از عکس کودکی لیلا حاتمی با چهره دلنشین و چادر گلدار/ زیرخاکی واقعی از سوپراستار سینمای ایران! بازیگر زن مشهور و نماز اول وقت + عکس گریه های بی امان ستاره سادات قطبی بعد از شنیدن یک خبر یهویی در ایوان باصفای خانه‌اش/ مُشتلق بده...+ویدیو ترفند های جادویی برای دور کردن پشه‌ از خانه پذیرایی مفصل و تمام و کمال از بازیگران در منزل داود رشیدی در مراسم یادبود این هنرمند محبوب +عکس/ چه خونه زندگی دلبازی، چه گلهای زیبایی 10 ترفند زیبایی قدیمی که هنوز هم معجزه می‌کنند کشف شگفت انگیز ساعت طلای ثروتمندترین مسافر تایتانیک/ فروش یادگاری تاجر جوان با قیمت رکوردشکن و هوش پران+عکس پایان تلخ جستجو برای یافتن نوجوان 16 ساله در ارتفاعات قمصر چند روش مؤثر و طبیعی برای پوشاندن موهای سفید
تیتر امروز   
فال شمع دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 مسیر بی‌بازگشت به ریگ جن ملقب به مثلث برمودای ایران فال روزانه امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روزدوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403+فیلم قتل هولناک زن جوان به دست پسرش/ حمله قاتل با اسید به پلیس فال انبیاء روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 خودکشی دانشجوی اردبیلی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران+عکس کشف شگفت انگیز ساعت طلای ثروتمندترین مسافر تایتانیک/ فروش یادگاری تاجر جوان با قیمت رکوردشکن و هوش پران+عکس پایان تلخ جستجو برای یافتن نوجوان 16 ساله در ارتفاعات قمصر پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! غذاهای ابتکاری و بامزه حاج قاسم سلیمانی به روایت دخترش/ اضافه کردن کاکائو و شکر به تخم مرغ تا علاقه زیاد به زیره به دلیل اهل کرمان بودن سردار نحوه محاسبه حقوق و دستمزد کارگران تامین اجتماعی در سال 1403
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...