دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / قیمت دلار و نرخ ارز /

مزایای ارز دیجیتال اتریوم 

یکشنبه، 17 اسفند 1399
بزرگترین مزیت اتریوم این واقعیت است که شما در دید دیگر کاربران این شبکه کاملا ناشناس باقی خواهید ماند و هیچ بانک یا دولتی نمی‌تواند فعالیت‌های شما را در طول کار با شبکه اتریوم ردیابی کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، اتریوم سیستمی غیرمتمرکز می باشد، یعنی توسط هیچ کدام از دولت ها یا یک قدرت مرکزی کنترل نمی شود و توسط هزاران رایانه در سراسر جهان اداره و مورد استفاده قرار می گیرد. رویکرد متمرکز معایبی هم دارد مثلا باعث می شود که سرورها و برنامه های کاربردی در برابر عواملی مانند حملات هکرها و حتی قطع برق آسیب پذیر شوند و همچنین اطلاعات کاربران به راحتی می توانند توسط خود شرکت ها، هکرها و حتی کارمندان مورد سوء استفاده قرار بگیرند چون سرورهای آنلاین شرکت ها اطلاعات شخصی کاربران خود (اطلاعات کاربران در سرور ذخیره می شود) مدام بروزرسانی می کنند.

با توجه به مشکلات سیستم متمرکز می توان گفت اتریوم که یک سیستم غیرمتمرکز است هرگز آفلاین نخواهد شد، اطلاعات شخصی کاربران در رایانه های شخصیشان امن خواهد ماند، محتواهایی مانند برنامه های کاربردی، فیلم ها و ... تحت کنترل سازندگان آنها می ماند و از قوانین سرویس های میزبانی مانند یوتیوب پیروی نخواهند کرد. بیت کوین و اتریوم که امروزه رقیب یکدیگر حساب می شوند اهداف و عملکرد کاملا متفاوتی دارند. اتریوم از فناوری که بیت کوین بر مبنای آن قرار گرفته استفاده میکند ولی با این تفاوت که اتریوم قابلیت های بیت کوین را به میزان خیلی زیادی ارتقاء داده است.

از مهم ترین مزیت ها و ویژگی های اتریوم می توان این مورد اشاره کرد که این قابلیت را فراهم کرده تا کاربران برنامه های غیرمتمرکز را بر روی بلاک چین اتریوم ایجاد نمایند. اتریوم داری یک شبکه کامل با زبان برنامه نویسی، مرورگر و سیستم پرداخت مربوط به خودش می باشد. برنامه هایی که از بلاک چین استفاده می کنند هر نوع پرداخت به شخص واسطه را حذف می نمایند. در واقع در نسخه اتریومیِ چنین شبکه اجتماعی، هم هنرمند و هم طرفدار قسمتی از پاداش کلیک کردن را دریافت می کنند. در واقع اتریوم یک پلتفرم عمومی و مبتنی بر دفتر حساب توزیع شده بلاک چین می باشد که این اجازه را به توسعه دهندگان می دهد تا برنامه های کاربردی غیرمتمرکز را ایجاد و راه اندازی نمایند.

اتریوم چطور می تواند بهتر از بیت کوین است؟

تفاوت های بسیاری بین اولین رمزارز یعنی بیت کوین و اتریوم وجود دارد. اما همه اینها به دو مزیت عمده خلاصه می شود. اول از همه، پردازش اتریوم در مقایسه با بیت کوین بسیار سریعتر است و تراکنش ها در عرض چند ثانیه و چند دقیقه انجام می شوند.

از همه مهمتر این موضوع است که اتریوم از فناوری قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند. قراردادهای هوشمند که نقطه اوج دنیای رمزارزها محسوب می شوند، طراحی و توسعه صرافی ها و تراکنش های بسیار مطمئن تر که تنها دو طرف معامله در آنها دخیل هستند را امکان پذیر می سازند.

هنگام استفاده از اتریوم، به کمک این فناوری می توانید مستقیما با هر شخص یا ارگانی و بدون نیاز به واسطه، در سطح بسیار امن تری نسبت به هر رمزارز دیگری، ارتباط برقرار کنید. این یک ویژگی اساسی در دنیای اتریوم است. گذشته از این برتری ها نسبت به سایر رمزارزها، اتریوم مزایای باورنکردنی دیگر رمزارزها را نیز به کاربران خود ارائه می دهد.

مزایای اتریوم

گذشته از سرعت تراکنش معاملات در واریز و برداشت، که قبلاً به آن اشاره شد، اتریوم چندین مزیت قابل توجه دیگر نیز دارد. امنیت یکی دیگر از فاکتورهای مهم و اثرگذار در جهت گیری گسترده مردم به سمت اتریوم بوده است. به دلیل طراحی غیرمتمرکز فناوری بلاکچین، اتریوم به طور فزاینده ای به پلتفرم بهتر و ایمن تری برای شرط بندی یا تنظیم قراردادها تبدیل شده و هک کردن آن تقریباً به امری غیرممکن تبدیل شده است.

اما احتمالا بزرگترین مزیت اتریوم این واقعیت است که شما در دید دیگر کاربران این شبکه کاملا ناشناس باقی خواهید ماند و هیچ بانک یا دولتی نمی تواند فعالیت های شما را در طول کار با شبکه اتریوم ردیابی کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل سابمیت مقاله
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب