دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

مبارزه زنان ایرانی برای فراتر از روسری است/ مردم ایران به غرب نیاز دارند 

چهارشنبه، 25 آبان 1401
کد خبر: 230650
ساعدنیوز: رییس جمهور پیشین آمریکا در پیامی ویدیویی با مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره اتفاقات اخیر ایران، مدعی شد که مردم ایران به غرب نیاز دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین آمریکا در پیامی ویدیویی که در صفحه توییترش منتشر شد، با مطرح کردن اظهاراتی مداخله جویانه درباره اتفاقات اخیر ایران گفت: من از شجاعتی که مردم ایران به ویژه، زنان و دختران شجاع در مبارزه شان برای آزادی نشان داده اند در حیرت بوده ام.

بلینکن مدعی شد: این مبارزه برای چیزی فراتر از روسری است. این مبارزه برای حقوق اساسی است، حق آزادی بیان و آزادی اجتماعات، آزادی حضور بدون روسری، حضور در دادگاه مبنی بر قانون، تحقق رویاهایی که برای خود و کودکانشان بسیار عزیز می دارند و درباره حق برخورداری از آینده ای که بتوانند آن را ترسیم کننده است.

رییس جمهور پیشین آمریکا گفت که او نیز هم صدا با جامعه بین المللی، از «جمهوری اسلامی» می خواهد که فورا آن چه «ربایش معترضان» خواند را متوقف کند و «زندانیان سیاسی» را، که بسیاری از آنها به «خدمات پزشکی فوری» نیاز دارند و وضعیت بسیاری دیگر از آنها نیز «نامشخص» است، آزاد کند.

او در ادامه اظهارات مداخله جویانه اش گفت: به مردم ایران می گویم، دنیا شاهد شجاعت شما است و تا زمانی که به آزادی تان برسید، در کنار شما هستیم.

کلینتون خطاب به جامعه بین المللی مدعی شد: مردم ایران به ما نیاز دارند. آن ها می خواهند بخشی از جامعه جهانی باشند.ایرانی ها مردمانی تحصیل کرده، بسیار سختکوش، خلاق، و خبره هستند که روابطی عادی با غرب می خواهند و شایسته حمایت ما هستند.


2 پسندیدم 8 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

👍🏻👍🏻
پاسخ
ناشناس
2 سال پیش

غلط اضافی کردی رئیس جمهور سابق آمریکا ایرانی نه به غرب ونه به شرق نیازی ندارد مستقل بوده چون رهبر فرزانه ای دارد
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

حمایت نه همایت ، کلی غلط دستوری داری
پاسخ
ایرانی
2 سال پیش

مرگ بر آمریکا
پاسخ
ف صفا
2 سال پیش

کشورهای غربی در امور داخلی مادخالت نکنند
پاسخ
حسینی زاده
2 سال پیش

آقای آمریکایی بز دل زنان و مردان ایرانی راه وروش خود را خوب بلد هستند نیازی به شما ندارند شما فقط قتل وغارت و چپاولگر را خوب بلدید
پاسخ
امیر
2 سال پیش

اول دیکته نوشتن رو یاد بگیر که غلط املائی نداشته باشی بد نظر بده
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام،ما می بینیم چطور از سیاهپوستان تبعیض قائلین اول بفکر اونا باشین لازم نیست دلسوز ما باشید،آمریکا سر زمین سرخپوستان است شماها اونجا چطوری جای گرفتید، زنان ما نمی خواهند آنچه از زنان خودهمایت می کنید واز زنان ما همایت کنید،فرهنگ ایرانیان نیازی به فرهنگ شماهارا ندارد،مشکلات ما به شماها ربطی ندارد، چون بریشه ای استوار محکم ایستاده ایم ،
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدئو) داستان کوتاه انگلیسی «روباه و کلاغ»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس