دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

مبلغ سرسام آور برای فروش امباپه اعلام شد! 

پنجشنبه، 25 خرداد 1402
کد خبر: 344221
ساعدنیوز : کیلیان امباپه اعلام کرد که قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را تمدید نخواهد کرد و ممکن است این باشگاه فرانسوی را ترک کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، برای تابستانی دیگر، آینده کیلیان امباپه داستان اصلی فوتبال خواهد بود. چندین گزارش مختلف در مورد اینکه او چه زمانی از پاری‌سن‌ژرمن جدا می‌شود و باشگاه فرانسوی چه مبلغی برای بازیکن ستاره خود می‌خواهد نوشته شده است.

به نقل از ESPN پاری‌سن‌ژرمن «تصمیم گرفته است تا تابستان امسال به پیشنهادات نزدیک به 150 میلیون یورو برای امباپه گوش دهد تا از رفتن رایگان ستاره خود در پایان فصل جلوگیری کند». روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز ارقامی را در مورد احتمال خروج امباپه در تابستان امسال منتشر کرد و قیمت درخواستی برای فروش او را حدود 185 میلیون یورو اعلام کرد. نشریه «میل» هم گزارش می‌دهد که اگر قیمت خروج امباپه در تابستان امسال حدود 200 میلیون یورو باشد هم رئال مادرید او را مد نظر خواهد گرفت. در همین حال نشریه اکیپ اطمینان می‌دهد که امباپه «تحت هیچ شرایطی به صورت رایگان باشگاه را ترک نخواهد کرد».

تا این لحظه تنها چیزی که تایید شده این است که امباپه روز دوشنبه با نامه‌ای به پی‌اس‌جی اطلاع داد که بند قراردادش برای یک فصل دیگر را فعال نمی‌کند، یعنی قراردادش با باشگاه پاریسی در تاریخ 30 ژوئن 2024 به پایان خواهد رسید.

این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی خود برای پاسخ به گزارشی در روزنامه پاریزین در مورد تمایلش برای رفتن به رئال مادرید در تابستان امسال گفت: «دروغ. بزرگتر و بزرگتر. من قبلاً هم گفته‌ام که فصل آینده را در پی‌اس‌جی ادامه خواهم داد و از بودن در اینجا خیلی خوشحالم.»

مهاجم فرانسوی در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه ایتالیایی لاگاتزتا تصریح کرد: «من نگفتم می‌خواهم به رئال مادرید فروخته شوم یا می‌خواهم جدا شوم، فقط گزینه سال اضافی (تا سال 2025) را فعال نخواهم کرد. هرگز با پاری‌سن‌ژرمن صحبتی در مورد تمدید نشده است و من خوشحالم که یک سال دیگر ادامه بدهم.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی