دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

مدارک دانشگاه های مجازی خارج مورد تایید نیست 

شنبه، 14 مرداد 1402
کد خبر: 351358
ساعد نیوز: رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: مدارک دوره های مجازی دانشگاه های خارج از کشورهمچنان مورد تایید نیست و دانشجویان برای دوره کارشناسی حداقل باید 24 ماه در دانشگاه خارج حضور داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر، درباره آخرین وضعیت اعتبار مدارک دوره‌های مجازی دانشگاه‌های خارج از کشور گفت: مدارک دوره‌های مجازی دانشگاه‌های خارج از کشورهمچنان مورد تأیید نیست.

وی ادامه داد: زمانی که می‌گوئیم یک دانشجو در دانشگاهی حضور پیدا کند یعنی یک حداقل زمانی را در آن کشور حضور داشته باشد. معمولاً این حضور برای دوره کارشناسی 24 ماه است که در دوره کرونا به خاطر شرایط خاصی که بسیاری از کشورها با آن مواجه بودند و دانشجویان نتوانستند درآن کشور حضور پیدا کنند و به کشور بازگشتند، به 14 ماه کاهش دادیم، ولی در شرایط عادی از همان قانون قبل پیروی می‌کنیم.

وی در مورد اینکه دانشجویان ایرانی یشتر در کدام از گروهای دانشگاهی الف. ب. ج. تحصیل می‌کنند افزود: متأسفانه دسته بندی نکرده ایم و نکته بسیار قابل تأملی است که بررسی کنیم ولی معمولاً دانشجویان نخبه ما حداقل آنهایی که من مدرک آنها را امضا می‌کنم از دانشگاه‌های رتبه الف پذیرش می‌گیرند.

رئیس سازمان امور دانشجویان یادآورشد: متأسفانه دانشجویانی هم داریم که از دانشگاه‌هایی پذیرش گرفته اند که در نظام رتبه بندی «ج» هم قرار ندارند. اینها دانشگاه‌هایی هستند که از نظر ما متوسط و از نظر کیفیت تحصیلی پایین هستند و بعدها دچار چالش می‌شوند.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویراستاری تخصصی مقاله
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست